Forum: Nederlands rss-feed

Dit is het algemene discussieforum voor Nederlands. Je moet in dit forum dus deze taal gebruiken. Berichten in een andere taal kunnen zonder verder bericht worden verwijderd. In dit forum zijn verschillende categorieën, neem even de tijd om uit te zoeken waar jouw bericht het beste past. Voor Bug meldingen kun je terecht in het speciale bugmeldingen forum.

Nederlands >> Algemene discussie

suggestie voor export naar excel (3)

be Rydeck >> woensdag augustus 28 - 14:11, Bewerkt woensdag augustus 28 - 14:12
Ik vind de mogelijkheid om te kunnen exporteren naar excel een goed idee. Een totaal overzicht met de mogelijkheid om extra waarden toe te voegen helpt mij in mijn tactiek. De excel is vrij uitgebreid maar toch mis ik één waarde. Eentje die toch vrij belangrijk is (zoals gelezen of vergis ik me?), nl. de positie-ervaring (de 4 balkjes naast A, M, V en K).
Aangezien deze niet geheim is want je kan hem met de tooltip bekijken, begrijp ik niet waarom deze niet vermeld zou zijn. Zou je deze kunnen toevoegen?
be Rydeck
Gebruiker
Geregistreerd2013-04-18
be Rydeck >> woensdag maart 5 - 12:12
Ik zou dit topic even willen naar boven pushen. Het is nu meer dan 7 maanden geleden dat ik deze vraag stelde maar niemand (van de developers) deed de moeite om te antwoorden.
Staat deze in een verkeerd forum?
Moet ik hem in de engelse zetten?
Ik mis nog steeds doe positie-ervaring in de excel.
be Rydeck
Gebruiker
Geregistreerd2013-04-18
be Mats >> woensdag maart 5 - 14:21
Misschien best idd eens in het engelse posten onder "suggestions". Op zich geen slecht idee. Positie-ervaring is idd een heel belangrijke factor en het mag denk ik toch geen groot probleem zijn om dit in die excel exports te integreren.
be Mats
Gebruiker
Geregistreerd2013-03-31