الدوري الخاص بهولندا الموسم69 [4.4]

المنتدى: منتدى الدوري . rss-feed

تحدث حول دوريك هنا ، من هو الأفضل للفوز بالدوري ؟، من سيصعد و من سينزل ، ماذا يقدم فريقك حتى الآن ؟ .

العودة للصفحة الرئيسية للمنتدى

Doelstelling seizoen 35 (15)

nl Upstairsnl >> الاثنين ديسمر 11 - 14:44

mijn doelstelling is handhaven en dat zal al een hele klus worden.

nl Upstairsnl
عضو
مسجل2017-09-02
tv TUV-Upstairs
nl Max Wenniger >> الاثنين ديسمر 11 - 21:26

mijn doel is promoveren zit er steeds dichtbij word nu tijd

nl Max Wenniger
عضو
مسجل2015-05-01
nl Strip >> الاثنين جانفي 1 - 14:14, التعديل الاثنين جانفي 1 - 15:31

Mijn doelstelling is om in deze klasse te blijven. Dat wordt nog lastig. Ik heb na enige analyse gezien dat mijn selectie weinig kwaliteit heeft. Ik heb helaas niet het beste BOT-team gekregen.

Nu een belangrijke speler geblesseerd is geraakt, verlies ik sowieso de volgende 4 wedstrijden. Morgen begint de transferperiode, maar ik heb het gevoel dat ik nu niet te veel geld moet uitgeven op de transfermarkt.

Maar als ik het niet doe, voorzie ik dat de onderste plaatsen niet verlaten kunnen worden. Dilemma.

Eerst maar eens kijken hoe de transfermarkt werkt. Ook dat hoort nog bij mijn zoektocht voor de beste strategie in dit spel. Het lijkt me wel een spel voor de lange adem. Het is volgens mij erg moeilijk om in de hoogste regionen te komen. Bestaande teams hebben erg veel voorsprong.

Maar dat maakt het natuurlijk wel een uitdaging.

nl Strip
عضو
مسجل2017-12-26
nl Pims Toupetje
nl Strip >> الخميس جانفي 4 - 21:39

De transfermarkt heb ik intussen onder de knie. Ik heb mijn selectie nu ook iets versterkt, maar toch ook wat voor de toekomst gekocht. Intussen gestaag bezig om het gebouwencomplex op orde te krijgen.

Op zich zou ik nu ook van enkele ploegen in de competitie moeten kunnen winnen. Helaas gaat dat nog niet zo goed. Vandaag zou bijvoorbeeld volgens de analyse een overwinning mogelijk zijn geweest....

Ik heb de finesses van de juiste tactiek dus nog niet in mijn mars. Daar zal ik de komende tijd proberen achter te komen. Hopelijk lukt het me dan nog net om (rechtstreekse) degradatie te voorkomen. Ik vrees dat ik moet hopen om een PD-plek te bereiken.

nl Strip
عضو
مسجل2017-12-26
nl Pims Toupetje
nl Upstairsnl >> الاثنين جانفي 8 - 16:43

Er zijn wat nieuwe teams gestart in deze poule, dus dat maakt het nog wat lastiger.

verder kan de uitslag altijd heel anders uitpakken dan met de simulator voorspeld is. Succes!

nl Upstairsnl
عضو
مسجل2017-09-02
tv TUV-Upstairs
nl Strip >> الاثنين جانفي 8 - 19:21

Ik sta nu helemaal onderaan. De volgende wedstrijd is een must win game!

als ik verlies kan ik alleen nog hopen op een pd wedstrijd.

nl Strip
عضو
مسجل2017-12-26
nl Pims Toupetje
nl Upstairsnl >> الثلاثاء جانفي 9 - 09:58

Als je die wedstrijd weet te winnen, is alles weer mogelijk (behalve promoveren laughing )

Succes!

nl Upstairsnl
عضو
مسجل2017-09-02
tv TUV-Upstairs
nl Strip >> الأربعاء جانفي 10 - 17:06, التعديل الأربعاء جانفي 10 - 19:31

Tja, zo ga ik het niet redden.

Twee rode kaarten en 2 penalties tegen.

Daardoor deze volgende belangrijke wedstrijd verloren.

O ja, mijn topspeler ook nog voor 19 dagen geblesseerd geraakt frown.

nl Strip
عضو
مسجل2017-12-26
nl Pims Toupetje
nl Strip >> الأحد جانفي 14 - 08:09

Vandaag al weer 2 penalties tegen. Maar gelukkig wel gewonnen!

Ik heb nog een kansje om de pd wedstrijden te ontlopen.

nl Strip
عضو
مسجل2017-12-26
nl Pims Toupetje
nl Strip >> الاثنين جانفي 15 - 19:37

Het lukt niet om van de degradatieplaatsen weg te komen.

Vandaag ging het gelijk op. Ik dacht dat ik mijn eerste penalty mee zou krijgen. Helaas leverde dat alleen een gele kaart op voor een schwalbe.

Daarnaast weer een topmiddenvelder zwaar geblesseerd. Meest frustrerende was dat de tegenstander in de 87e minuut een rode kaart krijgt, maar wel in de 89e minuut de winnende goal scoortcry

Ik hoop dat ik de 16e plaats vast kan houden en niet rechtstreeks ga degraderen.

nl Strip
عضو
مسجل2017-12-26
nl Pims Toupetje
nl Max Wenniger >> الأربعاء جانفي 17 - 18:04

nog een paar wedstrijden hopelijk hou ik mijn 2de plaats en mag ik mogelijk kwalificeren om te promoveren

nl Max Wenniger
عضو
مسجل2015-05-01
nl Strip >> الأحد جانفي 21 - 18:38

Yeah.

Noodgedwongen speelde ik 3-4-3, omdat ik tal van blessures en schorsingen had. Bij rust 0-2 achter, maar toch nog 3-2 gewonnen met een beslissende goal van de debuterende jeugdspeler Kong.

De kans om de PD te ontlopen word nu wel zeer reëel laughing

nl Strip
عضو
مسجل2017-12-26
nl Pims Toupetje
nl Strip >> الثلاثاء جانفي 23 - 07:00

Nou, Maastricht heeft gewonnen. Vanwege mijn bedroevende doelsaldo zal ik vanavond de laatste wedstrijd moeten winnen van de hekkensluiter. Dat wordt nog niet gemakkelijk vanwege de blessures van mijn 2 beste aanvallers en een topmiddenvelder. De selectie is niet groot genoeg om dit goed op te kunnen vangen.

Als ik pd moet spelen heb ik dan weer hetzelfde probleem. Hopen dat ik toch genoeg kan scoren om te winnen....

nl Strip
عضو
مسجل2017-12-26
nl Pims Toupetje
nl Max Wenniger >> الثلاثاء جانفي 23 - 20:49

zelfs de 1e plaats behaald dit seizoen echt boven verwachting daardoor directe promotie.

Hopelijk kan ik het waarmaken in de 3e klasse

wil iedereen bedanken dit seizoen het was een leuke strijd en wie weet komen we elkaar binnenkort wel weer tegen

nl Max Wenniger
عضو
مسجل2015-05-01
nl Strip >> الثلاثاء جانفي 23 - 21:52

Felicitaties voor Odin!

Na een spannende laatste wedstrijd ben ik er ook weer bij volgend seizoen!!!

nl Strip
عضو
مسجل2017-12-26
nl Pims Toupetje