ik heb tijdens de transferperiode midden in het seizoen gegokt. 3 oudere ervaren spelers uit de basis gehaald en verkocht/ontslagen en daarvoor 3 jonge eigen jeugd spelers voor in de plaats gezet. is altijd afwachten hoe dat gaat lopen.
Klopt, ik ben benieuwd wat het gaat worden vandaag tegen Alkmaar, ik hoop dat het thuisvoordeel de doorslag gaat geven ;-) Succes in ieder geval Alkmaar!
Het puntverlies van FC Eldearon gisteren tegen SC Amsterdam zou wel eens cruciaal kunnen zijn, ook omdat FC Eldearon nog het zwaarste programma heeft van de drie clubs die strijden om de plekken 2 en 3 (uit tegen FC Hengelo (voorheen Bink) en uit tegen JUVE).
Inderdaad erg interessant competitieslot met vanavond een prachtige pot op het programma. Voor mij zou het gunstig zijn als Team Tornado wist te winnen want dan kan ik vandaag kampioen worden. Zeker nu het blijkt dat mijn spelers lastig met de druk kunnen omgaan gezien de nederlaag gisteren.
het puntverlies van gisteren was inderdaad zuur, eigen doelpunt en dan 2 goals binnen een minuut. Maar ja niks maar aan te doen. We hebben het nog steeds in eigen hand. gewoon even alles winnen vanaf nu. :P