Forum: Néerlandais rss-feed

Ceci est le forum de discussion général en néerlandais. Lorsque vous écrivez sur ce forum, vous devez écrire dans cette langue. Les messages dans d'autres langues peuvent être effacés sans vous en informer. Le forum utilise des sous-sections pour vos messages avec différents sujets et objectifs. Merci de laisser vos messages concernant les problèmes dans la section problèmes et de prendre votre temps pour comprendre oú les autres messages doivent aller.

Néerlandais >> Discussion générale

Suggestie (3)

nl lars >> lundi septembre 9 - 14:56, Modifié lundi septembre 9 - 14:57
Komt er op het Nederlandse forum ook een ruimte om suggesties te plaatsen in het Nederlands? Want sommige spelers waaronder ikzelf zijn niet zo goed in Engels.


Ik plaats mijn suggestie dus maar hier.
Komt er in de toekomst ook een samenwerking met teams? Op het engels forum heb ik hier wel wat over gelezen, maar niet veel wijzer van geworden.

Vitesse en Chelsea werken bijvoorbeeld samen in het echt. En ik was benieuwd of dat in de toekomst ook op dit spel komt.

Nu is het bijvoorbeeld zo dat wanneer ik een speler wil huren van een betere club dat ik het nooit ga winnen. En andersom ook. Als ik een speler heb die dat team dan wilt kopen kan hij hem ook niet winnen.

Bijvoorbeeld de zaak van Marco van Ginkel.
Ajax bood meer op deze speler, maar omdat Vitesse en Chelsea samenwerken gaat hij voor een minder bedrag naar Chelsea. Op dit spel is dat bijna niet te doen.
nl lars
Novice
Enregistré2013-02-19
nl Vincent de Boer >> lundi septembre 9 - 16:39
Nee, dat komt er niet. Alle transfers blijven gewoon via de vrije markt verlopen. Dat is voor iedereen het eerlijkst.

Overigens zijn er bewust geen suggestie-forums in andere talen. Dat heeft namelijk niet zoveel zin als wij het niet kunnen lezen. Nederlands kunnen we wel lezen maar ik wil die taal niet als uitzondering behandelen. Engels is de hoofdtaal van het spel.
nl Vincent de Boer
Chef de développement
Enregistré2012-10-15
nl lars >> lundi septembre 9 - 16:53
Oke

En oke dat begrijp ik ook wel. ik zal mijn best doen om het engels zo goed mogelijk te verwoorden.
nl lars
Novice
Enregistré2013-02-19