Forum: Néerlandais rss-feed

Ceci est le forum de discussion général en néerlandais. Lorsque vous écrivez sur ce forum, vous devez écrire dans cette langue. Les messages dans d'autres langues peuvent être effacés sans vous en informer. Le forum utilise des sous-sections pour vos messages avec différents sujets et objectifs. Merci de laisser vos messages concernant les problèmes dans la section problèmes et de prendre votre temps pour comprendre oú les autres messages doivent aller.

Néerlandais >> Discussion générale

Medisch Centrum lvl 10 bouwen, ja of nee? (4)

cw HyperInActief >> samedi janvier 16 - 16:22
Ik zie zo snel niemand die zo'n ding heeft en de top zit allemaal op lvl 8 als ik er snel langs ga.

Is dit omdat deze teams er nog niet aan toe zijn gekomen, of is het gewoon zinloos om te bouwen?
Is iemand van plan dit gebouw ooit lvl 10 te gaan bouwen?
cw HyperInActief
Confirmé
Enregistré2013-06-16
nl MarnixStar >> mardi janvier 19 - 16:58
Echt zinloos is het natuurlijk niet, want het heeft weer voordelen ten opzichte van lagere niveaus. Maar ik denk wel dat het een gebouw is die ik eerst op 8 laat staan als ik daar aan toe ben, en dan pas ga bouwen als ik geld genoeg heb maar verder niks meer kan bouwen (op museum na). De voordelen uit andere gebouwen vind ik toch wel wat groter.
nl MarnixStar
Administrateur de communauté
Enregistré2013-03-13
nl NextGen FC
nl StarLite >> mardi janvier 19 - 21:48
Het ligt er volledig aan wat het niveau van je andere gebouwen is. Als je het mij vraagt hebben inderdaad de meeste andere gebouwen een groter voordeel dan die laatste 1 of 2 levels van je medisch centrum. Uiteindelijk zullen alle topclubs hem op 10 hebben, aangezien het altijd nog een stuk zinvoller is dan het museum uitbouwen ;)
nl StarLite
Confirmé
Enregistré2014-01-07
nl Groen-Wit '07
nl Koen >> mardi janvier 19 - 21:51
De meeste topclubs die ik ken hebben hem inderdaad op 8, een enkeling op 7. Ik weet alleen Garfman (Filippijnen) die hem naar lvl10 heeft doorgebouwd, maar geen idee wat zijn ervaringen zijn.
nl Koen
Novice
Enregistré2013-03-21