Forum: Néerlandais rss-feed

Ceci est le forum de discussion général en néerlandais. Lorsque vous écrivez sur ce forum, vous devez écrire dans cette langue. Les messages dans d'autres langues peuvent être effacés sans vous en informer. Le forum utilise des sous-sections pour vos messages avec différents sujets et objectifs. Merci de laisser vos messages concernant les problèmes dans la section problèmes et de prendre votre temps pour comprendre oú les autres messages doivent aller.

Néerlandais >> Football réel

Ton Thie overleden (4)

nl Upstairsnl >> vendredi février 26 - 17:20

Hoewel ik nooit fan van ADO, FC Den Haag of ADO Den Haag ben geweest, heb ik wel altijd veel respect voor deze keeper gehad.

Ton Thie RIP

nl Upstairsnl
Confirmé
Enregistré2017-09-02
tv TUV-Upstairs
ua Kalle >> samedi février 27 - 12:36

Voor mijn tijd, maar gecondoleerd aan iedereen die Ado een warm hart toedraagt 

ua Kalle
Confirmé
Enregistré2013-06-19
nl PEC Zwolle
nl Aad Mansveld >> samedi février 27 - 13:04, Modifié samedi février 27 - 13:04

Beste keeper ooit. Toen speelde Ado in de top 3. Met spelers als Aadje Mansveld, Lex Schoenmaker, Dick Advocaat, Martin Jol, Aad Kila ,Tscheu LaLing etc. Doelpunt Cruyff tegen Thie zat decennia lang in de leader van Studio Sport. Lob over 35 meter. Die had alleen afgekeurd moeten worden aangezien Cruyff buiten het veld zijn veter zat te strikken en zomaar het veld binnen kwam,ongedekt uiteraard.  Ton Thie of van Beveren had in plaats van Jongbloed in 74 in het doel moeten staan van Oranje. Net als Aad mee had gemoeten in 74 maar geblesseerd raakte. Wie weet hadden we dan de finale gewonnen. Ton legendarische keeper van FC Den Haag, rip man !!

nl Aad Mansveld
Confirmé
Enregistré2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl Aad Mansveld >> samedi février 27 - 13:05

Als eerbetoon zouden 3 punten en de nul houden vandaag mooi zijn.

nl Aad Mansveld
Confirmé
Enregistré2013-06-09
nl **** The Hague FC ****