Forum: Néerlandais rss-feed

Ceci est le forum de discussion général en néerlandais. Lorsque vous écrivez sur ce forum, vous devez écrire dans cette langue. Les messages dans d'autres langues peuvent être effacés sans vous en informer. Le forum utilise des sous-sections pour vos messages avec différents sujets et objectifs. Merci de laisser vos messages concernant les problèmes dans la section problèmes et de prendre votre temps pour comprendre oú les autres messages doivent aller.

Néerlandais >> Discussion générale

Ben je ook lekker klaar mee.... (5)

cw HyperInActief >> mardi octobre 1 - 21:53
http://rockingsoccer.com/nl/voetbal/info/match-822669

Eerst vroeg in de wedstrijd een rode kaart.
Dan in de rust wisselen.
En in de 2e helft 2 spelers geblesseerd.

Ik was even naar de keuken en bij terugkomst zie ik ineens wel erg weinig spelers op het veld....
Dan kijk je toch even heel raar op als je terug komt!
*schrik*

Eens zien wat de return gaat brengen...
cw HyperInActief
Confirmé
Enregistré2013-06-16
nl Anders_D >> mardi octobre 1 - 21:58
Toch nog een heel mooi resultaat binnengesleept, als je dat in je oordeel meeneemt :) Met zijn elven, moet de terugwedstrijd toch nog wat kunnen worden. Succes iig!
nl Anders_D
Confirmé
Enregistré2012-12-18
nl FC Beawulf
cw HyperInActief >> mardi octobre 1 - 22:35
Ja, na die rode kaart zag ik de bui al hangen.
Maar zelfs toen ik met 8 man kwam te staan vond ik niet dat mijn tegenstander veel kans had.
In de statistieken zie je echter dat hij die laatste 30 minuten nog wel wat overwicht heeft, maar nog bij lange na niet in de buurt van mijn schoten/kansen komt.


Volgens de simulator ga ik in de return 3 punten pakken, zekere winst dus.
Maar volgens mij zou het dat vandaag volgens die simulator ook zijn :D

Return wel zonder mijn beste verdediger, toch goed dat ik de afgelopen transferperiode een stel verdedigers bij heb gekocht.

Zal dus wel goed komen en anders is het gewoon pech.
Maar ik ging in ieder geval uit van de volgende ronde en dat is nog steeds goed mogelijk.
cw HyperInActief
Confirmé
Enregistré2013-06-16
nl Balladeer >> mercredi octobre 2 - 08:22
Gezien zijn team lijkt me dat je (als er niet weer 3+ onvoorziene omstandigheden optreden) toch wel een volgende ronde moet kunnen gaan halen. Succes!
nl Balladeer
Confirmé
Enregistré2013-02-09
nl Abe Bodaan >> mercredi octobre 2 - 20:02
Hup Brute Force!
nl Abe Bodaan
Confirmé
Enregistré2013-05-27
cw Meteora