Forum: Néerlandais rss-feed

Ceci est le forum de discussion général en néerlandais. Lorsque vous écrivez sur ce forum, vous devez écrire dans cette langue. Les messages dans d'autres langues peuvent être effacés sans vous en informer. Le forum utilise des sous-sections pour vos messages avec différents sujets et objectifs. Merci de laisser vos messages concernant les problèmes dans la section problèmes et de prendre votre temps pour comprendre oú les autres messages doivent aller.

Néerlandais >> Football réel

Wie wordt kampioen in België? (21)


be okapi >> samedi mai 23 - 13:26
Ik was in begin ook tegen het PO-systeem maar je kan niet anders dan zeggen dat het Belgisch voetbal er toch op vooruit gegaan is.
Vroeger werd er tot op het eind gespeeld tegen Janneke en Mieke terwijl er nu veel meer topwedstrijden zijn.
Als je het parcours van Brugge in Europa ziet, de prestaties van Anderlecht in de CL - met wat meer geluk (of maturiteit) halen ze de 2e ronde.
Gent heeft nu vooral geprofiteerd van het falen van Anderlecht, Brugge, Standard en Genk maar er valt niets af te dingen op hun titel.
Ze hebben ook gewoon een tactisch sterke coach.
Wat hij met die ploeg heeft gepresteerd is boven elke verwachting.
Het is geen Bielsa of Klopp maar in België vind ik hem er toch bovenuit steken.
be okapi
Confirmé
Enregistré2013-02-08
be My sharona
vu Amun-Ra >> dimanche mai 24 - 06:17
Nu kan ik m'n lol niet meer vertellen :(

Er loopt een klein manneke over 'tstraat, met zo'n dikke boekentas op zijna rug. Hij passeert een madammeke dat aant wachten is om de straat over steken.

Vraagt dat ventje of hij kan helpen en helpt haar de straat over.

Aan de overkant gekomen zegt dat madammeke dat ze een fee is. En omdat het zo'n lief en vriendelijk baaske is, mag hij een wens doen.

Hij doet zijn boekentas af, en haalt er een atlas uit, gooit die open op de wereldkaart en vraagt al wijzend naar die kaart of ze voor vrede kan zorgen overal op die kaart.

Zegt de fee: 'Maar die wens is onmogelijk, hoor, heb je geen andere wens?

't Manneke kijkt bedroefd, en plots roept hij: ' ik wil dat AA Gent kampioen wordt vande jaar!!!'

'Oei, oei', zegt dat madammeke....

Kun je me die atlas nog eens tonen?
vu Amun-Ra
Novice
Enregistré2013-04-09
vu Amun-Ra >> dimanche mai 24 - 06:19
proficiat aan mn oud-ploeg :)

10 jaar geleden hoopte ik hierop. Nu doet het me niks, behalve een beetje respect die naar boven komt. Kheb wel geen 10 minuten gezien van Gent dit seizoen, dus kan niet zeggen of het verdiend was, maar ik veronderstel van wel want het niveau is hier vaak om bij te wenen, en dan kan een ploeg tsjiepmoalen daar niet voor onder doen he :P
vu Amun-Ra
Novice
Enregistré2013-04-09
ua ... >> mercredi avril 6 - 18:03
Ben benieuwd welke club het dit jaar gaat halen.

Ik gok op Brugge!

Al vind ik die een stuk minder indrukwekkend dan Gent vorig seizoen...
ua ...
Novice
Enregistré2013-05-01
be Sirlock >> samedi janvier 7 - 09:03
Ik gok ook voor Brugge , ben zelf Club Brugge fan , woon in Limburg dus is best ver om thuis wedstrijden te bekijken . Maar wanneer ze naar Genk komen probeer ik toch aanwezig te zijn .

Er zijn twee teams die aanspraak maken voor de titel , Club en Anderlecht .
be Sirlock
Confirmé
Enregistré2013-10-06
be McDiver >> mardi février 6 - 11:33

Lijkt me enkel nog club te worden, tenzij ze nog 5 keer van keeper gaan wisselen cool

be McDiver
Confirmé
Enregistré2014-03-31
be Anversois