Forum: Néerlandais rss-feed

Ceci est le forum de discussion général en néerlandais. Lorsque vous écrivez sur ce forum, vous devez écrire dans cette langue. Les messages dans d'autres langues peuvent être effacés sans vous en informer. Le forum utilise des sous-sections pour vos messages avec différents sujets et objectifs. Merci de laisser vos messages concernant les problèmes dans la section problèmes et de prendre votre temps pour comprendre oú les autres messages doivent aller.

Néerlandais >> Discussion générale

Wedstrijd dagen... (27)


cw HyperInActief >> mercredi août 7 - 17:02
Deze is nog mooier.
3 thuiswedstrijden op 1 dag.

Morgen - 11:57 GKS Tychy PL Thuis Competitie

Morgen - 16:30 voorschoten97 Thuis Onder 21-competitie

Morgen - 16:41 Panama United Thuis Noord Amerikaanse Competitie Groepen

Maar dan vooral opmerkelijk: 11 minuten tussen die U21 en de internationale..
Maar die U21 tijden kan ik niet aanpassen zoals alle andere tijden!

Wat als er daar nu eentje een blessure op loopt?
cw HyperInActief
Confirmé
Enregistré2013-06-16
nl Vincent de Boer >> mercredi août 7 - 18:57
Je moet in die U21-wedstrijd natuurlijk niet je goede spelers opstellen. Dat is alleen maar om je jeugd wat extra ervaring te geven en gaat verder nergens om. De U21 wedstrijden worden op je toernooitijd gespeeld maar dan altijd voor een eventuele toernooiwedstrijd.
nl Vincent de Boer
Chef de développement
Enregistré2012-10-15
nl Abe Bodaan >> jeudi août 8 - 06:54
Die eerste wedstrijd lijkt mij het belangrijkste ronintje! ;-)
nl Abe Bodaan
Confirmé
Enregistré2013-05-27
cw Meteora
nl Danh >> jeudi août 8 - 07:40
Die derde ook :D $$
nl Danh
Confirmé
Enregistré2013-05-21
nl Abe Bodaan >> jeudi août 8 - 09:03, Modifié jeudi août 8 - 09:03
Hij is al geplaast toch? Dus daar kun je jeugdspelers laten spelen..
nl Abe Bodaan
Confirmé
Enregistré2013-05-27
cw Meteora
nl Danh >> jeudi août 8 - 09:33
inderdaad rust geven aan je 1e team
nl Danh
Confirmé
Enregistré2013-05-21
cw HyperInActief >> vendredi août 9 - 17:10
Naja, ik wilde het niet openbaar op het forum zetten aangezien je nooit weet of je concurrent mee leest.
In dit geval had het geen probleem geweest aangezien beide concurrenten niet bepaald actief zijn, maar toch.

Als eerste wil ik beginnen met een dankje voor de uitleg over het tijdstip.
Dat verklaart de zaak en is goed om te weten voor de toekomst.
Ik neem aan dat er geen speciale optie is om het zelf te bepalen zoals met de andere wedstrijden omdat het dan wellicht wat onoverzichtelijk wordt?

Om verder te gaan op de situatie en mijn frustratie.
Ik had een hele strategie opgezet.
Basiself speelt de competitiewedstrijd aangezien dat voor mij de belangrijkste is.
Deze wedstrijd moest ik winnen tegen het in mijn ogen sterkste team van onze competitie.
Hij had dan wel veel blessures en vermoeidheid wegens extreme inactiviteit, maar toch wilde ik daar niet teveel risico lopen.
Voornamelijk ook al omdat ik zoals Abe al schreef al zeker was van de volgende ronde in de internationale competitie.
Basisspelers dus allemaal in de eerste wedstrijd, blessures en schorsingen daargelaten.
Overige spelers, met name U21 dus, spelen de internationale.
Dit was het plan.

Als je dan echter ineens ziet dat een kwartier voor die wedstrijd een U21 ziet waar je 7 U21 spelers vermoeid kunt laten worden, wordt het toch problematisch.

De basiself, of enkele spelers daarvan 2 wedstrijden laten spelen is ook geen optie aangezien we momenteel dagelijks een competitiewedstrijd spelen.
Ik heb de spelers dus de dag erop weer fris nodig.

Vandaar dus mijn frustratie.
Oplossing zou kunnen zijn die U21 niet een kwartier voor de toernooitijd te zetten, maar er een half uur achter te plannen.
Dit zou dergelijke problemen kunnen voorkomen.


Ik heb het nu nog redelijk op kunnen lossen door een paar transfers uit te stellen en die spelers nog te laten spelen.
Jammer genoeg beide wedstrijden verloren.
Eerste onbegrijpelijk in mijn ogen, tweede had ik beter op moeten letten en minder risico moeten nemen met de opstelling.
Denk dat ik daar wat overmoedig geworden was omdat ik al zeker was van de vorige ronde :D
cw HyperInActief
Confirmé
Enregistré2013-06-16
be okapi >> vendredi août 9 - 19:09, Modifié vendredi août 9 - 19:17
Nu is het te laat - de transferperiode is net voorbij - maar ik heb tijdens die transferperiode gewoon wat 'slechte' U21 spelers gekocht.
Hierdoor kan ik mijn goede spelers verkopen en/of laten meedraaien in mijn basisteam zonder hen te vermoeien.
Op het eind van het seizoen verkoop je gewoon die slechte U21- spelers aan (wellicht) een botteam. Verlies ga je er niet op gemaakt hebben want ze gaan in waarde stijgen.
Geen geld aan uitgeven bij de aankoop...


vb van zo'n speler:

gewoon zien dat hij toch iet of wat talent heeft (2.5)

http://rockingsoccer.com/en/soccer/info/player-254696


Op die manier vang je dergelijke problemen (meerdere wedstrijden) op.
Je betere U21 schuif je dan door naar uw basisteam.
Ik speel met veel jeugd in mijn basisteam.
Zoek de markt wat af en koop de volgende transferperiode 'goede slechte' spelers voor uw U21.
be okapi
Confirmé
Enregistré2013-02-08
be My sharona
cw HyperInActief >> mardi août 13 - 13:34
Vandaag - 12:09 FC Willemstad #5 Thuis Competitie

Vandaag - 21:06 STEAUA ROMANIEI Uit Competitie


Hoe zat het ook alweer met dat dag is week?
2 wedstrijden op dezelfde dag met 9 uur ertussen omdat de tegenstander 21 uur als speeltijd heeft en dat blijkbaar bij de volgende dag hoort...

Misschien mijn wedstrijden dan toch maar om een uur of 6 'smorgens gaan zetten??
Maar blijf het een vreemd idee vinden om 'smorgens om 6 uur een prof wedstrijd te spelen...
Zie je het al voor je hier in Nederland?
Volgende week Ajax - Feyenoord, begintijd 6 uur 'smorgens....
Zou het uitverkocht raken of zou iedereen op zijn stoel de roes uitslapen omdat ze net uit de kroeg zijn gelopen???
cw HyperInActief
Confirmé
Enregistré2013-06-16
nl Danh >> mardi août 13 - 13:46
Elke dag stelt een week voor dus wordt de wedstrijd niet werkelijk in de ochten gespeeld maar vroeg in de week ;)
nl Danh
Confirmé
Enregistré2013-05-21
cw HyperInActief >> mardi août 13 - 16:30
En later in de week dus die andere wedstrijd die voor de week erop telt :P

Daarbij, meeste competities is ook niet zo dat alle wedstrijden over de hele week verspreidt zijn :D
cw HyperInActief
Confirmé
Enregistré2013-06-16
be okapi >> mercredi août 14 - 01:26, Modifié mercredi août 14 - 01:28
In verband met uw jeugd; het is zoals Vincent De Boer schrijft - dat is louter om hen ervaring te geven.
Ik splits hen in 2 groepen op
1/ degene die goed genoeg zijn voor het A-team en die spelen daar gewoon.
2/ de rest.
Degene die daarvan acceptabel zijn maar geen échte top leen je de volgende transferperiode gewoon uit. Een of ander botteam pikt hen wel op en geeft hen alle minuten.
Je speelt uw U21 matchen met "slechte" jeugd.
Ik heb nu tijdens de transferperiode 2 slechte U21 keepers gekocht omdat mijn andere U21 keepers al 20 matchen hadden, maar ik zal ze nooit met verlies verkopen omdat ze exp opdoen en hun waarde wel zal stijgen.
Een keeper kopen voor 9000 ..
Tegen eind volgend jaar is hij 30000 en koopt een botteam hem voor 25000 maar intussen kan ik een betere keeper uitlenen.

Er zit genoeg slechte jeugd in de wereld terwijl uw eigen kweek elders volop exp opdoet.
En op het einde van het jaar zie je wat (niet) goed genoeg is.
Een goed getrainde speler terug, ofwel een speler die je kan verkopen en waar je geen loon aan hebt verspild.

Nog een voordeel aan jonge spelers kopen is dat je de taal kiest van de speler - hetgeen belangrijk kan zijn als je een speler wil kopen die je écht wil.
Spelers zijn meer geneigd te komen als er al spelers zijn die dezelfde taal spreken.
Als je een (goede) Rus op het oog hebt, kan het geen kwaad 3 rotslechte Russische jonkies te kopen. Op "language" scoor je dan 'yes'.
Die gasten laat je gewoon in uw U21 spelen - en betere U21 spelers leen je (alweer) uit.
Dat zijn niet de grote kosten - meestal nuloperaties maar in het licht van andere transfers wel bruikbaar.
be okapi
Confirmé
Enregistré2013-02-08
be My sharona