Forum: Néerlandais rss-feed

Ceci est le forum de discussion général en néerlandais. Lorsque vous écrivez sur ce forum, vous devez écrire dans cette langue. Les messages dans d'autres langues peuvent être effacés sans vous en informer. Le forum utilise des sous-sections pour vos messages avec différents sujets et objectifs. Merci de laisser vos messages concernant les problèmes dans la section problèmes et de prendre votre temps pour comprendre oú les autres messages doivent aller.

Néerlandais >> Football réel

Playoffs Nederland (16)


nl Ed Fransen >> mardi mai 26 - 11:56, Modifié mardi mai 26 - 12:07
Ik wil eens weten wat jullie voorspellingen zijn voor deze 3 wedstrijden ik verwacht toch dat iedereen objectief is want mijn vermoedens zijn dat iedereen Roda graag ziet verliezen

Europees Ticket
Herenveen - Vitesse
Vitesse - Herenveen

Promotie/Degradatie
Volendam - Graafschap
Graafschap - Volendam

Roda - Nac
Nac - Roda
nl Ed Fransen
Novice
Enregistré2013-06-30
nl Vince Dean >> mardi mai 26 - 11:58
Europees Ticket
Heerenveen - Vitesse - 1-0
Vitesse - Heerenveen - 2-0 Vitesse speelt Europees

Promotie/Degradatie
Volendam - Graafschap - 0-0
Graafschap - Voelendam - 3-2 De Graafschap promoveert.

Roda - Nac - 0-1
Nac - Roda - 2-1 Nac blijft in de eredivisie.
nl Vince Dean
Novice
Enregistré2013-10-11
nl Ed Fransen >> mardi mai 26 - 12:07
Europees Ticket
Herenveen - Vitesse - 1-2
Vitesse - Herenveen - 0-2 Herenveen EL

Promotie/Degradatie
Volendam - Graafschap - 1-1
Graafschap - Volendam - 1-2 Volendam Promoveert

Roda - Nac - 2-1
Nac - Roda - 1-1 Roda promoveert
nl Ed Fransen
Novice
Enregistré2013-06-30
nl Vince Dean >> mardi mai 26 - 12:11
Ik gun 't je van harte Ed, maar NAC heeft een veel sterker elftal dan Roda.
nl Vince Dean
Novice
Enregistré2013-10-11
nl Ed Fransen >> mardi mai 26 - 12:40
Nou Vince als ik kijk naar de wedstrijden VVV-NAC heeft NAC echt wel geluk gehad en ik zie Roda winnen van hun tegen jup ploeg is heel anders voetballen dan tegen een ploeg uit de Eredivisie
nl Ed Fransen
Novice
Enregistré2013-06-30
ua Kalle >> mercredi mai 27 - 08:46, Modifié mercredi mai 27 - 11:48
De playoffs kunnen voor mij toch al niet meer stuk nu onze "vrienden" uit Deventer gedegradeerd zijn.

Europees Ticket
Ik hoop op Heerenveen, al is het maar omdat die volgend seizoen veel minder spelers hoeven te vervangen en dus op elkaar ingespeeld zijn.
Tegen de tijd dat Vitesse eindelijk lekker begint te draaien liggen ze al lang uit Europa en dat is slecht voor het Nederlandse voetbal.

Promotie/Degradatie
Vind de Graafschap persoonlijk een mooiere club, goede clubkleuren ook! ;)
Maar Volendam is ook prima, hoe dan ook degradatie kandidaat nummer 1 en naar verwachting 6 puntjes voor Pec Zwolle.

Wat betreft Roda - Nac denk ik dat Nac er in blijft. Fernandez op het juiste moment in vorm en als ik kijk naar Roda - Emmen, dat was van beide kanten echt super matig, als Roda tegen Nac ook zo speelt hebben ze geen enkele kans.

Maar het zijn wel playoffs en er kan van alles gebeuren. Voor zowel Roda als Nac is het moeten, want Nac overleeft een degradatie niet en Roda moet bij een extra jaar Jupiler toch echt nog meer grootverdieners laten gaan en de selectie inkrimpen en dan is het de vraag of je binnen nu en 5 jaar überhaupt er weer uitkomt. Kijk maar naar Sparta.
ua Kalle
Confirmé
Enregistré2013-06-19
nl PEC Zwolle
ua Kalle >> vendredi mai 29 - 06:42, Modifié vendredi mai 29 - 08:43
Update:

Europees Ticket

Heerenveen - Vitesse 2-2
Vitesse - Heerenveen

Zoals het nu lijkt heeft Vitesse de beste papieren, maar met Heerenveen weet je het nooit, waren uit bij Feyenoord ook goed.

Promotie/Degradatie
Graafschap - Volendam 0-0
Volendam - Graafschap

Spannende pot, kan alle kanten op, 1-0 is genoeg voor Volendam, maar bij 1-1 is de Graafschap juist gepromoveerd. Spannend tot het laatste fluitsignaal.

Roda - Nac 0-1
Nac - Roda

Gaat erg lastig worden voor Roda, zie ze eerlijk gezegd niet met 0-2 winnen in Breda.
ua Kalle
Confirmé
Enregistré2013-06-19
nl PEC Zwolle
nl Ed Fransen >> vendredi mai 29 - 06:47
Nou Kalle als ze zo spelen als gisteren tegen NAC dan zie ik het wel positief in wat een laf voetbal van NAC maar ja als je niet beter kunt
nl Ed Fransen
Novice
Enregistré2013-06-30
ua Kalle >> vendredi mai 29 - 07:27
Het is en blijft voetbal, we zullen het na de returns weten.
ua Kalle
Confirmé
Enregistré2013-06-19
nl PEC Zwolle
nl Vince Dean >> vendredi mai 29 - 08:27
Die wedstrijden van Volendam en de Graafschap staan verkeerd om.
Graafschap speelde eerst thuis, daarom geef ik hun de grootste kans m door te gaan.
nl Vince Dean
Novice
Enregistré2013-10-11
ua Kalle >> vendredi mai 29 - 08:43
Aangepast ;)

Dan denk ik dat Volendam de grootste kans heeft.
ua Kalle
Confirmé
Enregistré2013-06-19
nl PEC Zwolle
ua Kalle >> dimanche mai 31 - 18:22
nou Ed gefeliciteerd! drink er een paar op.
ua Kalle
Confirmé
Enregistré2013-06-19
nl PEC Zwolle
nl Ed Fransen >> dimanche mai 31 - 20:26
Dank je wel Kalle na mijn visie verdiend over 2 wedstrijden nou het vloeide goed
nl Ed Fransen
Novice
Enregistré2013-06-30