פורום: הולנדית rss-feed

זה פורום הדיונים הכלליים בשפה ההולנדית. כאשר אתה מפרסם הודעה בפורום עליך להשתמש בשפה זו. הודעות בשפות אחרות עלולות להימחק ללא התרעה. לפורום יש תתי נושאים להודעות עם נושאים או מטרות שונים. אנא: הודעות בנושא באגים פרסם בתת נושא באגים ותחשוב כל הודעה לאיזה תת פורום היא שייכת לפני הפרסום.

הולנדית >> תחרויות

Nederland Eredivisie seizoen 79 (154)


nl Aad Mansveld >> יום ראשון אפריל 7 - 19:29

Ook Groningen geklopt, zelfs zonder mijn sterspeler op het middenveld. 

nl Aad Mansveld
משתשמש
נרשם2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl Aad Mansveld >> יום ראשון אפריל 7 - 19:30

Ook Groningen geklopt, zelfs zonder mijn sterspeler op het middenveld.  Nu volgen vijf!! Uitduels. Twee keer CL, twee keer competitie en de beker. 

nl Aad Mansveld
משתשמש
נרשם2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl NACshad >> יום שלישי אפריל 9 - 13:42

Beawulf toch verslagen, wel de eerste tegengoal. Morgen uit naar Groningen, wat ook lastig kan worden. En dan donderdag tegen the final boss. Spannende tijden voor Ten Grabbelaar!

nl NACshad
משתשמש
נרשם2014-09-08
nl FC Ten Grabbelaar
nl Aad Mansveld >> יום שלישי אפריל 9 - 16:45

Spannend gaat het niet worden hoor. 

nl Aad Mansveld
משתשמש
נרשם2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl Anders_D >> יום שלישי אפריל 9 - 19:24

Proficiat NACshad, helaas voor mij ging mijn beste middenvelder in de laatste minuut van de bekerwedstrijd (gelukkig gewonnen) geblesseerd van het veld. Dus de ploeg was wel wat gehavend, niet dat we anders wel kans hadden gehad. Zonder geld de verdediging versterken blijkt toch lastig deze transferperiode ;) 

nl Anders_D
משתשמש
נרשם2012-12-18
nl FC Beawulf
nl JvB >> יום רביעי אפריל 10 - 04:44

Ik heb denk nog nooit zoveel zware blessures gehad in een half seizoen. Eerst mijn 1e spits 10 dagen, toen mijn 1e mid 9 dagen, toen mijn 2e spits 8 dagen en nu mijn 1e spits nog een keer 8 dagen. Als ik niks doe heb ik dus de komende 4 dagen geen spitsen. Gelijk oplappen kost steeds 30 tot 65M, dus daar ben ik niet aan begonnen. Vanavond een belangrijke wedstrijd voor de 1e plaats in de CL. Iemand tips hoe ik die win zonder spitsen?

nl JvB
משתשמש
נרשם2017-12-31
nl Jeka
nl MarnixStar >> יום רביעי אפריל 10 - 04:55

Geef de tegenstander maar het adres van mijn stadion, doen we wel net alsof daar een CL avondje is :-)

Je beste middenvelder in ieder geval op een aanvallende positie op het middenveld. Dan komt die ook in scoringspositie. Maar verder kun je weinig extra's denk ik.

nl MarnixStar
אדמיניסטרטור קהילתי
נרשם2013-03-13
nl NextGen FC
nl MarnixStar >> יום רביעי אפריל 10 - 07:04

Het begint erop te lijken dat mijn club toch echt een niveau lager gaat ballen komend seizoen. Mn keeper was geblesseerd in een aantal belangrijke wedstrijden en de kwaliteit houdt natuurlijk ook niet over.

Ik weiger om miljoenen uit te geven aan spelers om er wel in te blijven, helemaal omdat mijn keeper ergens binnen afzienbare tijd zijn pensioen ook wel zal gaan aankondigen. Dan duurt het alleen maar langer voordat het nieuwe doel gerealiseerd kan worden. Zou ook wel leuk zijn om eens naar andere stadions te moeten afreizen. :-)

nl MarnixStar
אדמיניסטרטור קהילתי
נרשם2013-03-13
nl NextGen FC
nl JvB >> יום רביעי אפריל 10 - 08:02

Als het goed is is je populariteit hoog genoeg om ook in divisie 2 een vol stadion te hebben. Dat is altijd wel iets om op te letten voor de meesten. Verder is het het slimste om geld te verdienen als je toch niet Europees speelt.

Ik in de CL toch nog 1-1 tegen de nr 2, dus plaatsing voor CL in eigen hand tegen de puntloze nr 4.

Wel weer een blessure voor mijn beste back. Gelukkig maar 3 dagen

nl JvB
משתשמש
נרשם2017-12-31
nl Jeka
nl MarnixStar >> יום רביעי אפריל 10 - 08:18

Ja klopt, dat heb ik ook uitgebreid gecontroleerd voordat ik deze nieuwe fase in ging zetten. Mijn populariteit zelf en VIP bonus zou al voldoende moeten zijn om het stadion vol te krijgen. Dus ik lever eigenlijk niks in en bespaar me wel de kosten voor nieuwe spelers en salarissen. En of je nou tegen degradatie vecht of in het linkerrijtje 2e divisie speelt maakt dan in feite qua prestaties ook weinig uit. 

nl MarnixStar
אדמיניסטרטור קהילתי
נרשם2013-03-13
nl NextGen FC
nl Aad Mansveld >> יום חמישי אפריל 11 - 11:05

Ondanks de ultradefensieve opstling zoals verwacht 2-0 eraf tegen Grabbelaar. 

nl Aad Mansveld
משתשמש
נרשם2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl NACshad >> יום חמישי אפריל 11 - 11:12

Yep, de eindbaas dus ook verslagen. Waren wel 2 eigen doelpunten voor nodig. Maar het gaat er nu wel serieus mooi uitzien. Mag 1x gratis verliezen :)

nl NACshad
משתשמש
נרשם2014-09-08
nl FC Ten Grabbelaar
nl JvB >> יום חמישי אפריל 11 - 11:18

Doe maar tegen mij dan NACshad :)

nl JvB
משתשמש
נרשם2017-12-31
nl Jeka
nl NACshad >> יום חמישי אפריל 11 - 12:28

Inkoppertje :)

nl NACshad
משתשמש
נרשם2014-09-08
nl FC Ten Grabbelaar
nl Jort >> יום שישי אפריל 12 - 07:10, ערוך יום שישי אפריל 12 - 07:12

Precies op de helft dus iedereen heeft elkaar nu 1x getroffen. 2x pech gehad tegen Rijsoord en FC Bergen maar ook 2x een wedstrijd gehad die net de andere kant op had kunnen vallen qua resultaat tegen Beawulf en gisteren tegen Black Bull. Al met al dus een goede seizoenshelft. Voor nog een keer zon seizoenshelft en deze eindstand zou ik tekenen :)

nl Jort
משתשמש
נרשם2018-02-06
nl FC Groningen