Forum: Nizozemski rss-feed

Ovo je forum za nizozemski jezik. Ukoliko ovdje želiš nešto objaviti, služi se ovim jezikom. Odgovori i teme na drugim jezicima bit će uklonjeni bez pitanja. Probleme koje uočiš na igrici objavi na forumu za prijavu grešaka, a ostale teme otvaraj na za to odgovarajućem dijelu.

Nizozemski >> Natjecanja

België & Nederland in Europa [seizoen 35 en verder] (3202)


nl NACshad >> srijeda svibanj 1 - 17:49, Izmjenjeno srijeda svibanj 1 - 17:50

Dankjewel allemaal! Het werd inderdaad nog veel te spannend. Het ging tegenvallend moeizaam en toen de gelijkmaker werd gescoord voelde ik de bui al hangen. Maar toen ik al rekende op strafschoppen werd opeens toch nog die winnende gemaakt. Op een moment dat je als tegenstander niets meer kunt doen, ideaal dus :-)

Een supermooi slot van een supermooi seizoen. Alles wat ik wilde bereiken is gelukt. Toen ik in de 2de competitiewedstrijd al gelijkspeelde tegen Kalle, was ik bang voor een rampzalig seizoen waarin uiteindelijk niets zou lukken. Maar het was alleen Kalle die het kon gelukkig. Verder niet zoveel meer te zeggen, ik heb het uitgebreide verhaal al gedaan toen ik de landstitel pakte. Ik hoop nog wel op de Johan Cruijff schaal, maar daarna zal het lastig worden. Als ik zie hoeveel salaris die keepers op de transfermarkt vragen dan ga ik dat niet kunnen betalen. Maar goed, dat is allemaal zorg voor later. Nu eerst even genieten van de 3 icoontjes :-)

nl NACshad
Korisnik
Registriran2014-09-08
nl FC Ten Grabbelaar
ua Kalle >> srijeda svibanj 1 - 18:30

Top seizoen gehad. Geniet van je prijzen. Loon naar lang werken

ua Kalle
Korisnik
Registriran2013-06-19
nl PEC Zwolle
nl Anders_D >> nedjelja svibanj 5 - 07:14

Super, eindelijk kunnen oogsten! 

nl Anders_D
Korisnik
Registriran2012-12-18
nl FC Beawulf
nl Anders_D >> ponedjeljak svibanj 6 - 07:21

Wij zijn direct door naar de groepsfase in de EL, dank allen voor de goede Europese resultaten ;) 

nl Anders_D
Korisnik
Registriran2012-12-18
nl FC Beawulf
nl NACshad >> ponedjeljak svibanj 6 - 07:44

Mooi, succes! Misschien kun je de EL winnen en was het zo erg nog niet dat je de CL gemist hebt.

nl NACshad
Korisnik
Registriran2014-09-08
nl FC Ten Grabbelaar
nl Jort >> srijeda svibanj 8 - 11:27

Ik sta op 63 op de ranglijst met Europese clubcoeficient en mijn tegenstander op 156. Weet iemand hoe het kan waarom hij de geplaatste status heeft (met zwarte ster) en ik niet?

nl Jort
Korisnik
Registriran2018-02-06
nl FC Groningen
nl Upstairsnl >> srijeda svibanj 8 - 14:45

Ik kan geen logische verklaring vinden. 

nl Upstairsnl
Korisnik
Registriran2017-09-02
tv TUV-Upstairs
be Eckhart >> srijeda svibanj 8 - 18:02

Zou dat niet kunnen dat de loting al opgemaakt is alvorens de resultaten van afgelopen seizoen meegeteld zijn? Ik zie dat je vorig seizoen dik gescoord hebt maar ervoor niet zoveel puntjes had. Mss dat hij dan nog boven je stond?

be Eckhart
Korisnik
Registriran2016-09-17
in FC Ulhasnagar
nl Jort >> srijeda svibanj 8 - 19:48

Hmm dank voor jullie reacties had zelf ook geen idee maar dat zou kunnen Eckhart. Hopelijk een eventuele volgende ronde wel geplaatst dan.

nl Jort
Korisnik
Registriran2018-02-06
nl FC Groningen
ua Garfman >> četvrtak svibanj 9 - 07:14, Izmjenjeno četvrtak svibanj 9 - 07:33

Ik vermoed dat Eckhart gelijk heeft. Mocht je het echt zeker willen weten, zou ik adviseren om het in het bugforum te melden. Een Sjoerd of Vincent kunnen deze vraag waarschijnlijk het best beantwoorden, want de admins weten het antwoord op de vraag ook niet 100% zeker.

ua Garfman
Glavni administrator zajednice
Registriran2013-02-08
ph Garfman FC
nl Joost >> četvrtak svibanj 9 - 07:26

Volgens mij ook, kan ik mij herinneren van een eigen vraag in de beginperiode.

nl Joost
Korisnik
Registriran2016-06-30
nl FC OTB
nl Jort >> petak svibanj 10 - 07:32

Ben nu inderdada wel geplaatst dus dat zal het geweest zijn. 

nl Jort
Korisnik
Registriran2018-02-06
nl FC Groningen
nl MarnixStar >> petak svibanj 10 - 08:03

Dat klopt inderdaad. De loting van K1 vind plaats voor de update van de ranglijst. Dus in feite stond je op de ranglijst nog op 0 punten en je tegenstander op 18,5. 

nl MarnixStar
Administrator zajednice
Registriran2013-03-13
nl NextGen FC
ua Kalle >> ponedjeljak svibanj 20 - 15:43

1 schot om 16. 0-0 in de uitwedstrijd CL playoffs. Word spannend thuis.

ua Kalle
Korisnik
Registriran2013-06-19
nl PEC Zwolle