Forum: Nizozemski rss-feed

Ovo je forum za nizozemski jezik. Ukoliko ovdje želiš nešto objaviti, služi se ovim jezikom. Odgovori i teme na drugim jezicima bit će uklonjeni bez pitanja. Probleme koje uočiš na igrici objavi na forumu za prijavu grešaka, a ostale teme otvaraj na za to odgovarajućem dijelu.

Nizozemski >> Općenito

Transferwindow (5154)


be okapi >> petak ožujak 15 - 10:01

Ik kan het enkel maar toejuichen. Ik heb nu wel een keeper (eigen opleiding) die met gemak 60 sterren kon halen en heel het spel kapot spelen  waardoor ik misschien ook eens Europees een prijs kon pakken. Nu botste ik Europees altijd op bompa's die mij eruit sloegen. Eigenlijk zou ik best voor al die verloren Europese campagnes tegen die bompa's compensatie krijgen ;)

Nee even serieus; nu kan alles weer naar normaal. Men had dit enkel beter halverwege vorig seizoen aangekondigd zodat heel wat spelers nu geen zinloze investering hadden gedaan. Dan zou er nog onvrede zijn bij een deel spelers die hun goede keeper verliezen, maar nu hebben een hoop spelers een keeper gekocht met een plan voor ogen en vooral dat wekt bij heel wat mensen wrevel. Ik zou er ook niet kunnen mee lachen om plots 600M kwijt te spelen. Ze hadden mij al liggen met die bug van die ontslagen construction master waardoor ik plots 150 dagen deed over een gebouw ipv 15: "ja dat is een bug, sorry" :)

be okapi
Korisnik
Registriran2013-02-08
be My sharona
be jonatandjes >> petak ožujak 15 - 10:23

Ik ga echt eens moeten het bugforum uitpluizen om ook die dingen uit te buiten, al die tijd spelen en niet eens weet hebben van die bug, kon ik mss ook al gebruikt hebben. En ik mijn keepers altijd maar verkopen als ze wat op leeftijd zijn omdat ik denk dat ze er niks meer van gaan bakken :)

Zo lees ik net dat je niet binnen de zoveel tijd failliet gaat als je eens even met je centen onder 0 gaat. Ik let daar altijd massa's op als ik eens spelers koop. Mss eens minder naar hoge lonen kijken dan want heeft blijkbaar toch niet echt een gevolg (op kort termijn dan).

be jonatandjes
Korisnik
Registriran2013-04-08
be FC Alba
be okapi >> petak ožujak 15 - 11:57

@Alba. Daar zou ik toch maar mee oppasen, met onder 0 gaan. Je betaalt per dag 12% bovenop het bedrag dat je onder 0 zit en dat loopt snel op. Voor het nieuwe seizoen begint moet je weer positief staan. Als je dan eerst je hele ploeg moet verkopen ben je daar ook weinig mee - als je deze al op tijd verkocht krijgt. En als ze al voldoende waard is.

Ik weet uit ervaring dat eens je in negatief geraakt en er plots gezegd wordt dat uw TC waar je zo hard aan gewerkt hebt naar beneden gaat als het minsaldo niet aangezuiverd geraakt tegen het seizoensbegin, en je ziet uw dagen korten en uw TC een niveau verliezen dat niet fijn is.

be okapi
Korisnik
Registriran2013-02-08
be My sharona
ua Garfman >> petak ožujak 15 - 12:51

Yup, dat zou ik ook niet doen. Dan moet je echt heel erg minutieus naar je financiën gaan kijken, en echt alles tot achter de komma gaan uitrekenen om steeds maar weer quitte te spelen. Lijkt mij helemaal niet leuk om zo te spelen :-) 

ua Garfman
Glavni administrator zajednice
Registriran2013-02-08
ph Garfman FC
ua Kalle >> ponedjeljak ožujak 18 - 09:46, Izmjenjeno ponedjeljak ožujak 18 - 09:49

Fc Grabbelaar wil kampioen worden zie ik :) Ruim 1,5 miljard uitgegeven aan toppers en zijn oude keeper gehouden. Sterren waarde van 30+

Salarislast van 14mil als ik snel reken :)

ua Kalle
Korisnik
Registriran2013-06-19
nl PEC Zwolle
nl Aad Mansveld >> ponedjeljak ožujak 18 - 11:08

Topmid in China gekocht (voor mijn divisie) hoop hem zo wel op te kunnen stellen 

nl Aad Mansveld
Korisnik
Registriran2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl NACshad >> ponedjeljak ožujak 18 - 11:53

@Kalle, salarislast heb je bijna goed. Is zelfs 15 mln. Uitgaven zit je ongeveer een miljard naast :) had 3 miljard en nu nog maar 300 miljoen. Ik hoop echt dat het allemaal goed genoeg is voor de landstitel. Ik twijfel een beetje over mijn spitsen maar ik kon niks beters vinden. Ze waren er gewoon niet. Selectie is redelijk breed ook dus ruimte voor blessures. Maar mocht het voorkomen dan zeker het herstelbedrag betalen. Als de landstitel niet lukt dan wil ik de EL. Maar alleen de beker of zelfs helemaal niets is echt een no go. Dan is dit het meest rampzalige seizoen ooit voor Ten Grabbelaar. Voor het eerst echt naar voren gestapt na tig seizoenen verstoppertje spelen. Ironisch genoeg was daar deze regelwijziging van de keepers voor nodig. Nu moest ik wel.

nl NACshad
Korisnik
Registriran2014-09-08
nl FC Ten Grabbelaar
nl JvB >> ponedjeljak ožujak 18 - 11:55

Hele mooie ambitieuze plannen. Ik denk dat je alle prijzen gaat pakken die er te pakken zijn. Ik ga het je zeker proberen moeilijk te maken, maar ik vrees dat ik weinig kans heb. Heel veel succes alvast!

nl JvB
Korisnik
Registriran2017-12-31
nl Jeka
nl Aad Mansveld >> ponedjeljak ožujak 18 - 12:25

Gefeliciteerd alvast nacsquad. Indrukwekkende selectie met indrukwekkend prijskaartje. 

nl Aad Mansveld
Korisnik
Registriran2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
ua Garfman >> ponedjeljak ožujak 18 - 12:30

Oh jee, met die ploeg zou je wel eens het huzarenstukje van afgelopen seizoen kunnen herhalen: instromen in de eerste kwalificatieronde van de EL en het toernooi nog winnen ook.

ua Garfman
Glavni administrator zajednice
Registriran2013-02-08
ph Garfman FC
nl NACshad >> ponedjeljak ožujak 18 - 13:54

Ik hoop het allemaal wat jullie zeggen. Maar ik wacht nog even met juichen. Het gaat niet altijd zo als gedacht wordt.

nl NACshad
Korisnik
Registriran2014-09-08
nl FC Ten Grabbelaar
ua Kalle >> ponedjeljak ožujak 18 - 14:58

Als de matchengine niet heel erg gek doet dan win je sowieso de titel. Je kan beste 3 of 4x niet winnen, maar dat zal de rest ook hebben.

Beker kan natuurlijk misgaan door 1 rare uitslag, maar die kans is wel erg klein. En qua EL ben je zeker favoriet voor de eindzege. Al kan er uiteraard in de knockoutfase altijd iets vreemd lopen.

Ik zet voor jou in op Kampioen, finale beker en finale EL. En als de ME gewoon normaal doet win je alles.

ua Kalle
Korisnik
Registriran2013-06-19
nl PEC Zwolle
nl NACshad >> ponedjeljak ožujak 18 - 17:21

Zou wel heel gaaf zijn als die voorspelling uitkomt :) In principe moet het ook wel lukken als je dit team vergelijkt met vorig seizoen, toen het ook al heel goed ging. Toen was Rabi Bin de ster (afgezien van de keeper) van mijn team en nu is hij bankzitter.

Ik was eigenlijk van plan om boven de 900 mln te blijven met qua kapitaal (vanwege de rente), maar dat is niet helemaal gelukt. Door onzekerheid bleef ik maar kopen zolang het kon. Allemaal met de wetenschap dat deze keeper er na komend seizoen niet meer is. Dus ik wilde er alles aan gedaan hebben. Als ik dacht klaar te zijn, was dat toch nog niet zo en zag ik weer een topper opduiken. Vandaar dat mijn selectie ook iets breder dan normaal is. Ik heb eigenlijk een spits teveel gekocht zelfs, die kan niet eens op de bank zitten... Maar nu ben ik wel echt klaar met kopen. Vandaag is de laatste speler goedgekeurd, een 54-jarige keeper ;-P Voor het geval mijn eerste keeper geblesseerd raakt en de wedstrijd nog niet afgelopen is, wat uiteraard altijd zo is. Daarna kan ik hem wel weer z.s.m. herstellen en heb ik die tweede keeper niet nodig. Hij dient alleen om wedstrijden uit te spelen.

Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe goed Beawulf het gaat doen. Die heeft in de breedte niet zoveel toppers als Ten Grabbelaar. Maar hij heeft wel echt extreme toppers, met name in de spits loopt daar iemand die ik niet heb qua niveau. Ik kan me nog een paar divisies lager SC Assen herinneren. Die had een waardeloos team, maar hij had wel een extreem goede keeper en middenvelder. En hij is daar een keer kampioen mee geworden als ik het me goed herinner. Toen de middenvelder minder werd, zakte dat team pas weg. Hij was volgens mij ook de eerste die een pensioenkeeper in bezit had in Nederland. Nou wil ik trouwens niet zeggen dat Beawulf een waardeloos team heeft, zeker niet zelfs. Qua teamverhouding is hij veel gevaarlijker dan Assen toen.

We gaan het zien, donderdag de eerste echte test. Dan ontmoeten we PEC Zwolle maar weer eens een keer. Een team waarvan ik op een enkele keer in de beker na eigenlijk altijd verlies.

nl NACshad
Korisnik
Registriran2014-09-08
nl FC Ten Grabbelaar
nl JvB >> ponedjeljak ožujak 18 - 19:59

Wordt een mooi en toch spannend seizoen voor je aangezien de prijzen pas op het eind verdeeld worden. De o21 beker blijft dan over om voor te strijden voor Jeka, aangezien ik de supercup al verknald heb door te vergeten een opstelling te maken (gefeliciteerd nog Black Bull!).

nl JvB
Korisnik
Registriran2017-12-31
nl Jeka