Forum: Nizozemski rss-feed

Ovo je forum za nizozemski jezik. Ukoliko ovdje želiš nešto objaviti, služi se ovim jezikom. Odgovori i teme na drugim jezicima bit će uklonjeni bez pitanja. Probleme koje uočiš na igrici objavi na forumu za prijavu grešaka, a ostale teme otvaraj na za to odgovarajućem dijelu.

Nizozemski >> Natjecanja

Nederland level 1 Seizoen 61 (249)


nl Aad Mansveld >> ponedjeljak kolovoz 23 - 08:27

We mogen weer los !

FC Den Haag heeft zich danig versterkt met een nieuwe Doelman en Spits 

Daarnaast wordt nog op koopjedeal.nl gescout naar een rechtsback 

Ondertussen worden diverse oudjes nog inde etalage gezet.

Al met al een goede transferzomer.  We gaan dan ook weer voor het linkerrijtje en een goede kans op Europees voetbal. Europees hopenw e ditmaal gunstiger te loten en de groepsfase te bereken met een rinkelende kassa. 

nl Aad Mansveld
Korisnik
Registriran2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl Anders_D >> ponedjeljak kolovoz 23 - 12:42

Aan de andere kant van ons dorp gaat het allemaal niet zo hosanna. Zelfs de beste spelers van de ploeg blijken op de transfermarkt niet te slijten. Qua salarissen leeft de ploeg ver boven zijn stand. Doelstelling is wederom plaats 7, het zal mij benieuwen of dat nu wel lukt. Het piept en het kraakt.  

nl Anders_D
Korisnik
Registriran2012-12-18
nl FC Beawulf
nl Aad Mansveld >> ponedjeljak kolovoz 23 - 14:26, Izmjenjeno ponedjeljak kolovoz 23 - 14:30

Ik heb gekeken naar je japanner. Maar zijn salaris is mij te gortig naast een forse transfersom. Dus maar een keeper en spits gehaald. ik vrees dan ook datj e flink moet zakken om hem kwijt te raken.

nl Aad Mansveld
Korisnik
Registriran2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
ua Kalle >> ponedjeljak kolovoz 23 - 15:04

Niks kunnen verkopen tot nu toe, dus ook amper kunnen kopen. 1 mid kunnen halen, niet de gewenste spits. Quemada mag nog 1 seizoen langer in de basis staan, gelukkig is hij fit. Nog 23 goals om topscoorder allertijden van PEC te worden :)

Denk dat ik de rest van het geld in kas hou, zal dit seizoen een tussen jaar worden, maar denk geen degradatie problemen.

Wel voor het eerst in seizoenen weer meerdere spelers verhuurd. Probeer wat jeugd te halen om te farmen, maar tot nu toe al ruim 20 spelers meerdere ronden gehad en op alles misgegrepen. Ben deze periode al 50 credits kwijt en amper iets binnen.

ua Kalle
Korisnik
Registriran2013-06-19
nl PEC Zwolle
nl Joost >> ponedjeljak kolovoz 23 - 18:03

Komend seizoen is de doelstelling toch weer om voor de CL plaatsen te gaan. PEC geeft vrijwillig zijn plaats op en wellicht kan dit seizoen het botteam uit Leiden verslagen worden.

Iedereen succes!!

nl Joost
Korisnik
Registriran2016-06-30
nl FC OTB
nl MarnixStar >> ponedjeljak kolovoz 23 - 19:51

Succes allen!

Hier gaan we weer voor een Europees ticket. Dat zou normaal gezien toch te doen moeten zijn, maar het is even afwachten hoe het dubbele programma (als we wat rondjes kwalificatie overleven) z'n impact gaat hebben op de groep. 

nl MarnixStar
Administrator zajednice
Registriran2013-03-13
nl NextGen FC
nl Aad Mansveld >> ponedjeljak kolovoz 23 - 20:51

ja daar ben ik ook benieuwd naar. 

nl Aad Mansveld
Korisnik
Registriran2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl Aad Mansveld >> ponedjeljak kolovoz 23 - 21:02

het bestuur heeft de doelstelling aangescherpt gezien de aankopen en de concurrentie. Een plek bij de top 6. 

nl Aad Mansveld
Korisnik
Registriran2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl Sir Zlatan >> utorak kolovoz 24 - 07:39

Hier gaan we weer voor een steady plekje bij de 1e 5

nl Sir Zlatan
Korisnik
Registriran2013-01-16
nl Upstairsnl >> utorak kolovoz 24 - 11:34

Succes allemaal

nl Upstairsnl
Korisnik
Registriran2017-09-02
tv TUV-Upstairs
ua Kalle >> utorak kolovoz 24 - 18:56

Grote kans op 0 uit 4 gezien het speelschema..

ua Kalle
Korisnik
Registriran2013-06-19
nl PEC Zwolle
nl Anders_D >> utorak kolovoz 24 - 19:24

Succes allemaal dit seizoen! 

@Kalle geen valse bescheidenheid hè, tegen de rollatorcrew van Beawulf prik je er morgen thuis vast minimaal twee in. 

nl Anders_D
Korisnik
Registriran2012-12-18
nl FC Beawulf
ua Kalle >> srijeda kolovoz 25 - 12:57

1-1, onterecht punt is ook een punt. Werden wel behoorlijk weggetikt.

ua Kalle
Korisnik
Registriran2013-06-19
nl PEC Zwolle
nl Aad Mansveld >> srijeda kolovoz 25 - 14:57

het beginwas weer Niet Goed genoeg. Best wel slecht zelfs, 1-1 uit bij Niet Goed. Ik had verwacht de nul te houden maar die verwachting kon als nel de prullenbak in. Pas ergens inde 2e helft vield e gelijkmaker door onze chinees. Onze topaankoop , Chikanitsu bakte er niets van in zijn debuut.  De vele sterren tellende Japanner werd nauwelijks aangespeeld. Dat moet echt beter worden dit seizoen. Wellicht toch nog een middevelder halen (:

nl Aad Mansveld
Korisnik
Registriran2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl MartijnK >> subota kolovoz 28 - 10:47

Succes weer allen.

Bij de Zaanse gaten hopen we niet rechtstreeks te degraderen en spreken we van een zeer geslaagd seizoen als we de play-offs ontlopen.

nl MartijnK
Korisnik
Registriran2013-10-29
nl FC Zaanse Gaten Kaas