Fórum: Holland rss-feed

Ez az általános beszélgetések helye a holland nyelvű Fórumban. Amikor ide írsz, a fenti nyelven kell írnod. Ha más nyelven írsz, azt figyelmeztetés nélkül töröljük. Vannak alfórumok is különböző témákban. A hibákat kérjük a Hibák részlegbe írd és igyekezz a többi témát is a megfelelő helyre felvetni.

Holland >> Tornák

De Beker (52 en verder) (977)


nl Anders_D >> kedd június 2 - 16:56

Mijn team is eervol ten onder gegaan tegen Pride of Cruise Control. Nadat we het lang op 2-2 wisten te houden, hoopten we op de penalties. Helaas gooide Becket in de 111e minuut roet in het eten. 

nl Anders_D
Felhasználó
Regisztrált2012-12-18
nl FC Beawulf
nl Aad Mansveld >> szerda június 3 - 17:56

@ Joost . ik weet het. maar liever een paar toppers dan een 11 tal middelmaat.

nl Aad Mansveld
Felhasználó
Regisztrált2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl Joost >> szerda június 3 - 18:45

Dat is zeker waar Aad!

nl Joost
Felhasználó
Regisztrált2016-06-30
nl FC OTB
nl Anders_D >> csütörtök június 4 - 08:01

In de 021 na 10 penalties er uit tegen Next Gen. De eerste 18 penalties gingen allemaal raak, totdat Ager in de tweede ronde miste. Trots op de jeugd, die het zo lang volhield tegen een betere tegenstander. Nu weer alle pijlen op de competitie, waarvoor we al onze energie nodig hebben :) 

nl Anders_D
Felhasználó
Regisztrált2012-12-18
nl FC Beawulf
nl MarnixStar >> csütörtök június 4 - 08:17

Dat was inderdaad een flink potje billenknijpen Anders! :)

nl MarnixStar
Közösségi Admin
Regisztrált2013-03-13
nl NextGen FC
nl Losing >> péntek június 5 - 07:50

Bij 3-0 na 54 minuten dacht ik dat het ruim zou lukken, maar uiteidelijk had ik alle doelpunten nodig om door te gaan.

Voor de 2e keer de kwartfinale bereikt, nu kijken op wie ik ga hopen in de loting :)

Wageningen heeft de grootste uitdager in een uitwedstrijd verslagen, dus het zal wel weer naar hen gaan. De verliezend finalist komt uit de kant van de loting die hen ontloopt.

nl Losing
Felhasználó
Regisztrált2017-05-06
nl Lizard440 >> péntek június 5 - 08:46

Oef, ik heb het weer net niet gered. Ik kwam op 1-0 voorsprong, hield het 1-1 tot de 83e minuut, maar toen zat er niets meer in helaas. Mijn personal best dat ik sinds seizoen 30 of zo al heb, heb ik dus weer geëvenaard. Ach, het betekend in ieder geval dat mijn beste 11 al hun ervaring weer hebben en ik heb een kleine bonus van de thuiswedstrijd :)

Succes aan alle overgebleven teams. 

nl Lizard440
Felhasználó
Regisztrált2014-06-22
nl Losing >> szombat június 6 - 08:06

Mijn tegenstander Cowabunga is op dit moment het beste team uit de 2e, en uit is dat een zware pil. Er zijn er een paar uit de eerste waar ik thuis betere kansen tegen had gehad, maar de meesten waren nog zwaarder geweest. Hopen dat het lukt om voor het eerst de halve finale te halen. Ik moet het hebben van mijn sterke aanval, maar daar staat een sterke keeper tegenover en de aanval van Cowabunga is sterker tegenover een veel zwakkere keeper aan mijn kant. Hopelijk maakt mijn betere verdediging dat verschil goed.

nl Losing
Felhasználó
Regisztrált2017-05-06
nl Losing >> szerda június 10 - 05:49

Mijn betere verdediging had helaas weinig in te brengen. Waar ik in de competitie steeds meer scoor en minder tegen krijg dan verwacht was het deze wedstrijd even andersom.

nl Losing
Felhasználó
Regisztrált2017-05-06
nl Vince Dean >> szerda június 10 - 13:51

Het zijn dit seizoen (zoals berekend) meer dieptepunten dan hoogtepunten voor mij.
Maar een verdiende uitoverwinning (telt het thuis en uit voordeel eigenlijk bij u21 cup wedstrijden..?) op de jeugd van Koen is erg fijn :-)

nl Vince Dean
Újonc
Regisztrált2013-10-11
nl Counter_Culture >> kedd június 16 - 06:39

Gefeliciteerd met de overwinning Vince... En ik durf je ook al te feliciteren met het winnen van de finale, de U21 cup kan je bijna niet meer ontgaan...

Ik baal er stevig van, had mijn zinnen gezet op de U21 cup met de finale in mijn eigen stadion... Volgend seizoen weer een kans maar dan is mijn topmid helaas al 22.

nl Counter_Culture
Újonc
Regisztrált2013-05-30
nl Vince Dean >> szerda június 17 - 20:18

Sorry Counter, had 't je gegund.
Zeker gezien het nogal een steal was en ik vrij weinig om deze cup geef...

nl Vince Dean
Újonc
Regisztrált2013-10-11
nl JvB >> csütörtök június 18 - 04:53

Haha, mooie reactie!

nl JvB
Felhasználó
Regisztrált2017-12-31
nl Jeka
nl Counter_Culture >> csütörtök június 18 - 06:28

Hahaha :-D

nl Counter_Culture
Újonc
Regisztrált2013-05-30
nl Vince Dean >> csütörtök június 18 - 07:37

Sorry, kwam misschien een beetje denigrerend over, zo was het absoluut niet bedoeld.

Tuurlijk, zal ik mn beste elftal er in zetten in elke wedstrijd, en ben ik blij dat ik gewonnen heb.
Maar ik ben van mening dat er in de -21 cup weinig eer te behalen is.

nl Vince Dean
Újonc
Regisztrált2013-10-11