Forum: Bahasa Belanda rss-feed

Ini adalah forum diskusi umum Bahasa Belanda. Ketika Anda memposting di forum ini Anda harus menggunakan bahasa ini. Posting dalam bahasa lain dapat dihapus tanpa pemberitahuan. Forum ini menggunakan subbagian untuk posting dengan topik yang berbeda atau tujuan. Silahkan posting bug di bug bagian dan mengambil beberapa waktu untuk mengetahui mana posting lain harus pergi.

Bahasa Belanda >> pertanyaan

salaris aanpassingen (8)

nl Aad Mansveld >> kamis desember 16 - 12:23

Sinds ik erop.let lijkt het vrij random in het seizoen te zijn dat salarissen worden aangepast.  Mijn pas aangetrokken topper heeft nu al een lager salaris. Niet dat ik het erg vind, maar begroten is erg lastigzo. 

nl Aad Mansveld
Pengguna
mendaftar2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl JvB >> jum'at desember 17 - 06:50

Lastig idd, maar voor jou scheelt het dat je salarissen altijd alleen maar dalen met die oudjes van je;)

Wat is je vraag eigenlijk Aad?

nl JvB
Pengguna
mendaftar2017-12-31
nl Jeka
nl Anders_D >> jum'at desember 17 - 16:35

Ik denk dat het gaat per geheel seizoen vanaf het moment dat de speler in het spel is gekomen. Weet dat niet zeker, maar dat is vanuit het programmeren het makkelijkst. 

Het zou me andersom logisch lijken, dat je na een aankoop pas na een seizoen een aanpassing zou krijgen. Vaak betekent een transfer ook een flinke stijging van het salaris. 

nl Anders_D
Pengguna
mendaftar2012-12-18
nl FC Beawulf
nl Aad Mansveld >> jum'at desember 17 - 17:15

mijn vraag is of het per verjaardag is.of.per contractverjaardag

nl Aad Mansveld
Pengguna
mendaftar2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl Aad Mansveld >> jum'at desember 17 - 17:16

En inderdaad oudjes gaan altijd omlaag :smirk:

nl Aad Mansveld
Pengguna
mendaftar2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl Upstairsnl >> jum'at desember 17 - 21:13

Jaap Hol heeft gisteren zijn salarisverhoging gehad en zijn leeftijd is 17 jaar en 47 weken, dus de salarisverhoging is per oorspronkelijk in het spel gekomen contractdatum. Als je begrijpt wat ik bedoel. 


https://rockingsoccer.com/nl/voetbal/info/player-2448790

nl Upstairsnl
Pengguna
mendaftar2017-09-02
tv TUV-Upstairs
nl Aad Mansveld >> sabtu desember 18 - 10:09

okay das duidelijk.  Dus bij transfer en.op verjaardag lijkt het te zijn.

nl Aad Mansveld
Pengguna
mendaftar2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl JvB >> sabtu desember 18 - 17:25

Eigenlijk bij transfers en op geboortedagen wat in dit spel niet gelijk is aan verjaardagen:p

nl JvB
Pengguna
mendaftar2017-12-31
nl Jeka