Forum: Bahasa Belanda rss-feed

Ini adalah forum diskusi umum Bahasa Belanda. Ketika Anda memposting di forum ini Anda harus menggunakan bahasa ini. Posting dalam bahasa lain dapat dihapus tanpa pemberitahuan. Forum ini menggunakan subbagian untuk posting dengan topik yang berbeda atau tujuan. Silahkan posting bug di bug bagian dan mengambil beberapa waktu untuk mengetahui mana posting lain harus pergi.

Bahasa Belanda >> Kompetisi

Nederland Eredivisie seizoen 80 (111)


nl JvB >> sabtu mei 25 - 12:59, telah di sunting sabtu mei 25 - 13:04

Handhaving mag geen probleem zijn met die spelers Kalle.

Jeka zojuist voor het eerst 2 spitsen van 30+. Mbasogo is hard op weg om Ogata in te halen. 30 sterren op zijn 25e. Dat voelt haast alsof hij de 40 ook kan halen, maar dat lijkt me niet. Iemand die in kan schatten hoe goed hij kan worden?

nl JvB
Pengguna
mendaftar2017-12-31
nl Jeka
ua Kalle >> sabtu mei 25 - 14:11

Ik ga ervanuit dat handhaving inderdaad goedkomt

ua Kalle
Pengguna
mendaftar2013-06-19
nl PEC Zwolle
ua Kalle >> senin mei 27 - 08:35

Gisteren met 7-1 gewonnen van Kadıoğlu Gençlik FC.

Dit was al met mijn zwakke keeper, nu weet ik zeker dat ik niet 16e of lager ga worden met de huidige selectie (tenzij de rest zich in eens gaat versterken). 

Dus dat haalt de noodzaak om komende periode al een keeper te kopen helemaal weg :)

ua Kalle
Pengguna
mendaftar2013-06-19
nl PEC Zwolle
ua Kalle >> senin mei 27 - 20:13

En nog een 2-0 overwinning :)

ua Kalle
Pengguna
mendaftar2013-06-19
nl PEC Zwolle
nl Aad Mansveld >> senin mei 27 - 20:20, telah di sunting senin mei 27 - 20:22

Kadioglu schoot 1xop doel. Kalle en die zat erin. Dus ja als je tegenstander niet schiet win je :)  ( cruijff)

Vandaag schoot Eldearon helemaal niet. Nivo rechter rijtje is dramatisch gedaald. 

nl Aad Mansveld
Pengguna
mendaftar2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
ua Kalle >> senin mei 27 - 20:29

Eens. Enige reden ook dat ik het zo probeer ;)

ua Kalle
Pengguna
mendaftar2013-06-19
nl PEC Zwolle
nl kuype12 >> selasa mei 28 - 07:11

Denk dat het deels komt doordat een aantal team flink aan het verjongen zijn gegaan. Ik had de pech dat ik daardoor de play-offs door won en zo promoveerde. Qua team hoor ik op de 5plek op het 2de niveau en nog lang niet op het 1ste niveau. 

nl kuype12
Pengguna
mendaftar2013-04-22
nl Eldearon
nl JvB >> selasa mei 28 - 07:18

Qua team heb je nu wel gelijk, maar qua club missta je niet in de eredivisie. Je hebt je faciliteiten al mooi op orde en je verdient waarschijnlijk al goed geld. Lekker blijven bouwen aan je club dan volgt je team vanzelf als het zover is!

nl JvB
Pengguna
mendaftar2017-12-31
nl Jeka
nl JvB >> minggu juni 2 - 07:57

Sensatie op de laatste speeldag vd 1e seizoenshelft! Beveren wint van Grabbelaar! Bedankt Boy!

nl JvB
Pengguna
mendaftar2017-12-31
nl Jeka
nl Boy >> minggu juni 2 - 10:42

Hopelijk geen doping controles ;)

nl Boy
Pengguna
mendaftar2014-01-12
nl Beveren
nl NACshad >> minggu juni 2 - 15:07

Dat betekent ook gelijk dat JvB de titel te pakken heeft. Achteraf gezien de verkeerde keus gemaakt door het nog een keer te proberen met deze selectie. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat Jeka zo snel zou groeien. Nu ben ik voor niets zulke hoge salarislasten aan het betalen. Wie weet dat de beker nog mogelijk is, maar met Groningen en OTB (volgende tegenstander ook nog) moet ik dat ook nog maar zien.

Volgend seizoen gaat dit team op de schop in ieder geval en gaan we weer een tijdje sparen.

nl NACshad
Pengguna
mendaftar2014-09-08
nl FC Ten Grabbelaar
nl JvB >> minggu juni 2 - 15:36

Ja de groei bij Jeka gaat ook harder dan ik dacht. Met ranking the stars was het nog 26.69, nu al rond de 28,5. Maar dat de titel al binnen is lijkt me wat overdreven. Ik krijg best nog wat doelpunten tegen en heb dit seizoen al 2x van je verloren.

Dat je het volgend seizoen niet nog een keer probeert snap ik dan weer wel. Daar is je selectie te duur en te oud voor idd.

nl JvB
Pengguna
mendaftar2017-12-31
nl Jeka
nl NACshad >> minggu juni 2 - 16:16

Je zal vast nog meer tegengoals krijgen, maar wie denk je dan dat er nog van je gaat winnen? En wie daarna nog meer?

nl NACshad
Pengguna
mendaftar2014-09-08
nl FC Ten Grabbelaar
nl JvB >> minggu juni 2 - 19:12

Als jij vrijdag van mij wint is nog 1 gelijkspel genoeg. Ik ben nog actief in de CL, heb een krappe selectie met echte toppers en we spelen in de sterkste competitie van Europa. Wie ben ik dan om nu al mijn kampioenschap te vieren.

Maar ik ben zeker blij met hoe het gaat en hoe ik ervoor sta. Succes allemaal met deel 2!

nl JvB
Pengguna
mendaftar2017-12-31
nl Jeka
nl NACshad >> minggu juni 2 - 19:22, telah di sunting minggu juni 2 - 19:23

Ik denk dat een gelijkspel het hoogst haalbare voor mij is vrijdag. Was in de beker ook en jij speelt thuis. De rest wat je zegt geldt ook voor mij. Daarnaast wordt jouw team steeds beter en de mijne steeds minder.

Maar we gaan het zien, ik baal in ieder geval wel van mijn gemaakte keus. Alleen bekerwinst kan me nog redden. Dan heb ik een prijs en is de uitgesproken doelstelling bereikt.

nl NACshad
Pengguna
mendaftar2014-09-08
nl FC Ten Grabbelaar