Forumas: Olandų rss-feed

Tai yra bendras Olandų diskusijų forumas. Rašydami šiame forume, privalote naudoti šią kalbą. Pranešimai, parašyti kita kalba, gali būti ištrinti be perspėjimo. Šis forumas suskaidytas į skiltis, skirtas skirtingoms temoms bei tikslams aptarinėti. Prašome žaidimo klaidas pranešti žaidimo klaidų skiltyje bei gerai apgalvoti, kur rašysite kitus savo pranešimus.

Olandų >> Bendros diskusijos

voorstel (5)

be jos >> antradienis sausis 3 - 10:39

Zou het niet beter zijn dat je kan kiezen voor een oefenwedstrijd  thuis of uit , wie wil er nu een oefenmatch spelen tegen een ploeg met 500 fans.

be jos
Vartotojas
Registracija2022-12-25
be krc young boys
nl Joost >> antradienis sausis 3 - 10:59

Wat maakt het uit?

nl Joost
Vartotojas
Registracija2016-06-30
nl FC OTB
be Lukas Lava >> antradienis sausis 3 - 12:52

Leuk om nog eens een nieuw gezicht te zien! 

Maar idd zoals Joost zegt: maakt voor vriendschappelijke wedstrijden niets uit...

Maar blijf vooral vragen stellen als je iets moet weten ;)

be Lukas Lava
Vartotojas
Registracija2013-04-05
be Vipra Rossa
ua Garfman >> antradienis sausis 3 - 13:19, Pataisyta antradienis sausis 3 - 13:20

@jos Ik sluit me aan bij Lukas Lava in deze: van harte welkom, en inderdaad leuk om een nieuw gezicht te zien in het forum.

Zoals Lukas ook al aanstipt: voor vriendschappelijke wedstrijden maakt het niets uit, aangezien je er niets aan verdient (geld). Deze zijn puur voor het verdienen van 150 aanvullende ervaringspunten voor de eerste 6 wedstrijden (of 5 voor snel lerende spelers en 8 voor hardwerkende spelers). Ook kun je vriendschappelijke toernooien organiseren of hier aan meedoen.

Enneh, zoals Lukas al zei: stel gerust vragen, er zijn meer dan genoeg behulpzame gebruikers in dit forum die je met alle plezier advies zullen geven.

ua Garfman
Head community admin
Registracija2013-02-08
ph Garfman FC
be jos >> antradienis sausis 3 - 16:47

Ik dacht dat je ook inkomsten kreeg uit oefenwedstrijden ,maar blijkbaar niet.

be jos
Vartotojas
Registracija2022-12-25
be krc young boys