Norvegija lyga sezonas 55 [2]

Forumas: Lygos forumas rss-feed

Aptarkite savo lygos reikalus, kas yra favoritai ją laimėti šį sezoną? Kas bus paaukštintas ar priverstas kristi į žemesnę lygą? Kaip Jums sekasi taurėje?

Grįžti į forumo pradžią

Liga 2 serien (9)

no Chris >> trečiadienis rugsėjis 14 - 20:58
Tenke vi kunne starte og ha en dialog med Liga 2 lagene. Så jeg starter med mitt eget Glory Predators, et godt lag med fremtidsplaner om og kjempe med de store gutta.

Ellers er dette en jevn liga vis vi ser bort ifra topp 3 GREY SEAGULLITS, Rusletuft Kikkers og Brann.

Det blir veldig spennende og se hvem som trekker det lengste strået!
no Chris
Naujokas
Registracija2014-08-24
no Fjorden >> Šeštadienis rugsėjis 24 - 20:28
Jeg og mitt Brann trives egentlig godt med litt flere seire her i 2. div enn det har blitt de siste årene. Det er vel liten tvil om at lav aktivitet og ingen V.I.P-konto de siste sesongene har gått ut over utviklingen til laget sammenlignet med de andre.

GREY SEAGULLS ser ut til å ha fått et lite forsprang nå midtveis i sesongen. Det skal bli tøft å gå forbi dem og sikre direkte opprykk tror jeg. Særlig da vi taper mot et lag som er vesentlig svakere enn oss selv i starten på sesongen. Dette er kamper vi strengt tatt ikke har råd til å tape. I tillegg så SEAGULLS ut til å være en del bedre enn oss da vi gikk på et 3-1 tap mot dem på bortebane. Forhåpentligvis kan vi klare å tette igjen forsvaret vårt når vi møter dem på Brann Stadion senere i sesongen.

Jeg må prøve å få sette opp laget mitt i alle kamper fremover, da jeg til tider har slacket litt med dette.

Ellers ser jo ligaen ut til å være relativt jevn som du sier. Det er mange som har god sjanse til å klare å sikre seg en kvalikk-plass. Det blir spennende å følge med videre! :)
no Fjorden
Bendruomenės administratorius
Registracija2013-06-12
no Fjorden Ballklubb
no Fjorden >> Šeštadienis spalis 1 - 16:43
Vi vinner 3-0 over GREY SEAGULLS i dag! Vi hadde til og med en av våre beste spillere ute med skade. En endring i taktikken med stort fokus på angrep på høyre siden ser ut til å virkelig gjøre susen! Nå er det plutselig veldig jevnt helt i toppen også, kanskje klarer vi direkte opprykk likevel?
no Fjorden
Bendruomenės administratorius
Registracija2013-06-12
no Fjorden Ballklubb
no Chris >> sekmadienis spalis 2 - 15:29
Gratulere med en veldig viktig seier over GREY SEAGULLS Lid! For min del er jeg fornøyd med topp 5 med tanke på laget Glory Predators må ha mye bedre spillere på neste nivå!

Men nå snart for vi jo se etter halvspilt sesong og utover om kanskje det blir Brann som trekker det lengste strået?.
no Chris
Naujokas
Registracija2014-08-24
no Fjorden >> antradienis spalis 4 - 14:07
Huff, gikk på et leit uavgjortresultat mot F C Liverpool. Da ble det plutselig en liten luke opp til GREY SEAGULLS igjen. Nå tror jeg det skal bli tøft å klare direkte opprykk, men ting snur raskt. Så skal ikke avskrive det riktig enda. ;)

Dere er jo 4 lag der som kjemper om 5. plassen. Blir spennende å følge utviklingen!
no Fjorden
Bendruomenės administratorius
Registracija2013-06-12
no Fjorden Ballklubb
no Chris >> penktadienis spalis 7 - 13:15
Jeg har latt en del talenter få spille på seg litt erfaringspoeng. Og det har faktisk fått negativ effekt på de siste resultater. Stiller med det sterkeste laget mot WHATGOESAROUNDCOMESAROUND i kveld.

GREY SEAGULLS klarte og vinne en sterk 2-0 seier over Rusleloff Kickers i dag.

4 kamper igjen så det blir overraskende om brann skulle stjele ligagullet.
no Chris
Naujokas
Registracija2014-08-24
no Fjorden >> penktadienis spalis 7 - 18:05
Lykke til i kampen mot WHATGOESAROUNDCOMESAROUND! :)
no Fjorden
Bendruomenės administratorius
Registracija2013-06-12
no Fjorden Ballklubb
no Chris >> trečiadienis spalis 19 - 10:19, Pataisyta trečiadienis spalis 19 - 10:19
Gratulerer med opprykk til WHATGOESAROUNDCOMESAROUND, Brann og GREY SEAGULLS.

Veldig sterkt at max antall lag klarte opprykk.

Er det noen som klare og overleve liga 1?
no Chris
Naujokas
Registracija2014-08-24
no Chris >> ketvirtadienis gruodis 1 - 22:05
Gratulere Rusleloff kickers
no Chris
Naujokas
Registracija2014-08-24