Forum: Nederlands rss-feed

Dit is het algemene discussieforum voor Nederlands. Je moet in dit forum dus deze taal gebruiken. Berichten in een andere taal kunnen zonder verder bericht worden verwijderd. In dit forum zijn verschillende categorieën, neem even de tijd om uit te zoeken waar jouw bericht het beste past. Voor Bug meldingen kun je terecht in het speciale bugmeldingen forum.

Nederlands >> Algemene discussie

transfers (10)

be jos >> woensdag januari 4 - 09:22

Jammer dat er geen open transfermarkt is ,dan zou je veel meer onlie moeten zijn dan nu.Nu is de transfermarkt beperkt in tijd en de rijkste clubs zijn daardoor bevoordeeld.

be jos
Gebruiker
Geregistreerd2022-12-25
be krc young boys
nl Sazz >> woensdag januari 4 - 09:56

Ben benieuwd naar jouw uitleg mbt wat je zou verwachten met een permanent open transfermarkt en het effect daarvan op clubs met variërende koopkracht.

Het gaat je minstens nog 2 jaar duren voordat je, je faciliteiten op orde hebt en daadwerkelijk mee kan doen, financieel. Dat gezegd hebbende, je kan al veel eerder mee doen voor de "C-categorie" spelers. Ga uit van een 30m per speler (net iets boven de bankwaarde) en je doet net zo goed mee als iedere andere club. Niemand (ook welvarende clubs niet) gaat geld uitgeven voor spelers waar ze geen winst op maken en/of hun team niet versterkt.

*dit raad ik dus ook niet aan! Maar dat is vermoedelijk het breekpunt waarop je net zo handig mee kan doen als ieder ander team. Voor top spelers kan je uitgaan van 200m+, maakt het voor jou dan echt uit of die kans er 2x per seizoen is of het hele seizoen door?

nl Sazz
Beginner
Geregistreerd2016-03-25
be jos >> woensdag januari 4 - 11:05

Je zet alle spelers die te koop worden aangeboden op doorlopende  transfermarkt die na 72 u vervalt zonder bod ,kom er een bod op een speler ook als het op de laatste min is ,dan heb  je opnieuw 72 u de tijd om er op te bieden voor hij verkocht is.En niet wat ik tegen kwam bij mijn vragen zie hier onder.

Bij 1 van mijn vragen vorige week stond er koop een speler,met het geld dat ik had kon ik kiezen tussen 2spelers 32j en 1* en 18j en 2 1/2* , ik deed een bod op die 18j  , had het hoogste bod en kreeg na afloop van de transfer dat de speler liever naar de andere club ging met een lager bod! Hoe moed je dat verantwoorden ,manipulatie?

be jos
Gebruiker
Geregistreerd2022-12-25
be krc young boys
nl Sazz >> woensdag januari 4 - 11:59

Geloof dat ik begrijp waar je op doelt; open transfermarkt, hoogste bod wint, einde verhaal. Correct?

Ja, ben ik met je eens. En dan vind ik 72u erg veel. Voor wat het waard is, de reden waarom dit niet zo is was het gevaar van cheaten (dit is meerdere keren voorgesteld en sporadisch beantwoord jaren terug). 

Nee, manipulatie kan je het niet noemen lijkt me. Gewoon slecht bedacht/geimplementeerd en te koppig/lui om het te verbeteren, zoals best veel in dit spel. Wen er maar aan.

nl Sazz
Beginner
Geregistreerd2016-03-25
be jos >> woensdag januari 4 - 12:44

Ja het hoogste bod wint. 

Je kan het ook nog anders doen, zet de spelers op de transfermarkt en zolang de ploeg dat wil en indien een bod dan nog 24/48 u voor het afloop om iedereen nog een kans te geven om hoger te bieden.

be jos
Gebruiker
Geregistreerd2022-12-25
be krc young boys
ua Garfman >> woensdag januari 4 - 16:07

Manipulatie is het zeker niet, inderdaad. Het is de factor willekeur die in het spel is ingebakken, helaas (zoals in wel meer dingen). Het is een factor die mijns inziens altijd in te hoge mate aanwezig is geweest in dit spel, maar aangezien er weinig zal veranderen, hebben we het er mee te doen, helaas.

Ook dus op de transfermarkt, waarbij een VIP-account een belangrijk voordeel kan bieden, omdat je dan op veel meer spelers tegelijkertijd kunt bieden (en verkopen). 

ua Garfman
Hoofd communitybeheerder
Geregistreerd2013-02-08
ph Garfman FC
be jos >> woensdag januari 4 - 16:23

Dat is de poort openzetten naar misbruik/willekeur,je kan als enige  bieden op een speler en na afloop melding krijgen dat de speler niet naar je ploeg wil komen.

be jos
Gebruiker
Geregistreerd2022-12-25
be krc young boys
ua Garfman >> woensdag januari 4 - 16:25, Bewerkt woensdag januari 4 - 16:26

Hoezo misbruik?

Enneh, ja, de kans dat je die melding krijgt is er wel, maar die is astronomisch klein. Ik heb het zelf in al die jaren misschien 1 of 2 keer meegemaakt.

ua Garfman
Hoofd communitybeheerder
Geregistreerd2013-02-08
ph Garfman FC
be jos >> woensdag januari 4 - 19:23

Dat is gewoon  dat team/manager belachelijk maken als je die melding krijgt.

be jos
Gebruiker
Geregistreerd2022-12-25
be krc young boys
ua Garfman >> donderdag januari 5 - 09:22, Bewerkt donderdag januari 5 - 09:45

Yup, het slaat nergens op.

ua Garfman
Hoofd communitybeheerder
Geregistreerd2013-02-08
ph Garfman FC