Forum: Nederlands rss-feed

Dit is het algemene discussieforum voor Nederlands. Je moet in dit forum dus deze taal gebruiken. Berichten in een andere taal kunnen zonder verder bericht worden verwijderd. In dit forum zijn verschillende categorieën, neem even de tijd om uit te zoeken waar jouw bericht het beste past. Voor Bug meldingen kun je terecht in het speciale bugmeldingen forum.

Nederlands >> Algemene discussie

Er is een tijd van komen.. (18)


nl Ton >> dinsdag maart 9 - 17:24

Bjorn bedankt voor alle inbreng weet zeker dat ik jou ook dingen gevraagd heb en weet ook zeker dat ik antwoord terug kreeg  

Het ga je goed Ton 

nl Ton
Gebruiker
Geregistreerd2013-05-25
be Fc Geel Zwart
nl Anders_D >> dinsdag maart 9 - 21:23

Begrijpelijke keuze, als je het niet leuk meer vindt is het tijd om te stoppen. Heb zelf ook al een paar keer op dat punt gestaan en heb ook een periode niet/nauwelijks gespeeld. Iets houdt me tegen om definitief de stekker er uit te trekken. Ondertussen is Vincent al weer twee projecten verder volgens mij, maar ben hem sinds hij is verhuisd in het echt wat uit het oog verloren. Heb zelf ook een jong gezin om me om te bekommeren. Had toch ook voor hem het beste geweest denk ik om het geheel op een goed moment te verkopen. 

Bedankt voor de leuke tijd en de concurrentie! 

groeten Anders

nl Anders_D
Gebruiker
Geregistreerd2012-12-18
nl FC Beawulf
nl Conjoost >> woensdag maart 10 - 10:15

Veel succes en mogelijk kom je stiekem toch weer een keer terug. 
Heb ik ook maar gedaan na jaren afwezigheid haha.

nl Conjoost
Beginner
Geregistreerd2013-02-20