Forum: Nederlands rss-feed

Dit is het algemene discussieforum voor Nederlands. Je moet in dit forum dus deze taal gebruiken. Berichten in een andere taal kunnen zonder verder bericht worden verwijderd. In dit forum zijn verschillende categorieën, neem even de tijd om uit te zoeken waar jouw bericht het beste past. Voor Bug meldingen kun je terecht in het speciale bugmeldingen forum.

Nederlands >> Echte wereld

WK (42)


nl MarnixStar >> dinsdag juni 24 - 22:11
Huh? Ik deed niks? Zulke duels gebeuren altijd in de 16-meter.
nl MarnixStar
Communitybeheerder
Geregistreerd2013-03-13
nl NextGen FC
nl Abe Bodaan >> woensdag juni 25 - 06:32
Bizarrrrrr!
nl Abe Bodaan
Gebruiker
Geregistreerd2013-05-27
cw Meteora
nl Ed Fransen >> woensdag juni 25 - 07:40
die vent moet voor zijn leven geschorst worden 1x is al te veel maar 3x is geen incident meer
nl Ed Fransen
Beginner
Geregistreerd2013-06-30
nl MarnixStar >> woensdag juni 25 - 07:52
Ik vind niet dat hij z'n leven geschorst moet worden. Weet je wat het is, dit vind iedereen bizar en geef het allemaal maar een naam, omdat het puur niet op een voetbalveld thuis hoort. Maar ik vind dit toch eigenlijk 'gewoon' te vergelijken met een bizar harde overtreding, zoals de achterlijke actie van Pereira van Uruguay tegen Costa Rica.. dat is iedereen alweer vergeten, omdat het met de voeten gebeurd, en dus thuis zou horen op een voetbalveld..

Het is niet bedoeld als goedpraten uiteraard, maar ik vind het wel wat overdreven dat heel veel mensen roepen voor het leven schorsen e.d. daarnaast kan de Fifa alleen schorsen voor interlands, niet voor clubverband.

Ik denk wel dat deze jongen psychise hulp nodig heeft, want het gebeurd alleen in de wedstrijden waar het ECHT maar dan ook ECHt om gaat.. bij Bakkel, Ajax - PSV. Bij Ivanovic, Liverpool-Chelsea, en nu dus Chiellini, Uruguay - Italie.. stuk voor stuk wedstrijden waar behoorlijke druk op staat..

Overigens heb ik me ook dood zitten ergeren aan de NOS commentator (doe ik eigenlijk bij de meeste al het hele WK..) die deed na die beet opeens alsof Chiellini werkelijk het liefste jochie van het veld is.. maar dat is ook gewoon een vieze smerige voetballer... en zo zijn er nog veel meer..
nl MarnixStar
Communitybeheerder
Geregistreerd2013-03-13
nl NextGen FC
nl Abe Bodaan >> woensdag juni 25 - 08:57
Ik vind het commentaar inderdaad maar niks dit WK. Alleen Jack kan er wat van.
nl Abe Bodaan
Gebruiker
Geregistreerd2013-05-27
cw Meteora
sr Donato >> dinsdag juli 8 - 20:31
5-0
sr Donato
Gebruiker
Geregistreerd2013-05-06
be Schuifman >> donderdag juli 10 - 07:13
Argentinië is er in geslaagd de finale te halen zonder ook maar één wedstrijd te voetballen. Efficiënt is het wel, maar mooi is anders...
be Schuifman
Gebruiker
Geregistreerd2013-10-18
nl Ed Fransen >> donderdag juli 10 - 08:13
wat er ook gezegd word niemand had voor het WK kunnen denken dat nederland tot de Halve finale zou komen dus ik denk dat we gewoon trots kunnen zijn op dit Elftal
nl Ed Fransen
Beginner
Geregistreerd2013-06-30
nl Abe Bodaan >> donderdag juli 10 - 09:10
Ik wou net zeggen Ed. Ik vind het een mooie prestatie van het Nederlands elftal. En we hebben wraak genomen op Spanje!
nl Abe Bodaan
Gebruiker
Geregistreerd2013-05-27
cw Meteora
sr Donato >> donderdag juli 10 - 13:45
ze moet blij zijn dat ze in de top 4 zijn gekomen
sr Donato
Gebruiker
Geregistreerd2013-05-06