Forum: Nederlands rss-feed

Dit is het algemene discussieforum voor Nederlands. Je moet in dit forum dus deze taal gebruiken. Berichten in een andere taal kunnen zonder verder bericht worden verwijderd. In dit forum zijn verschillende categorieën, neem even de tijd om uit te zoeken waar jouw bericht het beste past. Voor Bug meldingen kun je terecht in het speciale bugmeldingen forum.

Nederlands >> Competities

Nederland Eredivisie seizoen 78 (105)


nl NACshad >> donderdag maart 7 - 21:23, Bewerkt donderdag maart 7 - 21:23

Dank dat je deze wedstrijd als topper ziet, maar dat ben ik niet. Subtopper wel, maar de topper was alleen jij. Hoewel het niet zo heel veel uitmaakt vind ik het wel jammer dat ik nu opeens zoveel tegen goals krijg. Maar goed, we gaan Europa weer in en dit keer doet Jeka niet mee ;-)

nl NACshad
Gebruiker
Geregistreerd2014-09-08
nl FC Ten Grabbelaar
ua Kalle >> vrijdag maart 8 - 07:15

Veel goals tegen zegt ie hahaha :P 

7 in totaal :P

ua Kalle
Gebruiker
Geregistreerd2013-06-19
nl PEC Zwolle
nl NACshad >> vrijdag maart 8 - 09:48

Nu zelfs 8 :P Maar wel een lekkere overwinning op Blackbull. Ik kan dus toch winnen van een topclub :-)

nl NACshad
Gebruiker
Geregistreerd2014-09-08
nl FC Ten Grabbelaar
nl Jort >> vrijdag maart 8 - 10:51, Bewerkt vrijdag maart 8 - 10:52

Dankzij een overwacht gelijkspel van Pim's Toupetje tegen Beawulf gisteren toch nog een kans op Europees voetbal. Als Den Haag vanavond wint van Beawulf en ikzelf van Bergen dan ga ik op doelsaldo 7e worden. Niet eens een heel onrealistisch scenario.. 

Het blijft spannend tot aan de laatste speelronde :)

nl Jort
Gebruiker
Geregistreerd2018-02-06
nl FC Groningen
nl Upstairsnl >> vrijdag maart 8 - 14:47

Als die hagenezen elkaar maar niet matsen. 

nl Upstairsnl
Gebruiker
Geregistreerd2017-09-02
tv TUV-Upstairs
nl Jort >> vrijdag maart 8 - 15:17

Ssst breng hem maar niet op ideeën ;)

nl Jort
Gebruiker
Geregistreerd2018-02-06
nl FC Groningen
nl Anders_D >> vrijdag maart 8 - 15:32

Ja dat was een vervelend resultaat gisteren, maar we hebben vaker punten laten liggen. Toch echt een boel teveel tegendoelpunten dit seizoen, kijken of we dat kunnen fixen. Al met al had er veel meer ingezeten, maar niet met deze coach :) Succes, ik gun de meer actieve coaches Europees voetbal

nl Anders_D
Gebruiker
Geregistreerd2012-12-18
nl FC Beawulf
nl Jort >> vrijdag maart 8 - 18:58

Bedankt Anders, het is uiteindelijk nog gelukt ook nog. Voor het eerst Europa in :)! Had ik niet meer op gerekend na de thuis verlies partijen tegen OTB en Beawulf. En bedankt Aad voor de sportieve plicht. 

nl Jort
Gebruiker
Geregistreerd2018-02-06
nl FC Groningen
nl JvB >> vrijdag maart 8 - 19:04

Mooi Jort. Gefeliciteerd! Knappe prestatie!

nl JvB
Gebruiker
Geregistreerd2017-12-31
nl Jeka
ua Garfman >> vrijdag maart 8 - 19:30

Gefeliciteerd, Jort. En heel jammer, Anders. 

ua Garfman
Hoofd communitybeheerder
Geregistreerd2013-02-08
ph Garfman FC
nl Anders_D >> vrijdag maart 8 - 19:35

Van harte gefeliciteerd, Jort! Mooi dat je nu voor het eerst Europees kan spelen, ik wil anderen niet dwars zitten al is mijn team de komende seizoenen echt respectabel. Een keer Europees spelen is wel het minimum, maar dat had stiekem komend seizoen al gemoeten.

Voor mij is het echt een eeuwigheid terug dat ik in Europa aan de slag mocht, dus toch wel jammer om het te missen. Ik herinner me vooral veel frustratie met opeens geblesseerde spelers en totaal onterechte uitslagen. Sterkte dus alvast ook ;)

nl Anders_D
Gebruiker
Geregistreerd2012-12-18
nl FC Beawulf
ua Kalle >> vrijdag maart 8 - 21:04

Ben ineens nog 2e geworden. Mijn beste prestatie ooit. Helaas was 29x de 0 houden niet genoeg voor plek 1.

ua Kalle
Gebruiker
Geregistreerd2013-06-19
nl PEC Zwolle
nl Aad Mansveld >> vrijdag maart 8 - 22:38

Tjsa jammer Anders. De sportieve plicht gedaan de laatste wedstrijd. 

nl Aad Mansveld
Gebruiker
Geregistreerd2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl JvB >> zaterdag maart 9 - 09:13

Ja zonde Anders, je hebt echt een paar fenomenale spelers. Niet voor niks de winnaar van het topscorersklassement en het assisten klassement. Als je nog iets meer defensieve zekerheid in kunt bouwen doe je komend seizoen gewoon mee voor de CL plaatsen.

nl JvB
Gebruiker
Geregistreerd2017-12-31
nl Jeka
nl Aad Mansveld >> zaterdag maart 9 - 18:21

Ja een topkeeper erbij en Beawulf doet zeker mee met zijn super middenvelder en spits. Krijgt nu teveel goals tegen net als ik

nl Aad Mansveld
Gebruiker
Geregistreerd2013-06-09
nl **** The Hague FC ****