Форум: Голландский rss-feed

Язык для обсуждений на этом форуме: Голландский. Когда вы пишете на этом форуме, вы должны использовать данный язык. Сообщения на других языках могут быть удалены без предупреждения. Форум содержит подфорумы с разными темами или предложениями. Убедительная просьба оставлять сообщения именно в том разделе, который соответствует тематике Вашего сообщения. Если вы нашли ошибку напишите о ней в разделе "Сообщить об ошибке" Спасибо за понимание.

Голландский >> Вопросы

Positie-ervaring (3)

nl Erwin >> Среда Июнь 19 - 17:55
Uit de Help:

"Positieervaring geeft een kleine bonus op scoren, duelleren, blokkeren en overspelen. De maximale waarde voor positieervaring is 1000, wat een bonus van 0.75 balletje zou opleveren op alle voorgenoemde vaardigheden."

Levert positie-ervaring op alle voorgenoemde vaardigheden een bonus op of levert bijvoorbeeld 1000 positie-ervaring op doelverdedigen alleen 0.75 balletje bonus op op blokkeren?
nl Erwin
Продвинутый
Зарегистрировано2013-04-06
nl bouke >> Понедельник Июнь 24 - 22:07
Ik ga er vanuit dat positie-ervaring op doelverdedigen ook helpt bij overspelen. Als dat niet zo is, zou ik dat ook graag willen weten.
nl bouke
Новичок
Зарегистрировано2013-04-10
nl Corniel >> Среда Июнь 26 - 13:24
Als ik het goed begrepen hebt, geldt die bonus op de belangrijkste skill op die positie.
nl Corniel
Новичок
Зарегистрировано2012-12-18