Forum: Holenderski rss-feed

Znajdujesz się na forum ogólnym dla języka holenderski. Wszystkie posty muszą być pisane w tym języku - w przeciwnym wypadku mogą one zostać usunięte bez podania przyczyny. Forum zostało podzielone na działy, co za tym idzie prosi się o umieszczanie nowych tematów w odpowiednim miejscu. Wszelkie problemy z działaniem gry proszę zgłaszać na forum "błędy".

Holenderski >> Rozgrywki

Nederland Eredivisie seizoen 74 (126)


nl Anders_D >> czwartek lipiec 27 - 20:02, Zmieniony czwartek lipiec 27 - 20:03

De wedstrijd van het jaar voor mijn team en het was te zien! In een regenachtig Den Haag leverden we ondanks een aantal schorsingen dapper strijd tegen de grote luidruchtige broer. Kennelijk had het bezoek aan Waterpop het team goed gedaan, nu Parkpop ter ziele is.

Vol goede moed nam Beawulf in de stromende regen tot twee keer toe de leiding tegen de mooiweervoetballers, maar de klasse van DeHaag bleek toch te groot toen het weer droog was. Met een laat doelpunt van onze oude invaller "schele" Schnelle leek er zelfs nog een klein wonder in de maak, maar dat was toch wat te hoog gegrepen. Er viel genoeg na te praten bij de derde helft bij de traditionele Haagse derby BBQ. Het publiek en de grasmat waren de grote winnaar.

nl Anders_D
Gracz
Zarejestrowany2012-12-18
nl FC Beawulf
ua Garfman >> piątek lipiec 28 - 13:03

Ik wil jullie er wel beiden op wijzen om terughoudend te zijn met het opstellen of gebruiken van tweede keepers, want als jullie dat beiden niet hadden gedaan, zoals in dit geval, had dit invloed op de strijd om de Europese plaatsen kunnen hebben.

ua Garfman
Główny admin
Zarejestrowany2013-02-08
ph Garfman FC
nl Aad Mansveld >> piątek lipiec 28 - 18:25

Mijn eerste keeper (0.78 conditie en dalend) zwaar in het rood opstellen leid alleen maar tot tegengoals. Als hij Europees rust krijgt krijg je gelazer want dan zou je expres derde worden. Nu doe je het tegen een laaggeklasserd team dan krijg je weer zo opmerking. Deze keeper kan geen dagen achterelkaar twee keer op een dag spelen. Buiten dat hij was ultra vermoeid.  Ik kan zo de duels aanwijzen met tegengoals waarbij hij extreem vermoeid was. Buiten dat hij na twee interlands uitgeput is. Zal toch af en toe helaas de reserve keeper erin moeten zetten. 

nl Aad Mansveld
Gracz
Zarejestrowany2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl JvB >> piątek lipiec 28 - 19:35

Blijft een lastig punt voor zowel de managers als de moderators die proberen het spel voor iedereen leuk en functionerend te houden. Wat kunnen we er aan doen he.

Wat ik einde vh seizoen nog wel eens doe is mijn 2e keeper laatste 30, 20, 15 min inbrengen met een voorwaarde van grote voorsprong of achterstand, afhankelijk van de tegenstander. Dat geeft mijn 1e keeper een heel klein beetje ademruimte. Maar zolang mijn 2e keeper nog niet zijn 20wed heeft gespeeld doe ik dat niet ivm mislopen ervaring. Blijft lastig.

Dan nog even terug naar de competitie. Ik vind het maar niks dat er zoveel teams meedoen voor Europees voetbal:p

nl JvB
Gracz
Zarejestrowany2017-12-31
nl Jeka
nl MarnixStar >> piątek lipiec 28 - 19:52

In vind het eigenlijk wel leuk om van bovenaf zo'n spannende strijd te kunnen zien :P

nl MarnixStar
Community Manager
Zarejestrowany2013-03-13
nl NextGen FC
nl Anders_D >> piątek lipiec 28 - 20:55

Hier mijn kant van het verhaal: de hele tweede seizoenshelft zal ik spelen met mijn tweede keeper. Gezien de situatie in de competitie lijkt me dat volkomen logisch, zo kan ik mijn talenten als niet-VIP tenminste een keer een kans geven. Als mensen daar een punt van willen maken, dan mogen ze contact opnemen met mijn advocaat (Dick). Ik benadeel niemand, want ik speel tegen iedereen met in de eerste helft mijn eerste keeper en in de tweede helft mijn tweede.

Het punt van Aad over vermoeidheid speelt een grotere rol in het spel dan sommigen willen accepteren lijkt het. Dan kun je wel vingerwijzen, maar het slaat nergens op. Het sterkste team voor een wedstrijd is niet altijd het team met het hoogste potentieel. Goed geprogrammeerd door Vincent. 

nl Anders_D
Gracz
Zarejestrowany2012-12-18
nl FC Beawulf
nl Strip >> piątek lipiec 28 - 21:57, Zmieniony sobota lipiec 29 - 12:48

De matchengine zorgt ervoor dat het voor mij zelfs nog spannend gaat worden om de Championsleagueplaatsen te halen. Nu maar weer wat normalere uitslagen, graag.

nl Strip
Gracz
Zarejestrowany2017-12-26
nl Pims Toupetje
nl Aad Mansveld >> sobota lipiec 29 - 19:00, Zmieniony niedziela lipiec 30 - 04:31

3-1 verdiend verlies tegen FC Burkhart. De man die meer verdient per week dan mijn complete team inclusief staf en reserves. 

nl Aad Mansveld
Gracz
Zarejestrowany2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl Jort >> niedziela lipiec 30 - 19:13, Zmieniony niedziela lipiec 30 - 19:15

@Anders tegen iedereen behalve tegen mij afgelopen wedstrijd? (Die je 1-3 won). Snap je redenatie hoor, maar het klopt niet wat je zegt want die wedstrijd was ook al de tweede seizoenshelft.

nl Jort
Gracz
Zarejestrowany2018-02-06
nl FC Groningen
nl Aad Mansveld >> niedziela lipiec 30 - 19:26, Zmieniony niedziela lipiec 30 - 19:28

Typische 0-0 wedstrijd tegen Rijsoord. Lichte teleurstelling.  We blijven wel op koers voor CL voetbal.  Blessure opgelopen dat dan weer wel. 

nl Aad Mansveld
Gracz
Zarejestrowany2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl Anders_D >> poniedziałek lipiec 31 - 17:02, Zmieniony poniedziałek lipiec 31 - 17:06

Sorry Jort, het is wel mijn plan om zo elke wedstrijd te spelen. Zoals jullie merken ook op het forum heb ik heel weinig tijd voor het spel. Maak daarom snel een opstelling als ik het niet vergeet. Zal er meer op gaan letten. 

In de wedstrijd tegen jou had ik de keeper ook willen wisselen, maar misschien nog niet dit doorgevoerd in de standaard opstelling. Dat is ook de reden dat ik maar twee wissels gebruikte, normaal zijn dat er drie. Ik hoop dat je er geen last van krijgt verderop, maar denk dat je redelijk safe bent voor plek 15. En dan nog, de PD wedstrijden zijn op het moment zo eenzijdig qua talent, dat alleen de kampioen uit de eerste promoveert. 

nl Anders_D
Gracz
Zarejestrowany2012-12-18
nl FC Beawulf
nl NACshad >> poniedziałek lipiec 31 - 18:23

In de eerste seizoenshelft bijna alleen maar kleine nederlagen geleden. Logisch, gezien het zwakke team dat ik heb in vergelijking met de rest dus prima. Maar nou haal ik in de winterperiode een hele goede middenvelder en vervolgens krijg ik het ene na het andere pak slaag van wie dan ook... Alsof Mark Marken (6,95 overspelen) een betere mid is dan Wole Kinteh (8,55 overspelen).

nl NACshad
Gracz
Zarejestrowany2014-09-08
nl FC Ten Grabbelaar
nl Jort >> poniedziałek lipiec 31 - 18:51

Bedankt voor je reactie Anders. Dat verklaart het :). Ik verwacht inderdaad ook niet dat ik er al te veel last van ga hebben. Al gaat het dit seizoen wel wat stroever allemaal dan in voorgaande seizoenen.

nl Jort
Gracz
Zarejestrowany2018-02-06
nl FC Groningen
nl JvB >> poniedziałek lipiec 31 - 19:28

Dat is inderdaad een goede speler NACshad. De rest van je team is wel oud en kan zeker niet met hem mee, dus veel tegendoelpunten vind ik niet raar. Meer doelpunten scoren zou wel mogen, al is je middenvelder wel een toernooispeler en is hij niet getraind om te scoren. Dat moeten je spitsen dus doen en die worden er niet beter op. Wat zijn je plannen?

nl JvB
Gracz
Zarejestrowany2017-12-31
nl Jeka
nl NACshad >> poniedziałek lipiec 31 - 20:25

Ja valt me inderdaad op dat ik sinds deze mid kan meekomen qua aantal schoten dus mijn aanval is gewoon niet goed genoeg. Deze wilde ik ook versterken maar is niet gelukt tijdens de winterperiode. Te zuinig geweest, ik wilde die Italiaan kopen van Aad maar een rondje bieden te lang gewacht. Ik wil in principe structureel eredivisie spelen maar niet al mijn geld op maken. Dan kan ik ooit op een dag een echt superteam kopen en wie weet een prijs pakken. Een goed team kopen en dan 8ste worden zie ik niet zitten. Heb nu 2,2 miljard. Dus als ik degradeer is het eigen schuld dikke bult maar ik hoop het niet.

nl NACshad
Gracz
Zarejestrowany2014-09-08
nl FC Ten Grabbelaar