Fórum: Holandês rss-feed

Esse é o fórum geral em Holandês . Quando você posta nesse fórum você tem que usar essa linguagem. Posts em outras linguagens serão removidos sem notificação. Esse fórum usa subseções para mensagens com diferentes tópicos ou propostas. Por favor poste bugs na seção de bugs e tome algum tempo para descobrir onde outras mensagens devem ser colocadas.

Holandês >> Discussão Geral

Talenten uit eigen jeugd (5969)


be Lukas Lava >> segunda-feira dezembro 18 - 17:38

Wss zelf houden tenzij iemand hem met hoog JA graag wilt opleiden?

be Lukas Lava
Usuário
Registrado2013-04-05
be Vipra Rossa
ua Garfman >> terça-feira dezembro 19 - 08:18

Ik neem aan dat je TA bedoelt? 

Voor de best mogelijke training moet je bij JvB zijn :-)

ua Garfman
Administrador principal da comunidade
Registrado2013-02-08
ph Garfman FC
be Lukas Lava >> terça-feira dezembro 19 - 13:07

Ja excuseer xD TA dus, hij mag zich melden indien interesse xD

be Lukas Lava
Usuário
Registrado2013-04-05
be Vipra Rossa
nl MarnixStar >> terça-feira dezembro 19 - 17:21

Als ik hem weer met winst kan verkopen vind ik het prima :-)

nl MarnixStar
Administrador da comunidade
Registrado2013-03-13
nl NextGen FC
be Lukas Lava >> terça-feira dezembro 19 - 18:27

xD

be Lukas Lava
Usuário
Registrado2013-04-05
be Vipra Rossa
be Eckhart >> quarta-feira dezembro 20 - 06:28

https://rockingsoccer.com/nl/voetbal/info/player-2800869

Talent uit jeugd 10 voor b ploeg. Enige idee wat ik hiermee doe?

be Eckhart
Usuário
Registrado2016-09-17
in FC Ulhasnagar
nl MarnixStar >> quarta-feira dezembro 20 - 07:16, Editado quarta-feira dezembro 20 - 07:19

Zo snel mogelijk verkopen zodra hij een beetje marktwaarde heeft. Des te langer hij in een TC10 traint des te lager het bedrag dat hij gaat opbrengen.

Dat geldt in mijn beleving ook voor die van Lukas. Tenzij je van mening bent dat hij heel veel waarde voor je eigen team gaat hebben. Maar in principe zullen daar op termijn veel betere spelers vandaan komen met hogere YA of TA en dan kun je maar beter het extra geld meepakken in deze fase. Maar dat is mijn mening. 

nl MarnixStar
Administrador da comunidade
Registrado2013-03-13
nl NextGen FC
nl Joost >> quarta-feira dezembro 20 - 17:57

Eens met Marnix. Je kunt deze speler nu verkopen en met het geld dat deze speler opbrengt over 10 seizoenen een betere speler terugkopen. Daarnaast kun je de trainingsweek gebruiken voor trainen van spelers aan de bank. Met een beetje moeite kun je 10m verdienen per seizoen aan 1 plek. Met wat meer moeite kan het zo 15 worden.

nl Joost
Usuário
Registrado2016-06-30
nl FC OTB
nl NACshad >> sábado janeiro 6 - 10:25

Ik had bij deze speler toch wel iets meer balletjes snelheid verwacht, gezien zijn achternaam:

https://rockingsoccer.com/nl/voetbal/info/player-2808090

nl NACshad
Usuário
Registrado2014-09-08
nl FC Ten Grabbelaar
nl MarnixStar >> quinta-feira janeiro 25 - 06:59

https://rockingsoccer.com/nl/voetbal/info/player-2815268

De eerste sinds mn YA weer op 3 staat. Zo mogen ze er vaker uitkomen.

nl MarnixStar
Administrador da comunidade
Registrado2013-03-13
nl NextGen FC
ua Garfman >> quinta-feira janeiro 25 - 09:01

Heel netjes voor een YA3 :-)

ua Garfman
Administrador principal da comunidade
Registrado2013-02-08
ph Garfman FC
nl Jort >> quinta-feira janeiro 25 - 18:38

YA2 is af en nu ben ik wel benieuwd wat jullie de beste instelling vinden.

Hebben jullie bij niet belangrijke eigenschap bijvoorbeeld ook conditie ingesteld of laten jullie dat leeg? En heb bij de 5 belangrijke eigenschappen 3x talent, 1x kracht en 1x snelheid gedaan. Is dat wel slim?

En bij talenten uitsluiten heb ik neerslachtig, hebzuchtig en lui.

En voorkeur talent kom ik niet verder dan loyaal en hardwerkend. Ben benieuwd of iemand zijn keuzes met mij wil delen.

nl Jort
Usuário
Registrado2018-02-06
nl FC Groningen
nl MarnixStar >> sexta-feira janeiro 26 - 07:00, Editado sexta-feira janeiro 26 - 07:01

Persoonlijk vind ik meer dan 2x vrij zinloos. Je krijgt dan spelers tussen de 5.1 en 5.6 talent. Met 1x talent zullen die spelers tussen de 5.35 en 5.6 zijn en met 2x talent tussen de 5.5 en 5.6. Nog een keer extra talent zou er voor zorgen dat ze tussen de 5.55 en 5.6 zijn. Dat verschil is dus minimaal. Ik zet dan ook conditie op niet belangrijk en de 5e keuze ook op conditie. Dan heft dat elkaar weer op.

Zelf zet ik altijd Fragiel tussen de uitgesloten eigenschappen. 

Bij voorkeur vind ik zelf Atletisch, Fit en Lang ook interessant. Die heb ik nu in mijn YA3 ook aanstaan naast Loyaal en Hardwerkend.

nl MarnixStar
Administrador da comunidade
Registrado2013-03-13
nl NextGen FC
ua Garfman >> sexta-feira janeiro 26 - 07:34

Wat Marnix zegt, inderdaad. Meer dan 2x op talent heeft vrij weinig zin. Ik zou dan de keuze voor snelheid/kracht laten afhangen van hetgeen je op dat moment wilt, dus 2x kracht voor middenvelders en verdedigers en 2x snelheid voor spitsen en keepers.

Ik sluit zelf ook fragiel eigenlijk altijd uit. De rest kun je over discussiëren, ik vind zelf zwerver ook niet bepaald handig. Voorkeuren laat ik afhangen van de soort speler die ik wil, bijvoorbeeld altijd zelfzuchtig voor spitsen, en agressief als ik een DM/vleugelverdediger wil hebben. Loyaal en hardwerkend zijn altijd goed om te hebben, wat je ook zoekt.

ua Garfman
Administrador principal da comunidade
Registrado2013-02-08
ph Garfman FC
ua Garfman >> sexta-feira janeiro 26 - 07:36

Mijn laatste twee juweeltjes, vrijwel op hetzelfde moment binnengekomen:

een spits, https://rockingsoccer.com/en/soccer/info/player-2815588, en een verdediger, https://rockingsoccer.com/en/soccer/info/player-2815587

ua Garfman
Administrador principal da comunidade
Registrado2013-02-08
ph Garfman FC