Форум: Голландский rss-feed

Язык для обсуждений на этом форуме: Голландский. Когда вы пишете на этом форуме, вы должны использовать данный язык. Сообщения на других языках могут быть удалены без предупреждения. Форум содержит подфорумы с разными темами или предложениями. Убедительная просьба оставлять сообщения именно в том разделе, который соответствует тематике Вашего сообщения. Если вы нашли ошибку напишите о ней в разделе "Сообщить об ошибке" Спасибо за понимание.

Голландский >> Вопросы

Anderstalige forums (5)

ua ... >> Пятница Май 24 - 09:51
Ik vraag me af of er behalve in het Nederlands en Engels ook anderstalige forums zijn. Ik zou zo denken dat het haast niet anders kan. Zelf spreek en schrijf ik naast Nederlands en Engels ook wel eens een woordje Frans of Duits, en heel occasioneel zelfs een beetje Spaans. Is het mogelijk om ook deze forums af te schuimen en/of onveilig te maken?
ua ...
Новичок
Зарегистрировано2013-05-01
nl Vincent de Boer >> Воскресенье Май 26 - 13:50
Dat gaan we in de toekomst mogelijk maken.
nl Vincent de Boer
Главный разработчик
Зарегистрировано2012-10-15
ua ... >> Понедельник Май 27 - 16:25
Dag Vincent,

Er is ook een omweg om hetzelfde te bereiken. Minder mooi, maar het werkt wel. Die omweg bestaat erin dat je in je profiel je taalkeuze aanpast, zodat je in plaats van het Nederlandstalige forum het forum in de andere taal krijgt. Maar dit betekent uiteraard logischerwijze ook dat de volledige menustructuur van het spel meteen vertaald wordt. En laat dat nu voor mij net even te ver gaan... ;-)

Manager Hanckos heeft mij op die mogelijkheid gewezen, waarvoor dank!
ua ...
Новичок
Зарегистрировано2013-05-01
ua ... >> Четверг Май 30 - 11:27
Inmiddels is het zelfs mogelijk geworden van andere forums gewoon in de lijst toe te voegen. De ideale oplossing, met andere woorden! Goed gedaan, jochies!!
ua ...
Новичок
Зарегистрировано2013-05-01
be Hanckos >> Четверг Май 30 - 15:38
Ja heb het ook net gevonden, hartelijk dank en doe zo verder zou ik zeggen ;)
be Hanckos
Продвинутый
Зарегистрировано2013-05-19