Форум: Голландский rss-feed

Язык для обсуждений на этом форуме: Голландский. Когда вы пишете на этом форуме, вы должны использовать данный язык. Сообщения на других языках могут быть удалены без предупреждения. Форум содержит подфорумы с разными темами или предложениями. Убедительная просьба оставлять сообщения именно в том разделе, который соответствует тематике Вашего сообщения. Если вы нашли ошибку напишите о ней в разделе "Сообщить об ошибке" Спасибо за понимание.

Голландский >> Вопросы

Online Voetbalspel (5)

be Pjay >> Пятница Сентябрь 22 - 12:34

Dag collega RS spelers,

Na in een ver verleden hattrick en footstar gespeeld te hebben en nu al bijna 10jaar RS, heb ik nog eens zin in iets nieuws. Iemand suggesties? Ik hou wel van het rustige tempo van RS. Maar ben misschien old-school en zijn er zo geen andere spelletjes (meer) :p....

be Pjay
Продвинутый
Зарегистрировано2013-04-11
be United Rubber Ducks
nl Strip >> Пятница Сентябрь 29 - 08:22

Ik speel ook Sokker.org.

De wedstrijdsimulatie is mooier dan bij RS.

Je kunt ook meer tactiek in je opstellingen gebruiken. Je kunt voor de wedstrijdopstelling de plaatsing van al je spelers ten opzichte van de bal bepalen per vierkant op het hele veld. Het veld is daarvoor verdeeld in 35 vierkanten. Spelers hebben ook 8 kenmerken, die je kunt trainen, en die de spelers dus ook verschillend sterk maken. Verder een transfermarkt, waar het hoogste bod wint. Stadion en trainingsfaciliteiten kun je ook bouwen om meer geld te verdienen. Het meeste geld is echter met het opleiden en verkopen van spelers te verdienen. 

Speel het al vele jaren.

nl Strip
Продвинутый
Зарегистрировано2017-12-26
nl Pims Toupetje
be kv >> Суббота Октябрь 7 - 13:24, Отредактирован Суббота Октябрь 7 - 13:25

footstar. siebe vermaelen 

assisten koning van genk stadsteam en HAS

be kv
Продвинутый
Зарегистрировано2013-10-30
be [FS] Calcio Genk
nl JimGoose >> Воскресенье Октябрь 8 - 07:49

Sokker is idd wel een mooi spel. Wel langzaam en kleine community, maar de tactieken zijn daar goed uitgewerkt: toen ik het nog actief speelde kon je daar echt (enigszins gelijk opgaande) wedstrijden mee beïnvloeden.

nl JimGoose
Продвинутый
Зарегистрировано2018-03-07
nl Pixies
nl Abe Bodaan >> Понедельник Январь 29 - 13:24

Sokker vandaag uitgeprobeerd. Maar het lijkt niet zo goed in elkaar te zitten als dit spel. Heb al langer een idee om een eigen manager game te maken. Misschien moet ik er nog maar een keer mee aan de slag gezien het karrige aanbod van goede alternatieven.

nl Abe Bodaan
Продвинутый
Зарегистрировано2013-05-27
cw Meteora