Форум: Голландский rss-feed

Язык для обсуждений на этом форуме: Голландский. Когда вы пишете на этом форуме, вы должны использовать данный язык. Сообщения на других языках могут быть удалены без предупреждения. Форум содержит подфорумы с разными темами или предложениями. Убедительная просьба оставлять сообщения именно в том разделе, который соответствует тематике Вашего сообщения. Если вы нашли ошибку напишите о ней в разделе "Сообщить об ошибке" Спасибо за понимание.

Голландский >> Вопросы

Continentkampioenschap en BC (6)

nl Upstairsnl >> Среда Август 2 - 16:00

Het is al eens behandeld, maar ik kan het niet terugvinden.

De wedstrijden voor het continent kampioenschap moeten nog starten, maar er zijn al weer nieuwe BC verkiezingen. Het continentkampioenschap wordt nog door de huidige BC afgerond, staat mij bij, maar ik twijfel, want er is nog niet gepland en dat lijken toch 15 wedstrijden oid.

nl Upstairsnl
Продвинутый
Зарегистрировано2017-09-02
tv TUV-Upstairs
nl MarnixStar >> Среда Август 2 - 16:30

Klopt, het continentale kampioenschap doet de huidige BC nog gewoon. De verkiezingen nemen altijd een ruime periode in beslag. Eerst een periode om je verkiesbaar te stellen en daarna nog om te stemmen.

Volgens mij sluiten de verkiezingen altijd 1 dag voor de nieuwe kwalificatie start. 

nl MarnixStar
Администратор сообщества
Зарегистрировано2013-03-13
nl NextGen FC
nl Upstairsnl >> Суббота Август 5 - 05:00

Nu zie ik wel al wedstrijden staan voor het wereldkampioenschap, maar nog niet voor continentale kampioenschappen. Gaat dit wel goed?

nl Upstairsnl
Продвинутый
Зарегистрировано2017-09-02
tv TUV-Upstairs
nl MarnixStar >> Суббота Август 5 - 05:34

Volgens mij is de loting van de groepsfase van een WK of continentaal kampioenschap altijd rond dag 42/43 in het seizoen. 

nl MarnixStar
Администратор сообщества
Зарегистрировано2013-03-13
nl NextGen FC
nl Upstairsnl >> Суббота Август 5 - 13:33

Hi Marnix, ik snap waar mijn verwarring vandaan komt, namelijk vanwege de tekst onder het Noord-Amerikaans kampioenschap;

"

Dit toernooi bestaat uit slechts een ronde
  • De winnaar van deze ronde wint het toernooi. "

Dit suggereert één groep met dus 11 wedstrijden, terwijl het gewoon een knockout-systeem met kwartfinale, halve finale en finale is.

nl Upstairsnl
Продвинутый
Зарегистрировано2017-09-02
tv TUV-Upstairs
nl MarnixStar >> Суббота Август 5 - 14:23

Ah ik zie het ja, vreemde tekst inderdaad. Denk dat die tekst zich ook aanpast na de loting, maar dat weet ik niet zeker. Zou er eigenlijk helemaal niet moeten staan, of juist moeten zijn. 

nl MarnixStar
Администратор сообщества
Зарегистрировано2013-03-13
nl NextGen FC