Форум: Голландский rss-feed

Язык для обсуждений на этом форуме: Голландский. Когда вы пишете на этом форуме, вы должны использовать данный язык. Сообщения на других языках могут быть удалены без предупреждения. Форум содержит подфорумы с разными темами или предложениями. Убедительная просьба оставлять сообщения именно в том разделе, который соответствует тематике Вашего сообщения. Если вы нашли ошибку напишите о ней в разделе "Сообщить об ошибке" Спасибо за понимание.

Голландский >> Вопросы

Online-indicator (8)

nl Upstairsnl >> Воскресенье Декабрь 13 - 19:02

Achter een gebruiker staat een blauw balletje als de gebruiker online is of een balletje met wanneer die voor het laatst online was.

Maar hoe lang is iemand niet online geweest als er geen balletje achter de gebruiker staat?

nl Upstairsnl
Продвинутый
Зарегистрировано2017-09-02
tv TUV-Upstairs
ua Kalle >> Понедельник Декабрь 14 - 06:19

In iedergeval meerdere dagen.. Ooit wist ik het.. 

ua Kalle
Продвинутый
Зарегистрировано2013-06-19
nl PEC Zwolle
nl Upstairsnl >> Воскресенье Декабрь 20 - 16:33

Blijkbaar is het niet bekend.

In de help staat iets over inactiviteit, maar ook dat is niet erg duidelijk.

Ik heb twee vragen;

1. Kun je zien of iemand VIP is?

2. Mocht iemand geen VIP zijn, wanneer verliest hij zijn team? In help is sprake van team verliezen en van account verliezen.

nl Upstairsnl
Продвинутый
Зарегистрировано2017-09-02
tv TUV-Upstairs
ua Garfman >> Воскресенье Декабрь 20 - 16:40

1. Gebruikers niet, admins wel.

2. Je account behoud je gewoon, het is alleen je team waar je vanaf wordt getrapt. De lengte hangt er vanaf of je een e-mailadres hebt geregistreerd. Als je dat wel hebt, duurt het 35 dagen, anders is het 2 weken.

ua Garfman
Главный администратор сообщества
Зарегистрировано2013-02-08
ph Garfman FC
nl Koen >> Воскресенье Декабрь 20 - 17:47

Jawel, is wel bekend. Een week niet online, dan verdwijnt dat cirkeltje.

@Garfman: Als ik het goed begrepen heb, geldt die 35 dagen voor niet-vips. En gaan voor een vip-account die 35 dagen in op het moment dat het vip-account afloopt. Kan je dat bevestigen?

nl Koen
Новичок
Зарегистрировано2013-03-21
nl Upstairsnl >> Воскресенье Декабрь 20 - 18:19

Allebei bedankt. 

@Koen; als ik de help goed lees, wordt eerst naar de 35 dagen gekeken en als die om zijn en iemand heeft VIP dan wordt die periode verlengd tot einde VIP. Zodra VIP afgelopen is het team vrijgegeven. 

nl Upstairsnl
Продвинутый
Зарегистрировано2017-09-02
tv TUV-Upstairs
ua Garfman >> Воскресенье Декабрь 20 - 21:03, Отредактирован Воскресенье Декабрь 20 - 21:16

@Koen Dat staat nergens duidelijk beschreven, maar ik interpreteer de tekst precies hetzelfde als upstairsnl. Als de VIP nog langer dan 35 dagen doorloopt, dan eindigt het zodra de VIP afloopt. Dus niet einde VIP + 35.

ua Garfman
Главный администратор сообщества
Зарегистрировано2013-02-08
ph Garfman FC
nl Koen >> Воскресенье Декабрь 20 - 21:14

Ok, dank allebei :)

nl Koen
Новичок
Зарегистрировано2013-03-21