Форум: Голландский rss-feed

Язык для обсуждений на этом форуме: Голландский. Когда вы пишете на этом форуме, вы должны использовать данный язык. Сообщения на других языках могут быть удалены без предупреждения. Форум содержит подфорумы с разными темами или предложениями. Убедительная просьба оставлять сообщения именно в том разделе, который соответствует тематике Вашего сообщения. Если вы нашли ошибку напишите о ней в разделе "Сообщить об ошибке" Спасибо за понимание.

Голландский >> Вопросы

Flank ervaring (8)

nl killik >> Пятница Май 6 - 18:58

Ik heb twee spelers die alleen op de rechter flank kunnen spelen. Ik zou ze graag centraal willen laten spelen. 

Hoeveel vriendschappelijke wedstrijden moet ik deze spelers opstellen op een centrale positie voordat ze daadwerkelijk goed op deze positie kunnen spelen? 

nl killik
Продвинутый
Зарегистрировано2021-09-20
nl Aad Mansveld >> Суббота Май 7 - 07:50

maakt niet heel veel verschil . 

nl Aad Mansveld
Продвинутый
Зарегистрировано2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl dre >> Четверг Июль 13 - 14:46

ik heb een speler flanktraining laten doen  

linnks maar nu stat er nogg steed alleen (rc)

nl dre
Продвинутый
Зарегистрировано2013-05-22
nl Forza Groningen
nl JvB >> Пятница Июль 14 - 07:56

Een speler kan alleen op links en op rechts als hij ook centraal kan. Dus als hij nu alleen rechts is moet je hem eerst op centraal trainen of centraal laten spelen, tot hij daar ook goed uit de voeten kan en dan pas op links trainen of opstellen. Maar ik ben het met Aad eens, dus ik zou er zeker geen trainingen aan spenderen.

Ik laat ze vaak in oefenwedstrijden, u21 wedstrijden en onbelangrijke wedstrijden op posities spelen die ze niet nog niet of niet meer kunnen. En als ze alles kunnen regelmatig rouleren zodat ze hun flank niet verleren.

nl JvB
Продвинутый
Зарегистрировано2017-12-31
nl Jeka
nl dre >> Пятница Июль 14 - 17:31

hij was al RC maar krijgt L er niet bij 

nl dre
Продвинутый
Зарегистрировано2013-05-22
nl Forza Groningen
nl JvB >> Суббота Июль 15 - 05:22

Om welke speler gaat het?

nl JvB
Продвинутый
Зарегистрировано2017-12-31
nl Jeka
nl dre >> Воскресенье Июль 23 - 23:53
Donato Abesada
nl dre
Продвинутый
Зарегистрировано2013-05-22
nl Forza Groningen
nl Joost >> Понедельник Июль 24 - 09:40

Wellicht een idee om hem direct eruit te gooien en voor nop een veel betere speler halen die ook nog is de gewenste positie is?

nl Joost
Продвинутый
Зарегистрировано2016-06-30
nl FC OTB