Forum: Nizozemščina rss-feed

To je forum o splošnem pogovoru v jeziku Nizozemščina. Ko objavljaš v ta forum moraš uporabljati ta jezik. Objave v drugih jezikih so lahko odstranjene brez opozorila. Ta forum vsebuje podrubrike za objave z drugačno tematiko ali namenom. Prosimo objavi napake v rubriko, ki je temu namenjena, obenem pa si vzemi čas in ugotovi kam spadajo katere objave.

Nizozemščina >> Vprašanja

Waarom zou je een jonge speler geen contract aanbieden? (26)


nl Anders_D >> torek avgust 20 - 19:54
Beste medespelers,

Op dit moment heb ik, als speler vanaf het begin, een vrij hoog niveau jeugdcentrum. Wat ik tot nu toe heb gedaan, is alle jonge spelers (min de duidelijke prutsers) een contract geven. Nu is mij alleen nog steeds niet duidelijk, of ik mij hiermee in de vingers snijd. Tot nog toe heb ik geen supertalenten mogen verwelkomen, dus vandaar dat ik me langzaam wat zorgen maak over de toekomst :)

Zoals ik het altijd heb begrepen, genereert het jeugdcentrum (binnen je keuzes) een x aantal talenten per jaar. Het maakt niet uit, of je spelers wel of niet toevoegt. Of heb ik dat mis? Stel, ik heb in een seizoen van de ondertussen maximaal 6 spelers er 4 al een contract gegeven. Speler 5 is niet goed genoeg, dus geef ik geen contract. Krijg ik dan in dat seizoen nog maar 1 speler of 2? Met andere woorden: krijg je een nieuwe kans binnen het aantal spelers per jaar, als je een speler geen contract geeft? Voor mij zou dat een gedeelte verklaren van waarom mijn jonge spelers duidelijk minder lijken dan die van de concurrenten.

Bedankt! Ik hoop dat ik eea duidelijk heb opgeschreven.
nl Anders_D
Uporabnik
Registriran2012-12-18
nl FC Beawulf
nl lars >> torek avgust 20 - 20:53
Ik accepteer eigenlijk elke jeugdspelers.
Diegene die wat minder zijn, accepteer ik pas vlak voor een transfer periode. en dan verkoop ik hem. Maak ik toch winst.

Maar ik accepteer ook elke jeugdspeler omdat je volgens mij niet een extra jeugdspeler krijgt als je er één niet accepteerd.
nl lars
Novinec
Registriran2013-02-19
be okapi >> sreda avgust 21 - 00:10
uit de help-gids:

Supertalents

There is a chance of 1 in 25 that your youth center will generate a supertalent. This player will have a higher talent than the maximum for the current level of your youth complex. The other fixed skills of such player will generally also be above average
be okapi
Uporabnik
Registriran2013-02-08
be My sharona
nl Danh >> sreda avgust 21 - 09:32
Ik heb 1 keer een supertalent (althans ik denk dat het er 1 is) mogen verwelkomen.
http://rockingsoccer.com/en/soccer/info/player-254484
met een lvl 5 yc
nl Danh
Uporabnik
Registriran2013-05-21
vu Amun-Ra >> sreda avgust 28 - 19:37
Die is geen supertalent hoor.

Dit is een supertalent:

http://rockingsoccer.com/en/soccer/info/player-234038

was met lvl 6 als ik me niet vergis.

Zo zijn er maar enkele per jaar als ik me niet vergis, en worden 'random' geboren. Je hebt dus geen enkele garantie dat je er ooit een krijgt.

Voor de rest geef ik elke jeugdspeler een contract. Soms ontsla ik deze direct :)
vu Amun-Ra
Novinec
Registriran2013-04-09
nl Danh >> četrtek avgust 29 - 09:08
@ Pepe
Ik dacht het omdat zijn talent hoger is dan max aangegeven voor mijn youth centre lvl
nl Danh
Uporabnik
Registriran2013-05-21
nl bouke >> četrtek avgust 29 - 09:15
Wat me opvalt is dat je je jeugdspelers bijna alleen maar in hun main stat traint. Of dat goed is om wedstrijden te winnen weet ik niet, maar voor het aantal sterren/de waarde van die speler is het in ieder geval niet goed. Neem deze twee spelers:

http://rockingsoccer.com/en/soccer/info/player-96843
http://rockingsoccer.com/en/soccer/info/player-100870

In essentie is het enige verschil dat de eerste 3 puntjes passing meer heeft, en de tweede wat puntjes scoring, duelling en tactics. Toch is de eerste 330k waard en de tweede 224k.
nl bouke
Novinec
Registriran2013-04-10
nl Danh >> četrtek avgust 29 - 09:35
@Bouke,
Verschil in passen is heeeel klein en de rest is heel groot tuurlijk is die andere speler daarom duurder en beter.
je moet niet de power bonus vergeten he ;)
Dus deze twee spelers zijn niet te vergelijken vind ik.
Ik focus inderdaad redelijk veel op mainstat omdat dat hun maintaak is en dat dat nodig is om matches te winnen.
als ze zo rond 3.5 zitten ga ik kijken naar off skills behalve mijn am's die gaan door met passing omdat ze assist monsters moeten worden ;)

En zolang je me geen andere reden kan vertellen dan dat het goed is voor alleen sterren en waarde ga ik dit ook niet veranderen :D
Sterren zijn een indicatie en waarde is voor verkopen wat ik niet doen ga.
nl Danh
Uporabnik
Registriran2013-05-21
vu Amun-Ra >> četrtek avgust 29 - 11:22, Spremenjen četrtek avgust 29 - 11:28
doet die hot-tempered niet een stuk van zn waarde afnemen?

Ik train mn jeugdspelers ook enkel op hun mainstats tot deze hoog genoeg zijn om met een oudere basisspeler te kunnen concurreren.
Uiteindelijk krijgen ze toch een halve bal bonus of zo op alle stats, dus dat werkt het verschil een beetje weg op de secondaire stats

@Danh; jouw speler is gewoon een uitzondering, om van een supertalent te spreken moet die echt wel veel balletjes op talent hebben, meer dan 5 of zo.
Deze is ook een mooi voorbeeld:
http://rockingsoccer.com/en/soccer/info/player-337041

edit: zoals in de spelregels uitgelegd is je speler dan wel een supertalent... Maar die 'super' is dus echt wel een rekbaar begrip :P
vu Amun-Ra
Novinec
Registriran2013-04-09
nl Danh >> četrtek avgust 29 - 12:00
@Pepe,
Ik weet dat het niet de beste is maar hij is volgens de manual dus wel een supertalent :D
maar werkelijk is het gewoon een talent.
En ik train ze eerst ook op mainstat af en toe een beetje off skills behalve voor am (misschien scoren straks)
nl Danh
Uporabnik
Registriran2013-05-21
nl Corniel >> četrtek avgust 29 - 13:51
Ik neem iedereen aan. Ik heb nog nooit een speler zonder winst (kosten om hem te houden hoger dan de verkoopprijs) verkocht.

Ik heb net een supertalent van het eerste uur (3.8 talent, YC level 2) verkocht. Mijn recentste supertalent (ook een keeper) heeft 5.7 talent. Direct een goede reden om die eerdere te verkopen. ;)

Volgens mij heeft het niet aannemen van talenten alleen maar nut als je geen plek hebt. Hierdoor heb je een beetje speelruimte me het verkopen/ontslaan zodat je wel ruimte hebt.
nl Corniel
Novinec
Registriran2012-12-18
nl Anders_D >> četrtek avgust 29 - 18:19
Dat is wel veel geluk hebben zeg, in een klap je keeper van de toekomst! Het water stroomt naar de zee ;)

Bedankt voor de tips enz. Ik begrijp nog steeds niet goed, hoe ik ervoor kan zorgen dat spelers snel beter worden. Dat hebben andere mensen een stuk beter door. Is dat dan, naast de main stat, gewoon random wat andere zaken trainen? Dat voelt wat gek, althans vind ik. Tijd voor weer eens een andere strategie dit seizoen!
nl Anders_D
Uporabnik
Registriran2012-12-18
nl FC Beawulf
nl lars >> četrtek avgust 29 - 18:24
Anders D, dat ben ik met je eens.
Ik snap het ook niet.

Hoe in godsnaam worden deze spelers zo extreem goed in een korte periode. Daar ben ik nu 2 seizoenen aan het proberen daar achter te komen, haha. Inmiddels worden mijn spelers al wel wat sneller beter, maar nog niet genoeg.
nl lars
Novinec
Registriran2013-02-19
vu Amun-Ra >> četrtek avgust 29 - 19:25
een trukje die ik toepas is positietraining. Dit kost wel 5credits per keer, maar ik heb vip3 dus krijg er dagelijks 4...

per keer je zijn positie traint, krijg je een 20.000exp punten terug die je speler in skills had gestoken. Deze kun je dan in zn mainskills steken en normaal zal die na elke training beter worden hierdoor. Plus hij krijgt nog eens een 100tal punten op zn posititie. Zolang hij geen 1000poserv heeft, wordt hij ook beter door daar te spelen. En door die pos te trainen.

Dan kun je natuurlijk ook nog ens een fysieke stat trainen, maar die duurt een dag of 8. Dus moet je wijselijk mee om gaan.

Er zijn niet te veel mensen die deze dingen weten, dus liefst niet te veel doorvertellen ;)
vu Amun-Ra
Novinec
Registriran2013-04-09
vu Amun-Ra >> četrtek avgust 29 - 19:31
ik koop dus ook gericht spelers die ik op deze manier snel een boost kan geven. Neem nu een van mn recentste aanwinsten Benoit Lloris. Aangekocht omdat hij in het NT speelt (nu even niet door mn play offs) maar hij heeft 1.5op scoren wat me niet boeit, maar dit zijn exp punten die ik morgen in passing kan steken. Over een paar uren zit zn training er op en zal ik als vb eens een voor en na posten;)

http://rockingsoccer.com/en/soccer/info/player-165086
waarde 221.000 op dit moment. zal wss wel 300.000 worden morgen ;)
vu Amun-Ra
Novinec
Registriran2013-04-09