Forum: Holandski rss-feed

Ovo je forum generalne diskusije za Holandski jezik. Kada postujete u ovom forumu morate koristiti ovaj jezik. Postovi na drugom jeziku biće uklonjeni. Ovaj forum koristi podsekcije za postove različitih tema. Postove o bagovima postavljajte u sekciju za bagove i gledajte gde koji post treba da ide.

Holandski >> Fudbal u stvarnom životu

Ere divisie eindstand (186)


nl Danh >> utorak jul 30 - 08:10
Komend weekend beginnen ze weer. Als iedereen hier zijn prognose neerzet kunnen we kijken wie het er dichtst bij zit.


1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. FC Twente
5. AZ
6. Heereveen
7. Vitesse
8. Groningen
9. ADO Den Haag
10. FC Utrecht
11. NEC
12. Heracles
13. Roda JC
14. Zwolle
15. NAC
16. RKC
17. Cambuur
18. Go Ahead

Dit is mijn voorzichtige prognose ben benieuwd naar die van anderen.
nl Danh
Korisnik
Registrovan2013-05-21
be Maarten >> subota avgust 3 - 00:53
Ik ben dan wel een belg maar ik kan even goed een prognose maken.

Ik verwacht veel van Feyenoord dit jaar, na jaren niet mee doen voor de tittel denk ik dat ze een toch voor mij goed vorig seizoen dit jaar gaan bevestigen.

Ajax is een enorm vraagteken voor mij, spelers zijn weg en dan ik vraag mij af of ze dit wel kunnen opvangen.

PSV heeft voor jong talent gekozen en dit gaat ze met momenten zuur opbreken.

AZ zal in mijn ogen de ploeg zijn die het kampioenschap in Nederland maar zelf mee doen zit er niet in dit jaar.

Twente moet bevestigen, ik heb geen idee of ze dit wel gaat lukken.

Tot slot Herenveen volkomen onbekend maar ik schat ze hoog in.

Mijn top 6 ziet er als volgt uit.

1) Feyenoord
2) Ajax
3) PSV
4) Twente
5) Az
6) Herenveen
be Maarten
Korisnik
Registrovan2013-05-20
nl Abe Bodaan >> subota avgust 3 - 08:35
Welke spelers zijn weg bij Ajax dan Maarten?
nl Abe Bodaan
Korisnik
Registrovan2013-05-27
cw Meteora
nl Conjoost >> subota avgust 3 - 08:39
Altijd lastig om te zeggen in Nederland, waar iedereen van elkaar kan winnen:p

1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. AZ
5. Vitesse
6. FC Twente
7. Heerenveen
8. NEC
9. Roda JC
10. ADO
11. FC Groningen
12. FC Utrecht
13. Heracles
14. Go Ahead
15. NAC
16. Zwolle
17. RKC
18. Cambuur
nl Conjoost
Početnik
Registrovan2013-02-20
be Maarten >> subota avgust 3 - 12:50
Uitgaande transfers:

Ryan Babel - Kasımpaşa SK
Mitchell Dijks - sc Heerenveen
Isaac Cuenca - FC Barcelona
Chiel Kramer - sc Heerenveen
Fabian Sporkslede - AFC Ajax (J
Miralem Sulejmani - SL Benfica

Nu zijn er 2 die er bij mij uitspringen Sulejmani en Babel, als de website up to date is dan zijn er maar 3 gekomen.
Daarom mijn vermoede dat ze het iets moeilijker gaan hebben dan vorig jaar.
be Maarten
Korisnik
Registrovan2013-05-20
nl Abe Bodaan >> subota avgust 3 - 13:59
Ah ok, groot deel van die spelers kwamen vorig seizoen al niet meer in de plannen voor van Frank de Boer. Dus dat was al redelijk opgevangen :-)
nl Abe Bodaan
Korisnik
Registrovan2013-05-27
cw Meteora
nl Vincent de Boer >> subota avgust 3 - 14:48
Ik denk ook niet dat Ajax er slechter op is geworden. Boerrigter is ook nog weg, maar ze hebben Krkic erbij en de meeste spelers die ze hebben/hadden zijn nog vrij jong.
nl Vincent de Boer
Glavni Developer
Registrovan2012-10-15
be Maarten >> subota avgust 3 - 23:15
Goed ok, maar er wordt hier naar een prognose gevraagd en je krijgt die van mij.
Ik denk echt dat ik redelijk ben in mijn prognose.

Trouwens niet vergeten dat ik ze nog altijd 2de heb gezet voor een verjongde PSV.
be Maarten
Korisnik
Registrovan2013-05-20
nl Danh >> nedelja avgust 4 - 06:21
@Maarten Inderdaad waar blijven de prognoses van Vincent en abe dan? :p

@abe en Vincent zal wel leuk zijn als je een prognose plaatst naast comments ;)

@conjoost Groningen onder NEC? Het is net 4-1 geworden voor Groningen :p

Naja het is jouw verwachting en 1 wedstrijd zegt nog niks
nl Danh
Korisnik
Registrovan2013-05-21
nl Vincent de Boer >> nedelja avgust 4 - 06:43
1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. Vitesse
5. AZ
6. FC Twente
7. FC Groningen
8. SC Heerenveen
9. PEC Zwolle
10. FC Utrecht
11. ADO Den Haag
12. Roda JC
13. Heracles
14. RKC Waalwijk
15. Go Ahead Eagles
16. NAC Breda
17. NEC
18. SC Cambuur
nl Vincent de Boer
Glavni Developer
Registrovan2012-10-15
nl Abe Bodaan >> nedelja avgust 4 - 10:05
Als Ajax niks meer verkoopt dan worden zij gewoon kampioen. Feyenoord was vorig jaar al goed bezig en zullen boven het verjongde PSV eindigen. PSV gaat een wisselvallig seizoen draaien omdat ze verjongd hebben. Net als Feyenoord een paar jaar terug. Over een paar jaar zullen zij een serieus kandidaat zijn. Verder zal het buiten de top 3 allemaal dicht bij elkaar liggen. Plaats 4 zal gaan tussen Twente, AZ en Heerenveen. Ik denk dat AZ daarbij de winnaar gaat zijn. Ik was onder de indruk tijdens de JC Schaal. Vitesse gaat na verlies van Bony en van Ginkel buiten de top 6 vallen. Daaronder heb ik niks zinnigs te zeggen dus dat heb ik ingedeeld op gevoel:

1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. AZ
5. FC Twente
6. SC Heerenveen
7. Vitesse
8. FC Groningen
9. FC Utrecht
10. ADO Den Haag
11. NAC Breda
12. RKC Waalwijk
13. NEC Nijmegen
14. Roda JC
15. Heracles Almelo
16. PEC Zwollo
17. Go Ahead Eagles
18. SC Cambuur
nl Abe Bodaan
Korisnik
Registrovan2013-05-27
cw Meteora
nl Vincent de Boer >> nedelja avgust 4 - 10:33
Ajax heeft het de afgelopen jaren vooral door hun eigen wisselvalligheid nog spannend gehouden. Nu zijn ze weer een jaar ouder en zijn de belangrijke spelers nog steeds bij elkaar. Dat zou makkelijk moeten kunnen. Ik ben vooral benieuwd hoe ze het in europa gaan doen.

Feyenoord en PSV zijn duidelijk degenen die het hen moeilijk zouden moeten maken. Als PSV door de verkochte spelers meer een team wordt dan zou het wel mee kunnen vallen met hoeveel slechter ze hierop worden.

Vitesse zie ik nog wel versterkingen aanhalen. De ambitie was om dit jaar kampioen te worden. Dat zie ik niet gebeuren, maar dat ze het dan zomaar op zouden geven en 2 spelers verkopen zonder er iets voor terug te halen lijkt me ook wat slap.

De Andere kandidaten voor de 4e plek zijn ook niet overtuigend. Twente lijkt aanvallend nog zwakker geworden te zijn en AZ is met Maher en Altidore ook belangrijke spelers kwijt. Ik denk dat AZ het wel een stuk beter kan dan wat ze vorig jaar lieten zien.

Heerenveen twijfel ik nogal over omdat het daar zo rommelt. Met Djuricic en Gouweleeuw zijn ze 2 belangrijke spelers kwijt, als Finnbogason ook weg zou gaan zie ze eerder rond de degradatieplaatsen hangen dan voor een 6e plek spelen.

De rest zou van alles kunnen worden. Ik denk dat Zwolle het wel goed kan gaan doen. Utrecht ook nog steeds wel, al zijn die 2 verdedigers kwijt en was dat nou net waar ze goed in waren vorig jaar. NAC, NEC en Waalwijk zie ik niet zoveel in, ik denk dat die het moeilijk krijgen. De gepromoveerde clubs weet ik eigenlijk niks van dus die staan zomaar ergens tussen.
nl Vincent de Boer
Glavni Developer
Registrovan2012-10-15
nl Danh >> nedelja avgust 4 - 13:03
@Vincent je bent wel positiever over groningen dan ik :D
maar goed top 8 is te doen voor groningen denk stiekem wel hoger dan vitesse en twente die hebben teveel moeten inleveren. AZ heeft een goed team (al hadden ze pech in hun eerste match) en heereveen is altijd wel goed komen altijd wel weer toppertjes boven daaro :D
nl Danh
Korisnik
Registrovan2013-05-21
nl Vincent de Boer >> nedelja avgust 4 - 13:45
Ja, Groningen zou het ook een stuk slechter kunnen gaan doen ;)
nl Vincent de Boer
Glavni Developer
Registrovan2012-10-15