Forum: Holandski rss-feed

Ovo je forum generalne diskusije za Holandski jezik. Kada postujete u ovom forumu morate koristiti ovaj jezik. Postovi na drugom jeziku biće uklonjeni. Ovaj forum koristi podsekcije za postove različitih tema. Postove o bagovima postavljajte u sekciju za bagove i gledajte gde koji post treba da ide.

Holandski >> Takmičenja

Nederland level 2 seizoen 58 (76)


nl JvB >> ponedeljak mart 22 - 06:47

Goed begin van Jeka tegen het veredelde botteam uit Delft. Ik probeer nog een paar goede jonge spelers te kopen, maar tot nu toe valt het nog niet mee om voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten.

Mijn ambititie voor dit seizoen is kampioen worden. Wat zijn jullie plannen?

Heel veel succes allemaal!

nl JvB
Korisnik
Registrovan2017-12-31
nl Jeka
nl Ton >> ponedeljak mart 22 - 08:34

Nou ja laat ik eerst maar in het linkerrijtje terecht komen  meer zit er nog niet in 

nl Ton
Korisnik
Registrovan2013-05-25
be Fc Geel Zwart
nl Upstairsnl >> ponedeljak mart 22 - 16:34

.

nl Upstairsnl
Korisnik
Registrovan2017-09-02
tv TUV-Upstairs
nl NACshad >> ponedeljak mart 22 - 21:42, Editovan ponedeljak mart 22 - 21:43

Ik heb van het andere veredelde botteam gewonnen, die uit Assen. Verder heb ik niet echt een positie op de ranglijst waar ik me op richt. Ik moet eerst zien dat ik iedereen onder de 30 krijg in mijn team en dat ze dan ook nog waarde hebben. Mijn sleutelspelers voldoen in elk geval aan die eis, op de keeper (uiteraard) na dan.

nl NACshad
Korisnik
Registrovan2014-09-08
nl FC Ten Grabbelaar
ua Garfman >> utorak mart 23 - 06:30

Succes allen!

ua Garfman
Glavni admin zajednice
Registrovan2013-02-08
ph Garfman FC
nl JvB >> utorak mart 23 - 07:53

Er is geen forum voor, dus dan maar hier, net een mooie missiepunten mijlpaal bereikt, 5M populariteit! Op naar de 10M:P

nl JvB
Korisnik
Registrovan2017-12-31
nl Jeka
nl Lizard440 >> utorak mart 23 - 07:59

Nice gefeliciteerd. Ik heb ook echt net een populariteit missiegehaald om 8:04 vanmorgen. En altijd chill dat die populariteit blijft stijgen, zo blijven de inkomsten elk seizoen een stukje stijgen :D

nl Lizard440
Korisnik
Registrovan2014-06-22
nl JvB >> četvrtak mart 25 - 11:56

Netjes Lizard!

Mijn team is zo ongeveer klaar voor het seizoen. 1 bod moet nog goedgekeurd worden, maar gezien het ontbreken van die goedkeuring in de eerste 21uur verwacht ik niet dat die speler naar Jeka komt. Verder verhuur ik nog 1 of 2 spelers en verkoop ik nog 1 of 2 spelers.

Ik heb een paar mooie jonge aankopen kunnen doen, dus de basis is gelegd om mijn ambitie te realiseren. Namelijk een vaste klant in divisie 1 worden. Vanaf nu zal Jeka ieder seizoen dat het in divisie 2 speelt voor het kampioenschap gaan!

P.s. klein nevendoel, de finale van de o21 beker halen, zodat ik mee mag doen aan het kampioenenbal.

Heel veel succes allemaal!

nl JvB
Korisnik
Registrovan2017-12-31
nl Jeka
nl Lizard440 >> četvrtak mart 25 - 13:34

Dat zijn leuke doelen JvBoven86. Vooral met een jong team vaste klant worden in de 1e is mooi. Ik heb de 1e bereikt met allerlei ouwertjes die echt geen 4 seizoenen nog mee kunnen. Maar het voelt wel een keertje prettig om deze mijlpaal bereikt te hebben. 

Voor hierna moet ik dus eigenlijk ook kijken wat ik ga doen. Ik hoop dit seizoen sterk genoeg te zijn om direct te kunnen handhaven zonder nieuwe aankopen en dat ik volgend seizoen direct of via play offs handhaaf. Want de extra inkomsten zijn super chill, maar zolang ik geen gebouwen ontwikkel of verjong, is het niet echt voortgang te noemen. 

Mijn kas begint nu bij vrijwel 0 (heb nu 4 miljoen), dus meerdere seizoenen sparen is wel ff nodig. 

nl Lizard440
Korisnik
Registrovan2014-06-22
nl JvB >> četvrtak mart 25 - 15:25, Editovan četvrtak mart 25 - 15:27

Oei, 4 in kas is wel heel weinig. Ik vond dat ik weinig had door al mijn aankopen, maar ik heb nog wel 300M. Daarnaast heb ik nu natuurlijk voor 8 posities spelers die nog zeker 8 seizoenen mee kunnen, dus weinig aankopen in de komende seizoenen. Ook wel een bijzondere mijlpaal voor mij is dat ik klaar ben met gebouwen upgraden (op wat scoutkantoor en medisch centrum en natuurlijk museum na dan), dus ook daar geen grote investeringen meer op de planning.

Sparen en geld uitgeven aan spelers is het plan! Wil jij wel nog gebouwen upgraden Lizard?

nl JvB
Korisnik
Registrovan2017-12-31
nl Jeka
nl StarLite >> petak mart 26 - 22:47

Succes iedereen :)

Ik heb wat jonge versterking aangeschaft voor in de toekomst en daar moet het voorlopig bij blijven. Mijn stadion zit elke wedstrijd propvol en is hoognodig aan een upgrade toe.

Ik heb alleen geen idee waar ik even 500mil+ vandaan moet gaat toveren, daar moet de boekhouder eens goed voor gaan zitten ben ik bang...

nl StarLite
Korisnik
Registrovan2014-01-07
nl Groen-Wit '07
nl JvB >> četvrtak april 1 - 07:08

Weinig overtuigend begin bij Jeka, de spelers moeten zich duidelijk nog ontwikkelen en de manager moet nog veel leren over tactiek.

@Starlite, slim om toch eerst de focus te hebben op stadion 11. In mijn ogen bestaat het spel echt uit 2 delen, tot en met stadion 10 en stadion 11. Toen ik stadion 11 had kon ik TA2, TA3 en TA4 behoorlijk snel achter elkaar bouwen.

Zorgen dat je je wel kan handhaven want divisie 3 lijkt me niet leuk, maar verder alles proberen om geld te genereren. Zoveel mogelijk spelers hebben waar je geld mee verdiend (dus ook proberen in je 1e team). In je 1e team proberen alleen spelers te kopen waar je geen verlies op lijdt. Tot je stadion hebt vooral museum upgraden ipv medisch centrum, scoutkantoor. Dat zijn de dingen die ik gedaan heb, alle beetjes bij elkaar harken en proberen te optimaliseren om geld te verdienen.

Als je nog maar 500M hoeft, dan heb je de rente in ieder geval al bijna geoptimaliseerd(Y) nog even volhouden!

nl JvB
Korisnik
Registrovan2017-12-31
nl Jeka
nl Counter_Culture >> petak april 2 - 07:22

Helaas, Invincible Delft is nu echt verleden tijd...

https://rockingsoccer.com/en/soccer/info/team-11

nl Counter_Culture
Početnik
Registrovan2013-05-30
nl JvB >> petak april 2 - 07:57

Ja, dit is niet mijn seizoen. Bij mijn 2e elftal al pech met de lotingen en een blessure voor mijn keeper, daardoor al uit de toernooien. Nu loot ik hier in de beker tegen Juventus, dus ik dacht, relaxed die ken ik niet dus moet een zwakke zijn, maar ik vrees dat ik het tegen dit team met die spelers en een echte manager het wel zwaar ga krijgen. Dus echt geluk heb ik nog niet, maar we zijn niet kansloos uiteraard!

nl JvB
Korisnik
Registrovan2017-12-31
nl Jeka
ua Garfman >> petak april 2 - 08:33

Hmmm....het is een clubhopper, dus de kans is groot dat hij voor die cupwedstrijd alweer weg is.

Tja, dat is dus het einde van de oudste club in dit spel. Jammer, maar niet geheel onverwacht, gezien het gebrek aan activiteit van de laatste seizoenen.

ua Garfman
Glavni admin zajednice
Registrovan2013-02-08
ph Garfman FC