Hollanda ligi sezon 81 [4.4]

Forum: Ligler rss-feed

Takımların son durumları ve ligler hakkında konuşabileceğiniz forum.

Geri git

Seizoen 36 (9)

nl Strip >> salı Şubat 6 - 07:49

Het nieuwe seizoen is begonnen. Wat zijn jullie doelen?

Mijn doelstelling is om safe in de middenmoot te eindigen en intussen mijn team te verbeteren.

Dat laatste gaat wel lukken, maar het gaat met kleine stapjes.Het kost wel veel tijd om enigszins op sterkte te komen om te kunnen promoveren, vermoed ik. De achterstand op (actieve) teams, die al langer meedoen kun je niet snel inhalen. 

Na 2 wedstrijden sta ik alweer helemaal onderaan. Na een nipte nederlaag en een duidelijke nederlaag tegen de topfavoriet. Het hielp natuurlijk niet mee dat ik twee rode kaarten kreeg in die laatste wedstrijd...

nl Strip
Kullanıcı
Kayıtlı2017-12-26
nl Pims Toupetje
nl Upstairsnl >> perşembe Şubat 8 - 10:31

Ik hoef dit seizoen niet te promoveren.

ik ga vijf weken naar Nieuw Zeeland en zal beperkt toegang tot internet hebben.

mij verbaast het vooral dat de botteams zo sterk zijn.

nl Upstairsnl
Kullanıcı
Kayıtlı2017-09-02
tv TUV-Upstairs
nl Strip >> cumartesi Şubat 17 - 21:55

Ik heb besloten in te gaan op het aanbod van een ander team. Deze stap was te goed om te laten lopen. Vanaf nu speelt Pims Toupetje in competitie 4.3. De infrastructuur en de spelerselectie was zoveel beter, dat de keus snel gemaakt was. Ik wens jullie veel succes in de rest van de competitie. Misschien zien we elkaar weer bij de promotiewedstrijden.

nl Strip
Kullanıcı
Kayıtlı2017-12-26
nl Pims Toupetje
nl Strip >> cuma mart 16 - 23:22

Met mijn nieuwe team als tweede geeindigd. Mijn oude team word zomaar kampioen. Bizar. Mijn nieuwe team is echt heel veel beter....

nl Strip
Kullanıcı
Kayıtlı2017-12-26
nl Pims Toupetje
nl De Generaal >> salı mart 27 - 20:46

Grappig dat in deze league wat Sokkeraars verenigd zijn. M'n 1e volle seizoen... heb werkelijk geen idee waar ik sta.

nl De Generaal
Kullanıcı
Kayıtlı2018-02-22
hr NK Velika Gorica #6
nl Sweder >> perşembe mart 29 - 11:47

Ben inmiddels tot de conclusie gekomen dat ik geen geluk heb gehad met de kwaliteit van de ploeg die ik heb gekregen. Maar wat oude knarren gekocht om het nivo wat op te krikken maar wel zonde dat ik geld heb moeten uitgeven om een ploeg te krijgen die sommige anderen bij de start al hebben. Het beste er maar van maken en ondertussen zoveel mogelijk aan de faciliteiten werken.

nl Sweder
Kullanıcı
Kayıtlı2018-02-09
nl De Generaal >> cumartesi mart 31 - 06:57

Er is een optie om na anderhalf seizoen een ander team te kiezen, mits je aan bepaalde voorwaarden voldoet. Het fijne weet ik er niet van. 

nl De Generaal
Kullanıcı
Kayıtlı2018-02-22
hr NK Velika Gorica #6
nl Sweder >> cumartesi mart 31 - 12:43

Heb ik ook gelezen, misschien doe ik dat ook wel maar je moet dan grotendeels opnieuw beginnen en je mag wel 3 spelers meenemen maar dat mogen geen gekochte spelers zijn. Ik zie dat tegen die tijd wel. 

nl Sweder
Kullanıcı
Kayıtlı2018-02-09
nl Gurbe >> cumartesi nisan 1 - 16:24

Ik hoop te promoveren.

nl Gurbe
Kullanıcı
Kayıtlı2023-02-19
nl SC Cambuur