Foro: Holandés rss-feed

Este es el foro de debate general en holandés. Cuando escribas una entrada en este foro, debes utilizar este idioma. Las entradas en otros idiomas pueden ser eliminadas sin aviso previo. Este foro se divide en subsecciones para entradas con temas y objetivos distintos. Por favor, escribe sobre los fallos (bugs) del juego en la sección de fallos; antes de escribir una entrada, medita en que subsección dónde debería estar tu entrada.

Holandés >> Preguntas

Champions league, continental cup en ???? (10)

nl Upstairsnl >> jueves noviembre 26 - 08:13

In de hoogste divisie staan bij de hoogst geeindigde sterren, die aangeven of bepaalde plek recht geeft op champions league of continental cup.

De nummers hebben echter ook een kleur. In Nederland alleen de nummers 1 en 2, maar bij Tuvalu zelfs tm nummer 8 en verschillende kleuren van geel tot groen. Ik kan niet terugvinden waar die "recht" op geven. 

Aad weet het vast wel, want hij heeft met Suriname ook hiermee van doen. 

nl Upstairsnl
Usuario
Registrado2017-09-02
tv TUV-Upstairs
ua Garfman >> jueves noviembre 26 - 08:17

@Upstairsnl De reden hiervoor is simpel: alleen de nummer 1 en 2 van Nederland zijn ergens zeker van, terwijl in Tuvalu vrijwel alle plekken in de internationale competitie al zijn verdeeld.

ua Garfman
Administrador jefe de la comunidad
Registrado2013-02-08
ph Garfman FC
nl Losing >> jueves noviembre 26 - 09:08, Editado jueves noviembre 26 - 09:09

Op PC kan je je muis er overheen houden voor een pop-up window die je alles vertelt. Bij FC Wageningen staat er dat ze kampioen zijn, en bij POCC dat ze Champions League hebben gehaald omdat na het gelijkspel van vandaag ze hun niet meer kunnen inhalen. Waarschijnlijk komt er vandaag "3rd place (or better)" te staan ipv Champions League als ze vandaag een punt pakken of Team Tornado niet wint Als ze vandaag winnen en OTB wint niet, zijn ze zeker van de 2e plaats en komt dat er te staan. De rest van de Europese plaatsen zijn ook al verdeeld, maar die hebben nog geen officiële zekerheid omdat in de competitie het opgeschoven bekerticket niet wordt meegerekend. Dus volgens de competitie speelt Cowabunga nog geen Europees, en kan in theorie OTB (nr 3) nog inhalen. Daarom heeft OTB nog geen kleurtje. Die kunnen vandaag wel CL veilig spelen.

De grijze blokjes bij de rest van de teams laat zien dat nummer 8 tot 11 geen Europees meer kan halen en niet meer kan degraderen, terwijl de rest (in theorie) daar nog voor in aanmerking komt. Bij Pim's Toupetje staat "playoffs down (or worse)" omdat die geen 15e meer kunnen worden.

nl Losing
Usuario
Registrado2017-05-06
nl Upstairsnl >> jueves noviembre 26 - 10:56

Dank jullie. Op mijn ipad zie ik dat allemaal niet. :)

nl Upstairsnl
Usuario
Registrado2017-09-02
tv TUV-Upstairs
ua Garfman >> jueves noviembre 26 - 12:41, Editado jueves noviembre 26 - 12:41

Graag gedaan, gefeliciteerd met je kwalificatie voor de Oceanian League :-)

ua Garfman
Administrador jefe de la comunidad
Registrado2013-02-08
ph Garfman FC
nl Upstairsnl >> jueves noviembre 26 - 14:21

Dank je wel.  Met mijn van nul gestarte team in Botswana heb ik me geplaatst voor de groepsfase van de African league :)

nl Upstairsnl
Usuario
Registrado2017-09-02
tv TUV-Upstairs
ua Garfman >> jueves noviembre 26 - 15:03

Ik zag het, ook heel netjes. Kun je lekker snel iets bouwen :-) 

ua Garfman
Administrador jefe de la comunidad
Registrado2013-02-08
ph Garfman FC
nl Upstairsnl >> domingo diciembre 13 - 15:40

Het lijkt er sterk op dat het overzicht van startbewijzen op de landenkaart niet is bijgewerkt.  Botswana is gezakt naar plaats 10 en Somalië gestegen naar plaats 9, maar de startbewijzen zijn niet aangepast.

De startbewijzen zijn wel aangepast in de standenlijst, want zo kwam ik erachter.

nl Upstairsnl
Usuario
Registrado2017-09-02
tv TUV-Upstairs
nl Upstairsnl >> miércoles marzo 30 - 18:33

Dit is een oud item, maar in Oceanië is Tuvalu van plaats 3 naar plaats 4 gezakt. De plaatsen waar Tuvalu recht op heeft, zijn echter nog steeds behorend bij plaats 3 binnen Oceanië. Bij FransPolinesië is het omgekeerd. Zij zijn van 4 naar 3, maar op hun landsite staan de rechten van plaats 4. De admins kunnen er waarschijnlijk niets aan doen, maar blijft verwarrend. 

nl Upstairsnl
Usuario
Registrado2017-09-02
tv TUV-Upstairs
ua Garfman >> viernes abril 1 - 05:52

Omdat dat volgend seizoen pas gaat gelden.

ua Garfman
Administrador jefe de la comunidad
Registrado2013-02-08
ph Garfman FC