Foro: Holandés rss-feed

Este es el foro de debate general en holandés. Cuando escribas una entrada en este foro, debes utilizar este idioma. Las entradas en otros idiomas pueden ser eliminadas sin aviso previo. Este foro se divide en subsecciones para entradas con temas y objetivos distintos. Por favor, escribe sobre los fallos (bugs) del juego en la sección de fallos; antes de escribir una entrada, medita en que subsección dónde debería estar tu entrada.

Holandés >> Preguntas

Gehuurde en verhuurde spelers verplaatsen van of naar eerste ploeg of reserveteam (2)

ua ... >> martes mayo 21 - 21:25
Kan je spelers die je zelf huurt van een andere club verplaatsen van je hoofdteam naar je reserveteam en terug? Ik zou dat namelijk willen doen met een speler die een tweetal weken geblesseerd is, maar ik kan hem zo te zien niet verplaatsen van de hoofdmacht naar de bank...

Anderzijds, als je verhuurde spelers zelf van je eigen hoofdmacht naar je reserveploeg verbant, kan de huurder die speler dan nog wel opstellen in zijn eigen hoofdmacht?

Dit aspect is een belangrijk onderdeel van het hele systeem van spelers huren of verhuren, lijkt me, en kan een serieuze domper op de feestvreugde betekenen.

Met dank alvast voor jullie reactie!

Beste groeten,

Errennu
ua ...
Novato
Registrado2013-05-01
nl Vincent de Boer >> miércoles mayo 22 - 08:33
Een speler die je huurt van een ander team zit altijd in je hoofdteam, ongeacht wat de verhuurder ermee doet. Je kan hem echter ook niet zelf terugzetten naar je reserveteam.
nl Vincent de Boer
Desarrollador Jefe
Registrado2012-10-15