Foro: Holandés rss-feed

Este es el foro de debate general en holandés. Cuando escribas una entrada en este foro, debes utilizar este idioma. Las entradas en otros idiomas pueden ser eliminadas sin aviso previo. Este foro se divide en subsecciones para entradas con temas y objetivos distintos. Por favor, escribe sobre los fallos (bugs) del juego en la sección de fallos; antes de escribir una entrada, medita en que subsección dónde debería estar tu entrada.

Holandés >> Preguntas

Versatile DM (4)

be Angeldust >> miércoles diciembre 15 - 14:27

Ik heb momenteel een discussie met een manager van één van de spelers van m'n NT. Hij wil zijn verdediger - die hij als DM gebruikt - "versatile" trainen, om zijn passing te boosten. 

Ik probeer hem duidelijk te maken dat een verdediger die DM speelt als middenvelder wordt beschouwd door het spel en dus geen passing bonus krijgt, maar een scoring bonus (van z'n passing skill, die hij eigenlijk niet heeft). Compleet nutteloze training dus. 

Nu wil ik voor de zekerheid toch even checken bij jullie dat ik het zeker juist opvat, want ik kan mis zijn en die andere manager speelt toch ook al bijna 8 jaar... :-)

be Angeldust
Usuario
Registrado2013-05-20
nl Aad Mansveld >> miércoles diciembre 15 - 15:47

dat is helemaal correct 

nl Aad Mansveld
Usuario
Registrado2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl Aad Mansveld >> miércoles diciembre 15 - 15:48

voor een Sweeper daarentegen een prima training

nl Aad Mansveld
Usuario
Registrado2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
be Angeldust >> miércoles diciembre 15 - 21:34

Thanks, Aad! 

be Angeldust
Usuario
Registrado2013-05-20