Foro: Holandés rss-feed

Este es el foro de debate general en holandés. Cuando escribas una entrada en este foro, debes utilizar este idioma. Las entradas en otros idiomas pueden ser eliminadas sin aviso previo. Este foro se divide en subsecciones para entradas con temas y objetivos distintos. Por favor, escribe sobre los fallos (bugs) del juego en la sección de fallos; antes de escribir una entrada, medita en que subsección dónde debería estar tu entrada.

Holandés >> Preguntas

Groepsfase cont. Cup bij bekerwinnar in CL (4)

nl Upstairsnl >> domingo enero 21 - 12:56, Editado domingo enero 21 - 14:39

Ik heb een vraag over Botswana.

Fc Porto won de beker en het kampioenschap. Hij zou nu in de CL groepsfase moeten zitten, maar hij staat in poff CL. Op zich al vreemd.

Mijn team werd vierde en zou in de groepsfase cont cup moeten komen, ter vervanging van fc Porto, maar ook mijn team staat in de poff, maar dan van de cont cup. Afgelopen seizoen eindigden  fc Porto en mijn team even eens als eerste/bekerwinst voor fc Porto en mijn team als vierde en toen ging ik wel direct naar de groepsfase.

kan iemand het uitleggen?

Update; bij het bekertoernooi van adgelopen seizoen stond dat de beker winnaar de poff van afrika cup gaat. Het zal met de ranglijst van landcoefficient te maken hebben, maar die is mij niet duidelijk.

nl Upstairsnl
Usuario
Registrado2017-09-02
tv TUV-Upstairs
ua Garfman >> lunes enero 22 - 10:58

Ik begrijp je vraag niet. Waar haal je vandaan dat je ploeg de groepsfase van de African League zou moeten bereiken? En dat FC Porto de groepsfase van de CL zou moeten bereiken? Is dit in het vorige seizoen zo geweest, ofzo?

ua Garfman
Administrador jefe de la comunidad
Registrado2013-02-08
ph Garfman FC
nl Upstairsnl >> lunes enero 22 - 11:50, Editado lunes enero 22 - 11:52

https://rockingsoccer.com/nl/voetbal/info/country-bw

ik dacht dat je dat altijd onderaan bij het land kon zien. 

nl Upstairsnl
Usuario
Registrado2017-09-02
tv TUV-Upstairs
ua Garfman >> lunes enero 22 - 14:14

Dat is op zich wel vreemd (ik kijk daar zelf nooit naar, eerlijk gezegd), maar wat naar mijn beleving altijd wel klopt is wat je ziet in de ranglijst zelf, als je met de muis over de ster in de ranglijst beweegt (daar staat namelijk ook dat FC Porto zich plaatste voor de voorronde van de CL).

ua Garfman
Administrador jefe de la comunidad
Registrado2013-02-08
ph Garfman FC