Foro: Holandés rss-feed

Este es el foro de debate general en holandés. Cuando escribas una entrada en este foro, debes utilizar este idioma. Las entradas en otros idiomas pueden ser eliminadas sin aviso previo. Este foro se divide en subsecciones para entradas con temas y objetivos distintos. Por favor, escribe sobre los fallos (bugs) del juego en la sección de fallos; antes de escribir una entrada, medita en que subsección dónde debería estar tu entrada.

Holandés >> Debate general

eigen logo ontwerpen en uploaden (15)

nl Lenny John >> viernes julio 25 - 14:28, Editado sábado julio 26 - 20:00
Ik zou wel m'n eigen logo willen maken en het bestand uploaden. Ik voel me als ontwerper toch wat beperkt door de beschikbare opties. Dat zou de affiches van de wedstrijden ook wat interessanter maken. Het vervelendste is natuurlijk dat mijn Taaie Tijgers nu een logo met een leeuw heeft... ;-)
nl Lenny John
Usuario
Registrado2013-03-11
nl Toe Jam Football
cw HyperInActief >> viernes julio 25 - 16:57
Ik heb ook nog wel een mooi logo voor mijn team, hoef er dus geeneens meer eentje te maken :D

Maar blijkbaar vreet dat heel veel capaciteit van de server, dus zullen we het voorlopig moeten doen met wat we hebben.
En dan ben ik ook geeneens ontevreden met wat ik met hetgeen ik in elkaar heb gezet daar :D
cw HyperInActief
Usuario
Registrado2013-06-16
sr Donato >> sábado julio 26 - 11:05
ik wil ook een logo upload
sr Donato
Usuario
Registrado2013-05-06
nl StarLite >> domingo julio 27 - 10:20
Ik denk dat de server capaciteit niet eens het probleem is, maar meer dat mensen dan ongewenste logo's gaan uploaden en elke logo dus handmatig gecontroleerd moet worden. Een bijna ondoenlijke zaak.
nl StarLite
Usuario
Registrado2014-01-07
nl Groen-Wit '07
be Lukas Lava >> domingo julio 27 - 10:42
Of ge maakt gewoon een soort toepassing waarbij men spelers kan rapporteren die dat doen? moet je er niet zo veel gaan controleren toch?
be Lukas Lava
Usuario
Registrado2013-04-05
be Vipra Rossa
nl StarLite >> domingo julio 27 - 16:53, Editado domingo julio 27 - 16:54
Dat zou kunnen, maar dan ben je al wel te laat als mensen dingen gaan uploaden die écht niet kunnen. Plus je loopt de kans dat mensen onterecht dingen gaan reporten, dan heb je daar ook weer extra werk aan.
Bovendien heb je de kans dat je als eigenaar van de website aansprakelijk kan worden gehouden voor wat je gebruikers uploaden, zie ook: http://www.iusmentis.com/aansprakelijkheid/providers/user-generated-content/

Ik kan me voorstellen dat de voordelen niet op wegen tegen de mogelijke nadelen.

Ik snap de suggestie verder wel hoor, ik zou ook wel graag mijn eigen logo in elkaar photoshoppen en in het spel willen hebben, maar ik kan me goed voorstellen dat het teveel mogelijke problemen met zich meebrengt.
nl StarLite
Usuario
Registrado2014-01-07
nl Groen-Wit '07
be Lukas Lava >> domingo julio 27 - 18:11
ja das dan ook weer waar...

Gewoon dan de huidige mogelijkheden wat uitbreiden ;)
be Lukas Lava
Usuario
Registrado2013-04-05
be Vipra Rossa
nl Lenny John >> domingo julio 27 - 18:44
Misschien alleen voor VIP's mogelijk maken? Dat zijn natuurlijk allemaal keurige mensen die niets obsceens plaatsen. En weer een extra reden om VIP te worden.
nl Lenny John
Usuario
Registrado2013-03-11
nl Toe Jam Football
be Lukas Lava >> domingo julio 27 - 19:42
das ook een mooie...

Maar zeggen dat alle betalende mensen ook keurig zijn is een beetje door de bocht eh ;)

Maar uiteraard verkleint dat weer de massa dat je gaat moeten gaan nakijken
be Lukas Lava
Usuario
Registrado2013-04-05
be Vipra Rossa
nl Lenny John >> domingo julio 27 - 21:01
@Lucas; Ik dacht dat dat er zo dik bovenop lag dat ik er geen knipoog aan toe hoefde te voegen. Hierbij alsnog ;-)
nl Lenny John
Usuario
Registrado2013-03-11
nl Toe Jam Football
be Lukas Lava >> lunes julio 28 - 07:46
haha oeps :D
be Lukas Lava
Usuario
Registrado2013-04-05
be Vipra Rossa
sr Donato >> martes agosto 12 - 12:52
en je eigen teunu maken dat is is ook leuk
ze hebben niet allemaal die je wilt hebben
sr Donato
Usuario
Registrado2013-05-06
ua ... >> miércoles agosto 13 - 09:57, Editado miércoles agosto 13 - 09:58
In de meeste andere management games die ik ken kunnen VIPs inderdaad wel degelijk eigen logo's opladen. Ik heb zelf daarbij geen weet van eventuele legale problemen waarmee deze websites te kampen hebben, qua ontoelaatbare content of inbreuken op logo-rechten e.d.

Persoonlijk denk ik niet dat veel bedrijven zich hier erg druk om gaan maken, wanneer er voor de rest geen al te grote schade aan hun merkimago wordt toegebracht. Als je die logo's echt voor commerciële doeleinden zou gaan gebruiken en er zelf produkten of diensten mee zou gaan aanbieden tegen betaling zal het wellicht wel een andere zaak worden, maar ik vermoed dat het hier niet de bedoeling is van deze logo's zelf te gaan exploiteren.

Dus: geen probleem, Vincent & Co maken zich te veel zorgen over eigen logo's.
ua ...
Novato
Registrado2013-05-01
sr Donato >> miércoles agosto 13 - 16:01
jammmeere zeg en teanu
sr Donato
Usuario
Registrado2013-05-06
nl RBoer >> domingo noviembre 6 - 15:55

Misschien zouden er in de huidige logo's ook een tekstveld mogelijk moeten zijn, dat je tenminste je naam vd club kan invoeren (wat dan terug te zien is op t logo)....

Ik vind dit allemaal maar heel summier.

t mooiste is gewoon een eigen logo uploaden, dat kan bij andere online games ook gewoon zonder dat de rechten nin de knel komen.

nl RBoer
Usuario
Registrado2022-08-05
nl FC Vreewijk