Foro: Holandés rss-feed

Este es el foro de debate general en holandés. Cuando escribas una entrada en este foro, debes utilizar este idioma. Las entradas en otros idiomas pueden ser eliminadas sin aviso previo. Este foro se divide en subsecciones para entradas con temas y objetivos distintos. Por favor, escribe sobre los fallos (bugs) del juego en la sección de fallos; antes de escribir una entrada, medita en que subsección dónde debería estar tu entrada.

Holandés >> Preguntas

Speler uitlenen (6)

nl Jort >> jueves octubre 12 - 13:33

Een van mijn spelersvan mijn tweede team is uitgeleend aan een team dat maar zes spelers heeft. Denk niet dat dit bot-team een elftal op de been gaat krijgen dit seizoen, iemand enig idee wat hier mee gaat gebeuren?

Heb ik dan gewoon pech dat deze speler geen wedstrijd ervaring gaat krijgen dit seizoen?

nl Jort
Usuario
Registrado2018-02-06
nl FC Groningen
nl MarnixStar >> jueves octubre 12 - 16:01

Dat is geen enkel probleem. Het team heeft voldoende (verstopte) spelers. Ga maar eens naar de spelers pagina van het team en verander de filter optie in 'Toernooi'. Dan duiken er ineens veel meer op :-)

nl MarnixStar
Administrador del Foro
Registrado2013-03-13
nl NextGen FC
nl Jort >> jueves octubre 12 - 18:09

Ah gelukkig! Dank voor je antwoord 

nl Jort
Usuario
Registrado2018-02-06
nl FC Groningen
nl JimGoose >> miércoles marzo 20 - 18:50

Begrijp ik goed dat een uitgeleende speler bij een bot team altijd 20+ wedstrijden speelt?

nl JimGoose
Usuario
Registrado2018-03-07
nl Pixies
nl MarnixStar >> miércoles marzo 20 - 22:13

Dat zou in principe wel moeten ja. Eventuele schorsingen en blessures daargelaten.

nl MarnixStar
Administrador del Foro
Registrado2013-03-13
nl NextGen FC
nl JimGoose >> jueves marzo 21 - 14:53

Bedankt Marnix, Carlo Lauer heeft zijn koffers gepakt en is onderweg riching Zuid-Frankrijk.

nl JimGoose
Usuario
Registrado2018-03-07
nl Pixies