Foro: Holandés rss-feed

Este es el foro de debate general en holandés. Cuando escribas una entrada en este foro, debes utilizar este idioma. Las entradas en otros idiomas pueden ser eliminadas sin aviso previo. Este foro se divide en subsecciones para entradas con temas y objetivos distintos. Por favor, escribe sobre los fallos (bugs) del juego en la sección de fallos; antes de escribir una entrada, medita en que subsección dónde debería estar tu entrada.

Holandés >> Preguntas

Failliet (8)

nl Boy >> miércoles diciembre 6 - 05:37

Vraagje.

Wanneer ga je eigenlijk failliet? Ik zie dat 1 van de clubs in het WK voor clubs een jaarsalaris heeft van bijna 4 miljard euro. Dat kan toch bijna niet.

Kun je gewoon doorspelen als je banksaldo onder nul geraakt?

nl Boy
Usuario
Registrado2014-01-12
nl Beveren
nl MarnixStar >> miércoles diciembre 6 - 06:48

Helaas wel, Valentain heeft al z'n CLs gewonnen terwijl hij al 2-3 miljard in de min stond. Dat zal inmiddels wel 10-15 miljard zijn. Elk seizoen zullen er wat gebouwen afgebroken worden, dus de club zakt wel steeds wat verder in elkaar en voor je weer uit de schulden bent, bent je jaren verder. Maar het is zeker mogelijk. 

nl MarnixStar
Administrador del Foro
Registrado2013-03-13
nl NextGen FC
nl Boy >> miércoles diciembre 6 - 11:40

Dat is dan toch eigenlijk vals spelen of niet?

nl Boy
Usuario
Registrado2014-01-12
nl Beveren
nl Boy >> miércoles diciembre 6 - 11:44

Kom er achter dat ik eigenlijk bar weinig weet van dit spel :)

Dus als je gebouwen afbreekt krijg je geld terug?

nl Boy
Usuario
Registrado2014-01-12
nl Beveren
nl Kuuper >> miércoles diciembre 6 - 16:12

Het spel breekt automatisch je gebouwen af wanneer je in de min staat. Verder zijn er volgens mij geen gevolgen, behalve dat je uiteraard geen spelers kunt kopen. Teams zoals Valentain kunnen dus net zo lang doorgaan tot hun huidige selectie slechter wordt door ouderdom.

nl Kuuper
Usuario
Registrado2017-09-08
nl Kuuper FC
nl MarnixStar >> miércoles diciembre 6 - 16:35

Als je in de min staat, gaat het spel er vanuit dat je onderhoudskosten te hoog liggen voor de inkomsten die je hebt. Daarom worden er dan gebouwen afgebroken, zodat je dagelijkse onderhoudskosten lager worden. Je krijgt er niet direct geld voor terug. 

Valsspelen wil ik het niet direct noemen, want je kunt je club na zo'n periode wel opdoeken en dus heeft het niet alleen voordelen. Maar helemaal eerlijk voelt het ook niet.

nl MarnixStar
Administrador del Foro
Registrado2013-03-13
nl NextGen FC
nl Upstairsnl >> miércoles diciembre 6 - 20:00

Het is netals in de echte wereld;

Geld speelt een grotere rol dan voetbal- en management-inzicht. 

nl Upstairsnl
Usuario
Registrado2017-09-02
tv TUV-Upstairs
nl Aad Mansveld >> viernes diciembre 8 - 06:42

Ik vind het wel valsspelen. Tov normaal runnen van een club gezien dan. 

nl Aad Mansveld
Usuario
Registrado2013-06-09
nl **** The Hague FC ****