Foro: Holandés rss-feed

Este es el foro de debate general en holandés. Cuando escribas una entrada en este foro, debes utilizar este idioma. Las entradas en otros idiomas pueden ser eliminadas sin aviso previo. Este foro se divide en subsecciones para entradas con temas y objetivos distintos. Por favor, escribe sobre los fallos (bugs) del juego en la sección de fallos; antes de escribir una entrada, medita en que subsección dónde debería estar tu entrada.

Holandés >> Competiciones

België & Nederland in Europa [seizoen 35 en verder] (3328)

nl JvB >> lunes julio 22 - 08:46

Weer 0-0, pas 5 punten. Op doelsaldo gaat beslist worden of ik in de CL blijf of dat ik naar de EL verhuis. Ongelofelijk. Ik ga dus wel nog een keer vol in de aanval en dan maar hopen dat het werkt.

nl JvB
Usuario
Registrado2017-12-31
nl Jeka
nl Jort >> martes julio 23 - 09:43

Hier gaat de CL campange tot nu toe best goed. Barcelona kan er vanmiddag voor zorgen dat ik overwinter in de CL wanneer het wint van Munchen. Als Munchen wint moet ikzelf de laatste wedstrijd een resultaat halen tegen Barcelona en dat gaat lastig worden en wordt het waarschijnlijk de EL.

nl Jort
Usuario
Registrado2018-02-06
nl FC Groningen
nl Anders_D >> martes julio 23 - 11:55

in mijn poule is het ongekend spannend, met twee teams op 8 punten en 1 met 9 punten. Mijn concurrenten met 8 en 9 punten moeten nog tegen elkaar, maar ik weet niet precies hoe de regels zijn bij een gelijk aantal punten. Als ze gelijkspelen en ik ook, zou ik op doelsaldo niet doorgaan, maar wel op uitdoelpunten.  

nl Anders_D
Usuario
Registrado2012-12-18
nl FC Beawulf
nl Jort >> martes julio 23 - 12:52

En waar ik bang voor was is gebeurt.. ik ga straks denk ik met 10 punten de Europa League in.

nl Jort
Usuario
Registrado2018-02-06
nl FC Groningen
nl Jort >> martes julio 23 - 12:54

Gewoon die laaste wedstrijd winnen anders dan ben je sowieso door toch :)! Geef je een hele goede kans.

nl Jort
Usuario
Registrado2018-02-06
nl FC Groningen
ua Garfman >> martes julio 23 - 13:02

@Jort Wie weet.....als je de boel dichtgooit, is een zeikerige 0-0 al meer dan genoeg om door te gaan en Barcelona eruit te knikkeren. Succes!

ua Garfman
Administrador jefe de la comunidad
Registrado2013-02-08
ph Garfman FC
nl Aad Mansveld >> martes julio 23 - 23:47

@Anders. Als je gelijkspel en zij ook. Heb je uit 3-3 en thuis 2-2 en dan ben je door op.onderling resultaat

nl Aad Mansveld
Usuario
Registrado2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl Anders_D >> miércoles julio 24 - 18:09

Bedankt voor de bevestiging! Ik ga uit van een overwinning tegen de minste broeder, maar Europees zijn er helaas vaak konijnen en hoge hoeden bij mij geweest in het verleden. 

nl Anders_D
Usuario
Registrado2012-12-18
nl FC Beawulf
ua Garfman >> jueves julio 25 - 16:06

4-4.....ook goed :-) En door....gefeliciteerd Anders :-) 

Enneh, Jort, dan maar de EL winnen, zou ik zeggen.

ua Garfman
Administrador jefe de la comunidad
Registrado2013-02-08
ph Garfman FC
nl Anders_D >> jueves julio 25 - 18:16

Ik ben nog heel goed weggekomen, want met mijn supersub eerste keeper had ik geen reservekeeper meer over toen hij net na rust geblesseerd uitviel. Blij dat ik er nog 4-4 uit heb gesleept na een 3-0 voorsprong, maar dat had zomaar weer een bizar Europees resultaat kunnen zijn...

nl Anders_D
Usuario
Registrado2012-12-18
nl FC Beawulf
nl Jort >> viernes julio 26 - 07:56

Wat een loting weer.. met 10 punten in de CL naar de EL en dan zon sterk team loten. Ik ben heel beniewd.

nl Jort
Usuario
Registrado2018-02-06
nl FC Groningen
nl JvB >> viernes julio 26 - 14:09

Dat is zeker een pittige loting Jort. Sterkte!

Ik heb ook een hele sterke tegenstander met een betere keeper en een betere middenvelder. Ben ook benieuwd 

nl JvB
Usuario
Registrado2017-12-31
nl Jeka
nl NACshad >> viernes julio 26 - 16:12

Zo te zien is de knipoog-Kroaat de beste speler van de tegenstander van Jort ;-) Maar tegenwoordig Cubaan dus.

nl NACshad
Usuario
Registrado2014-09-08
nl FC Ten Grabbelaar
nl Anders_D >> sábado julio 27 - 21:08

thuis 2-3 verloren tegen oude bekende Veenus, ziet er heel slecht uit voor ons. Op papier zouden we het zoveel makkelijker moeten hebben tegen bijna alle tegenstanders, maar de praktijk wijst anders uit...;)

nl Anders_D
Usuario
Registrado2012-12-18
nl FC Beawulf
nl JvB >> domingo julio 28 - 05:04

Het kan nog Anders!

Jeka heeft het ook lastig. Thuis wel 3-2 gewonnen, maar dat is een gevaarlijke uitslag. Gaat nog spannend worden.

nl JvB
Usuario
Registrado2017-12-31
nl Jeka