Foro: Holandés rss-feed

Este es el foro de debate general en holandés. Cuando escribas una entrada en este foro, debes utilizar este idioma. Las entradas en otros idiomas pueden ser eliminadas sin aviso previo. Este foro se divide en subsecciones para entradas con temas y objetivos distintos. Por favor, escribe sobre los fallos (bugs) del juego en la sección de fallos; antes de escribir una entrada, medita en que subsección dónde debería estar tu entrada.

Holandés >> Competiciones

België & Nederland in Europa [seizoen 35 en verder] (3328)

nl Jort >> domingo septiembre 15 - 11:17

Eerste geworden in de poule! Kun je de volgende ronde al andere teams uit Nederland treffen? Zijn veel sterke teams 2e geworden dus wordt sowieso een lastige tegenstander. 

nl Jort
Usuario
Registrado2018-02-06
nl FC Groningen
nl Jort >> lunes septiembre 16 - 07:28

En zoals verwacht een pittige loting tegen een sterke Engelse ploeg met oud Jeka sterspelers Ogata en Louderback. Mijn keeper is wat sterker dus schat mijn kansen 50/50. Moet daarvoor wel mijn aavaller uit de lappenmand halen wat een duur grapje is :(.

Letland, met nog zeven teams actief, gaat overigens een aaridge inhaalslag op ons maken op de coeficientenranglijst. 

nl Jort
Usuario
Registrado2018-02-06
nl FC Groningen
nl Jort >> martes septiembre 17 - 09:08

1-1 uit prima start. Hopelijk thuis afmaken nu, alleen als ik de anlayses mag geloven wordt het echt nog wel spannend

nl Jort
Usuario
Registrado2018-02-06
nl FC Groningen
nl Jort >> jueves septiembre 19 - 08:18, Editado jueves septiembre 19 - 08:19

Zoals verwacht erg spannende return. Wederom 1-1 in de reguliere speeltijd plus verlenging. Maar mede door twee verassende missers van elf meter door oud Jeka speler en topspits Ogata (zowel in reguliere speeltijd als bij de shootout), zijn we met hakken over de sloot door naar de kwartfinale champions league :)!

nl Jort
Usuario
Registrado2018-02-06
nl FC Groningen
ua Garfman >> jueves septiembre 19 - 08:30

Gefeliciteerd, Jort :-)

ua Garfman
Administrador jefe de la comunidad
Registrado2013-02-08
ph Garfman FC
nl JvB >> jueves septiembre 19 - 10:17

Daarom heb ik m dus weg gedaan:p

Gefeliciteerd Jort!

nl JvB
Usuario
Registrado2017-12-31
nl Jeka
nl Jort >> lunes septiembre 23 - 12:00, Editado lunes septiembre 23 - 12:00

En Empoli is het eindstation. Kon het nog een klein beetje spannend maken maar krachtsverschil is toch te groot. Helaas alle Nederlandse teams er nu al uit.

nl Jort
Usuario
Registrado2018-02-06
nl FC Groningen
be okapi >> lunes octubre 7 - 09:09, Editado lunes octubre 7 - 09:12

Ook vreemd dat ik mijn eerste Europese wedstrijd moet afwerken terwijl ik geen enkele speler van het Belgische NT ter beschikking heb. OK, de tegenstander is niet meteen van het allerhoogste niveau, maar ik mis wel zowat een half team. Ik moet uit mijn U21 gaan putten. Dat is toch wel heel bizar. Niet dat de tegenstander een probleem zou mogen zijn, maar die overlap is wel bizar. Als dat bij mij het geval is, is dat wellicht ook bij anderen het geval waar dat misschien wel een probleem is.

be okapi
Usuario
Registrado2013-02-08
be My sharona
nl Aad Mansveld >> lunes octubre 7 - 16:59

Ik.mis er maar 1. Heb dan ook weinig NT spelers meer :)

nl Aad Mansveld
Usuario
Registrado2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
be Eckhart >> lunes octubre 7 - 18:52

Raar genoeg heb ik voor mijn supercup match ook geen A ploeg. Ik vermoed wel dat die nog vrij komen. Immers morgen en overmorgen nog matchen en op vrijdag zou pas de supercup doorgaan. 

be Eckhart
Usuario
Registrado2016-09-17
in FC Ulhasnagar
nl Upstairsnl >> lunes octubre 7 - 20:09

Ik zie helemaal geen wedstrijd voor België op die dag staan. Zitten ze nog in het toernooi en worden de spelers dan ook niet vrijgegeven?

nl Upstairsnl
Usuario
Registrado2017-09-02
tv TUV-Upstairs
be Eckhart >> jueves octubre 17 - 07:16, Editado jueves octubre 17 - 07:29

2-4 zege in de U-21 kampioenschap. Op naar de volgende ronde. Doel is om derde ronde te halen zodat alle spelers XP hebben gehaald. Ploeg is op zich ook wel redelijk sterk dus mogelijk geraak ik ook veel verder. 

be Eckhart
Usuario
Registrado2016-09-17
in FC Ulhasnagar
nl JvB >> jueves octubre 17 - 08:49

Ik ook 4-2 gewonnen. Was 2-2 tot de 81e minuut. Daarna zag ik pas dat de kansenverhouding 22-2 was. Bijzonder, maar gelukkig geen schade opgelopen.

nl JvB
Usuario
Registrado2017-12-31
nl Jeka
nl Aad Mansveld >> jueves octubre 17 - 20:43

0-3 uit en 4-0 thuis. 7-0 dus. Appeltje eitje

nl Aad Mansveld
Usuario
Registrado2013-06-09
nl **** The Hague FC ****