Foro: Holandés rss-feed

Este es el foro de debate general en holandés. Cuando escribas una entrada en este foro, debes utilizar este idioma. Las entradas en otros idiomas pueden ser eliminadas sin aviso previo. Este foro se divide en subsecciones para entradas con temas y objetivos distintos. Por favor, escribe sobre los fallos (bugs) del juego en la sección de fallos; antes de escribir una entrada, medita en que subsección dónde debería estar tu entrada.

Holandés >> Competiciones

Nederland Eredivisie seizoen 75 (100)


nl Strip >> lunes agosto 28 - 17:36

Nou vandaag met 2-0 gewonnen tegen een directe concurrent, terwijl ik maar 6 schoten had tegen 22 van de tegenstander! Meer dan tweederde van die schoten waren echter niet op doel en wij hadden ruim meer balbezit. Vreemde statistieken.

nl Strip
Usuario
Registrado2017-12-26
nl Pims Toupetje
nl MarnixStar >> lunes agosto 28 - 20:29

Teleurstellend resultaat vandaag. De keeper van de tegenstander hield er 20 uit.

nl MarnixStar
Administrador del Foro
Registrado2013-03-13
nl NextGen FC
nl JvB >> lunes agosto 28 - 20:36

Haha, ok ik geef het toe, ik vroeg me af tegen wie jij dan gelijk gespeeld zou hebben:)

Kadioglu zet vol in op de toekomst van de opa's op doel. Die gaat zonder te scoren de eredivisie uit dit seizoen. Zonde zo'n strategie.

nl JvB
Usuario
Registrado2017-12-31
nl Jeka
nl Aad Mansveld >> martes agosto 29 - 08:20

Zo wordt de europese ranking verder om zeep geholpen. Al die Dagoberts Duck teams zorgen daar voor. Niet huilen straks als alleen de kampioen nog de CL in mag. 

nl Aad Mansveld
Usuario
Registrado2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl Joost >> martes agosto 29 - 15:34

Rustig Aad, ik ben er weer bijgekomen dit seizoen!

nl Joost
Usuario
Registrado2016-06-30
nl FC OTB
nl NACshad >> martes agosto 29 - 16:54

Aad is zelf ook een Dagobert, althans dat zei hij in een ander topic. Volgens mij in het topic over transfers.

nl NACshad
Usuario
Registrado2014-09-08
nl FC Ten Grabbelaar
nl MarnixStar >> miércoles agosto 30 - 06:06

Kadioglu speelt toch ook helemaal geen Europees voetbal dit seizoen, dus ik begrijp niet helemaal wat je probeert te zeggen Aad?

nl MarnixStar
Administrador del Foro
Registrado2013-03-13
nl NextGen FC
ua Garfman >> miércoles agosto 30 - 09:07

Kun je ook uitleggen waarom die ploegen daar dan voor zorgen, Aad? 

ua Garfman
Administrador jefe de la comunidad
Registrado2013-02-08
ph Garfman FC
nl Aad Mansveld >> miércoles agosto 30 - 14:21

Kom er op terug als ik ff tijd heb. Beschouwing van opa Aad. 

nl Aad Mansveld
Usuario
Registrado2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl StarLite >> miércoles agosto 30 - 17:42

Succes iedereen dit seizoen :)

nl StarLite
Usuario
Registrado2014-01-07
nl Groen-Wit '07
nl Aad Mansveld >> miércoles agosto 30 - 20:36

Okay. Ik heb het idee dat we met minder competitiewaardige teams Europa ingaan. Reden nummer 1. Stoppen van jrwon en sazz. Voorts aantal managers die de Dagoberts strategie erg drastisch doorvoeren. Hierdoor zijn er minder teams over welje in Europa voor de Nederlandse league punten pakken. De in het verleden behaalde punten verdwijnen na 5 seizoenen. Ik ben dus persoonlijk niet blij met de teveel Dagoberts teams.  Maar vooropgesteld ieder speelt op zijn eigen manier dus prima. Gelukkig is Otb aan een opmars bezig en houdt Marnix het nog wel een paar seizoenen uit. De brede subtop is echter veel smaller geworden.  En dat is jammer voor de competitie en gaat Europese plekken kosten.  Kijk naar de europese ranking en je ziet het. 

nl Aad Mansveld
Usuario
Registrado2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl JvB >> miércoles agosto 30 - 21:26

Mee eens dat het niveau van de Nederlandse teams in Europa lager is dan voorheen. Ik denk echter niet dat er meer teams zijn die even een tijd moeten sparen. Er zijn in mijn ogen gewoon minder teams in NL, waardoor het meer opvalt dat teams even gaan sparen.

Ik, als opbouwen, vind het niet meer dan logisch dat niet alle teams continu op de toppen van kunnen spelen. Dat zou voor sommige teams kunnen betekenen dat ze nooit Europees halen, terwijl ze dat met de dagobert strategie wel kunnen halen. Ik vind er daarom pas wat van als je Europees haalt en dan je team verkoopt en slecht presteert. Maar soms kan ook dat niet anders en ik heb niks te vinden, dus allemaal prima. Over een paar seizoenen hoop ik een lange tijd veel punten te pakken voor NL. Tot die tijd hoop ik dat jullie dat doen!

Nog even on topic. Jeka gaat nog niet zo lekker. Al 2x rood voor Abruquah helpt ook niet mee gelukkig krijgt die dit weekend eindelijk zijn correct erbij.

nl JvB
Usuario
Registrado2017-12-31
nl Jeka
nl MarnixStar >> jueves agosto 31 - 05:37, Editado jueves agosto 31 - 05:48

Ik sluit me bij JvB aan wat betreft het aantal teams in NL. Dat is ook goed te zien aan het gat tussen de 1e divisie en 2e divisie. Dat was 10 seizoenen terug aanzienlijk kleiner.

Overigens hanteerden zowel Jrown als Sazz een strategie waarmee ze de club diep het rood in jaagden qua cijfers. Dus die waren op de lange termijn ook wel weggevallen. 

Ik hou het dit seizoen nog uit, daarna zal ik een aantal van de duurste spelers verkopen en kijken wat er dan nog staat. Aan de hand daarvan beslis ik of ik nog een seizoen voor de titel ga of dat ik de competitie deels laat lopen, Europees nog mn punten ga pakken en daarna de rest ga verkopen. 

En uiteindelijk speelt iedereen dit spelletje natuurlijk voor zichzelf en niet voor het coefficient van Nederland. Sommige keuzes bij teams de afgelopen seizoenen zijn voor het coefficient van Nederland wellicht niet ideaal geweest en dat is jammer, maar die managers halen daar wel meer plezier door uit het spelletje. En dan maakt het weinig uit wat voor invloed dat verder heeft, want daar gaat het uiteindelijk om.

nl MarnixStar
Administrador del Foro
Registrado2013-03-13
nl NextGen FC
nl Aad Mansveld >> jueves agosto 31 - 07:29

Eens hoor marnix

nl Aad Mansveld
Usuario
Registrado2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl Aad Mansveld >> viernes septiembre 1 - 08:08, Editado viernes septiembre 1 - 08:08

Weer drie goals tegen bij het boze botje. 

nl Aad Mansveld
Usuario
Registrado2013-06-09
nl **** The Hague FC ****