Foro: Holandés rss-feed

Este es el foro de debate general en holandés. Cuando escribas una entrada en este foro, debes utilizar este idioma. Las entradas en otros idiomas pueden ser eliminadas sin aviso previo. Este foro se divide en subsecciones para entradas con temas y objetivos distintos. Por favor, escribe sobre los fallos (bugs) del juego en la sección de fallos; antes de escribir una entrada, medita en que subsección dónde debería estar tu entrada.

Holandés >> Debate general

NT's met Nederlandstalige bondscoaches (4473)


nl Corniel >> domingo septiembre 8 - 18:29
Maar een speler van 29 met beperkt talent en 4.35 ster kan echt niet op tegen de rest, bijvoorbeeld een spits van 19, met 4.45 tot 6.5 ster.
nl Corniel
Novato
Registrado2012-12-18
nl Balladeer >> domingo septiembre 8 - 21:10
Ik ben het hier wel met Corniel eens dat dat inderdaad niet in het belang van het Nederlandse team lijkt te zijn...
nl Balladeer
Usuario
Registrado2013-02-09
nl Corniel >> lunes septiembre 9 - 08:48
En hetzelfde geldt voor een opgestelde middenvelder. En ook die is (helaas niet heel verrassend) van NextGen F.C. Deze middenvelder is zwakker en 5 jaar ouder dan de gepasseerde middenvelder, die ook nog eens meer talent heeft...

Ik verzoek de bondscoach om iets objectiever naar de opstelling van het Nederlands elftal te kijken.
nl Corniel
Novato
Registrado2012-12-18
nl lars >> lunes septiembre 9 - 10:40
Ik snap wel dat bijvoorbeeld spelers van onder 21 speelminuten maken met het oog op de toekomst.

Ik snap ook wel dat dit geen toeval is dat zijn spelers geselecteerd zijn.

Maar als een trainer met 5-0 wint kan je toch niet veel commentaar geven?
nl lars
Novato
Registrado2013-02-19
nl Corniel >> lunes septiembre 9 - 12:27
Zeker wel. Je hebt als NT-manager beperkte tijd om je spelers te laten spelen. Je moet dus alleen die spelers laten spelen die óf zorgen voor een goed resultaat, óf die met oog op de toekomst speelminuten verdienen.

Aan geen van deze voorwaarden is voldaan. Beide spelers van NextGen FC zijn op leeftijd, en minder sterk dan andere spelers die gepasseerd zijn. Dit gaat ten koste van het resultaat op langere termijn.
nl Corniel
Novato
Registrado2012-12-18
nl lars >> lunes septiembre 9 - 12:35
Dat ben ik ook met je eens.
Ik ben vooral voorstander van jonge spelers opstellen aangezien dat onze toekomst is.

Potjes waarvan de kans groot is dat je wint, vind ik dat je zulke spelers moet opstellen. Maar ik ben de bondscoach niet. Dus ik beslis niet.

En ik ben het ook met je eens dat je niet je eigen spelers voor moet trekken omdat ze dan meer ervaring opdoen voor je eigen team. Bondscoach en trainer moet je gescheiden houden.
nl lars
Novato
Registrado2013-02-19
nl Anders_D >> lunes septiembre 9 - 21:20
Mijn nationale team is niet heel goed (Slovenië). De regel die ik hanteer is, dat de beste spelers spelminuten maken zolang er iets te winnen valt. Daarna (helaas vaak snel) is het zaak iedereen zoveel mogelijk ervaring te geven, met eerder jonge dan oudere spelers. Omdat er niet heel veel verloop is, is het gelukt om redelijk wat spelers de maximale ervaring te geven.

Om een advies te geven: bij kwalificatiewedstrijden iig de beste spelers, of als het weinig scheelt de jonge garde. Je wilt niet de schijn tegen krijgen ook (zou je denken).
nl Anders_D
Usuario
Registrado2012-12-18
nl FC Beawulf
nl MarnixStar >> lunes septiembre 16 - 08:04
9-0 xD
nl MarnixStar
Administrador del Foro
Registrado2013-03-13
nl NextGen FC
nl Corniel >> lunes septiembre 16 - 08:18
Met een logische mix van spelers. :) Goed zo Marnix!
nl Corniel
Novato
Registrado2012-12-18
nl lars >> lunes septiembre 16 - 15:09
Mooi resultaat. Mooie ploeg.
nl lars
Novato
Registrado2013-02-19
nl MarnixStar >> domingo octubre 6 - 07:28
Pff.. keeper geblesseerd die in de 2e helft speelde, ja dan verlies je dik als een veldspeler op doel komt..
Gelukkig was het maar een friendly.
nl MarnixStar
Administrador del Foro
Registrado2013-03-13
nl NextGen FC
nl Vincent de Boer >> domingo octubre 6 - 08:06
Ah das balen, dat verklaart wel waarom het bijna een uur 0-0 bleef en daarna 0-4 wordt. Waren ook niet de sterkste spelers denk ik, dus niet iets om zorgen over te maken. Tegen Schotland wordt wel een belangrijk potje, uit tegen de koploper in de groep. Zou mooi zijn om daar een goed resultaat te halen.
nl Vincent de Boer
Desarrollador Jefe
Registrado2012-10-15
nl Vincent de Boer >> domingo octubre 6 - 17:40
Je kan mijn speler Vincent de Boer trouwens beter als CB of SW opstellen dan als DCB. Hij heeft namelijk best veel scoring en als DCB heeft hij daar niks aan (die gaat niet mee naar voren bij corners).
nl Vincent de Boer
Desarrollador Jefe
Registrado2012-10-15
nl Corniel >> lunes octubre 7 - 07:49
Verder is het ook handig om je beste middenvelder (Koops) gewoon op te stellen. Scheelt ook e.a.
nl Corniel
Novato
Registrado2012-12-18
nl Conjoost >> lunes octubre 7 - 09:10
Koops ligt niet lekker in de groep;)
nl Conjoost
Novato
Registrado2013-02-20