Foro: Holandés rss-feed

Este es el foro de debate general en holandés. Cuando escribas una entrada en este foro, debes utilizar este idioma. Las entradas en otros idiomas pueden ser eliminadas sin aviso previo. Este foro se divide en subsecciones para entradas con temas y objetivos distintos. Por favor, escribe sobre los fallos (bugs) del juego en la sección de fallos; antes de escribir una entrada, medita en que subsección dónde debería estar tu entrada.

Holandés >> Preguntas

populair (33)


nl Aad Mansveld >> martes agosto 22 - 17:01

En Mijn enige talent bij The Hague is ineens populair dus die moet dan 6 minuten spelen of verhuurd worden

nl Aad Mansveld
Usuario
Registrado2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
nl JvB >> lunes agosto 28 - 08:37, Editado lunes agosto 28 - 08:38

Zeker bij opstartende teams is populair wel echt interessant. Mede daardoor zit mijn Jeka 3 team in iets meer dan 3 jaar al boven de 9miljoen. Vanaf dat punt maakt het eigenlijk niet veel meer uit, ook je talent bij The Hague hoeft in mijn ogen niet perse te spelen, ook al voelt het tegenstrijdig. Het enige doel van populariteit is je stadion vol krijgen en die blijft bij jou echt wel vol.

nl JvB
Usuario
Registrado2017-12-31
nl Jeka
nl Aad Mansveld >> lunes agosto 28 - 09:04

Ja das waar. Toch maar verhuurd voor een leuk bedrag. In China drie populaire spelers gekocht. 

nl Aad Mansveld
Usuario
Registrado2013-06-09
nl **** The Hague FC ****