Foro: Holandés rss-feed

Este es el foro de debate general en holandés. Cuando escribas una entrada en este foro, debes utilizar este idioma. Las entradas en otros idiomas pueden ser eliminadas sin aviso previo. Este foro se divide en subsecciones para entradas con temas y objetivos distintos. Por favor, escribe sobre los fallos (bugs) del juego en la sección de fallos; antes de escribir una entrada, medita en que subsección dónde debería estar tu entrada.

Holandés >> Competiciones

België seizoen 74 (26)


nl Strip >> sábado julio 1 - 18:36

Ook de Supercup is weer een prooi geworden voor Gantoise. We drongen nog sterk aan in de tweede helft en hadden uiteindelijk ook meer schoten. Toch trok Gantoise weer aan het langste eind: 2-1 verlies voor Haarstukje dus.

nl Strip
Usuario
Registrado2017-12-26
nl Pims Toupetje
be Pjay >> domingo julio 2 - 20:32

Toch goed gedaan haarstukje ;-)

be Pjay
Usuario
Registrado2013-04-11
be United Rubber Ducks
be Pjay >> viernes julio 7 - 05:32

Wat zijn in België de ambities ;-)?

be Pjay
Usuario
Registrado2013-04-11
be United Rubber Ducks
ua Garfman >> viernes julio 7 - 07:35

Succes, allen!

ua Garfman
Administrador jefe de la comunidad
Registrado2013-02-08
ph Garfman FC
be Lukas Lava >> viernes julio 7 - 13:10

Stadion lvl 11 zal dit seizoen af zijn...

Daarna onze FA uitbouwen en hopelijk binnen een paar seizoenen eindelijk richting 1ste te gaan ;)

be Lukas Lava
Usuario
Registrado2013-04-05
be Vipra Rossa
be okapi >> viernes julio 7 - 16:39

Ik hou het op hetzelfde waar ik mee bezig ben: jonge spelers uit de eigen jeugd integreren en mikken op top 6. Liefst top 5 omdat dat wellicht een Europees ticket is, maar ik mik op top 6. De twee ambities botsen al eens. Jeugd kost u al eens wat punten maar dat neem ik er dan maar bij.

Haalt iemand anders dat Europees ticket (de top 4 lijkt mij te sterk), so be it: proficiat dan al bij deze. Het is en blijft een spel. Ik maak er mij niet druk in.

be okapi
Usuario
Registrado2013-02-08
be My sharona
be Pjay >> sábado julio 8 - 00:17

Ik ga proberen de top 2 dit jaar eens het vuur aan de schenen te leggen. Weet niet of het gaat lukken, maar er is wel een kans lijkt me ;-)

be Pjay
Usuario
Registrado2013-04-11
be United Rubber Ducks
nl Strip >> domingo agosto 6 - 07:51

Ook dit jaar was Gantoise weer de sterkste in België. Gefeliciteerd!

We hebben het geprobeerd, maar kwamen weer te kort. Manager Strip heeft nu besloten om in de loop van deze zondag Pims Haarstukje te verlaten en te gaan proberen in Canada een nieuw (top-)team op te gaan bouwen. Dit betekent dat in België een zeer goed team beschikbaar komt, dat volgend seizoen ook actief zal zijn inEuropa. Misschien een mooie kans voor een ambitieuze manager?

Ik wens alle managers in België een sportieve strijd toe in de komende seizoenen. Misschien dat iemand het niveau van Gantoise kan bereiken en hem het vuur na aan de schenen kan leggen.

nl Strip
Usuario
Registrado2017-12-26
nl Pims Toupetje
nl Aad Mansveld >> domingo agosto 6 - 10:40

@Strip zonde hoor. Maar kom naar China daar is uitdaging genoeg. 

nl Aad Mansveld
Usuario
Registrado2013-06-09
nl **** The Hague FC ****
be Lukas Lava >> domingo agosto 6 - 11:07

Spijtig dat je ons gaat verlaten Strip! 

Altijd welkom is Chili ;)

be Lukas Lava
Usuario
Registrado2013-04-05
be Vipra Rossa
be Pjay >> domingo agosto 6 - 22:37

Inderdaad zeer spijtig dat terug een topper ond verlaat :-(.

be Pjay
Usuario
Registrado2013-04-11
be United Rubber Ducks
be Lukas Lava >> viernes agosto 11 - 12:54

Allemaal welkom in mijn Nieuwe stadion :D

be Lukas Lava
Usuario
Registrado2013-04-05
be Vipra Rossa
nl MarnixStar >> viernes agosto 11 - 13:09

Nieuw, nieuw, je hebt er gewoon wat zitplaatsen bij. Voor de rest ziet het er oud uit. Waar zijn de kussentjes en luxe eettentjes? 

nl MarnixStar
Administrador del Foro
Registrado2013-03-13
nl NextGen FC
be Lukas Lava >> viernes agosto 11 - 13:10

Haha xD voor de viptribunes moeten we nog even gaan sparen... Het bouwen van een TrainingsAcademie heeft toch voorrang gekregen :D

be Lukas Lava
Usuario
Registrado2013-04-05
be Vipra Rossa
nl MarnixStar >> viernes agosto 11 - 13:11

Daar was ik al bang voor, nou vooruit. Zolang het voetbal maar om aan te gluren is dan :-)

nl MarnixStar
Administrador del Foro
Registrado2013-03-13
nl NextGen FC