Liga de Bélgica temporada 62

Foro: Foro de la liga rss-feed

Debate acerca de tu liga: ¿Quiénes son los favoritos para ganar la liga esta temporada? ¿Quién jugará la promoción o descenderá? ¿Cómo te irá en la copa?

Volver a la página principal del Foro

Seizoen 6 (61)


be Mats >> lunes noviembre 25 - 17:21
Wel, mijn match vandaag is op zn zachtst gezegd te belachelijk voor woorden... 5 schoten tegen 22. 2-1 verlies O__O
be Mats
Usuario
Registrado2013-03-31
be Rydeck >> martes noviembre 26 - 07:50
idd mooi tabel Mats. Ik hou wel van zulke vergelijkingen. Volgens jouw tabel doe ik het niet slecht tegen de toppers maar ik had dan ook maar één uitmatch tegenover 5 thuismatchen. Wat me vooral zorgen baart is dat factpacers (weeral)wel makkelijk afstand neemt.
be Rydeck
Usuario
Registrado2013-04-18
be Mats >> martes noviembre 26 - 08:42
Leuk dat het jullie zo bevalt. Ik post dit weekend nog wel eens een update ;).
Fastpacers heeft collectief gezien gewoonweg een superteam. Geen echt zwakke schakels, maar ook slechts 1 uitblinker die een gouden ster heeft. Als alles boven de 4 sterren zit kom je al wel een eind.
Ik moet wel zeggen Rydeck dat jou team dit seizoen serieus vooruit gegaan is. Vooral je jongere spelers maakten een serieuze sprong en Koller wordt stilaan een utopisch wezen :). Dit seizoen is denk ik gaan vliegen, maar volgens mij kan jij wel eens de grote concurrent gaan worden van henry volgend seizoen.
be Mats
Usuario
Registrado2013-03-31
be Mats >> jueves noviembre 28 - 18:47
Pech en geluk vanavond, maar toch wel meer geluk. Ik dacht dat het gespeeld was toen Dupont van het plein moest met een blessure. Maar ik kon wel op mn doelman rekenen die er slechts één binnen liet en op mn klassespits om op het laatst onverwacht toe te slaan. Een klein beetje de overwinning gaan stelen... Het eerste geluk voor ons in enkele matchen tijd.
be Mats
Usuario
Registrado2013-03-31
be Jonas >> jueves noviembre 28 - 21:11
Ja die Koller kan al heel wat betekenen ;) Het wordt nu echt wel spannend voor die Europese tickets. Fastpacers lijkt de eerste plaats al geclaimd te hebben, maar de 5 ploegen die volgen liggen allemaal dicht op elkaar. Daarnaast is KV Brussel ook aan een snelle opmars bezig, nu nog op de 7de plaats.
Wie zal Europa halen?

En dan zijn er nog 2 spannende matchen voor de beker morgen. Iemand een voorspelling?
be Jonas
Usuario
Registrado2013-01-17
be Jonas >> sábado noviembre 30 - 11:21
Dikke proficiat aan Fastpacers. Met 22 schoten tegen 8 zijn ze de verdiende finalist. Ik ben blij dat mijn ploeg goed verdedigd heeft... :) Maar ik ben vooral verrast door Thor waterschei! Napoleon kloppen, doe je niet zomaar.
be Jonas
Usuario
Registrado2013-01-17
vu Amun-Ra >> sábado noviembre 30 - 15:36, Editado sábado noviembre 30 - 15:45
Dat doe je inderdaad niet zomaar, maar het helpt wel als het geluk aan je kant staat. Naast de schoten op doel had NN de pech in de 90e minuut de gelijkmaker binnente krijgen. (via een verdediger die nog geen halve bal op scoren heeft) Het uitvallen van Carpenter in de 30e minuut heeft ook geen goed gedaan aan de kansen... Ipv Palinck erin te gooien koos de computer voor een 3sterrenverdediger... Meteen de zwakke schakel in de hele ploeg.

En als je kijkt naar de aanval van hen tov deze van DCO (4.5+5 op scoren voor DCO, tov 4.75 en 4.85 voor NN) valt het nog mee, maar als je (mindere) keeper een fantastische match speelt terwijl de andere (stuk betere) onderpresteert dan is het snel gepasseerd... (blokken is iets minder dan 5 tegen een 5.3 voor NN)

Dit zijn de matchen waarvoor ik hier vertrokken ben. Leuker in een onnozele competitie :P
vu Amun-Ra
Novato
Registrado2013-04-09
be Jonas >> martes diciembre 3 - 20:20
Ik begin die gelukfactor toch ook serieus beu te raken... Heel enerverend
be Jonas
Usuario
Registrado2013-01-17
vu Amun-Ra >> miércoles diciembre 4 - 10:57
Jij mag hier blijven hoor. Als jij 3 sterspelers meeneemt naar de Faroer zie je ons niet meer lopen met al onze dutskes xD
vu Amun-Ra
Novato
Registrado2013-04-09
be Jonas >> miércoles diciembre 4 - 11:35
Hahaha, zou wel heel lelijk zijn! Nee, ik denk dat ik hier blijf. De Faroer zijn van jou :D
be Jonas
Usuario
Registrado2013-01-17
be Jonas >> jueves diciembre 5 - 19:08
Ongelofelijk, er werd 100% kans voorspeld op de 3 punten tegen Aalter en nog verliezen we met 2-0. Ik heb de indruk dat het spel me serieus tegenzit :')
be Jonas
Usuario
Registrado2013-01-17
be Mats >> jueves diciembre 5 - 23:20
Bij mij zit de terugronde ook niets mee... Al was vandaag het verlies MEER DAN terecht :p.

Proficiat trouwens Henry, je hebt het alweer gedaan, met overmacht! :)
be Mats
Usuario
Registrado2013-03-31
be Mats >> sábado diciembre 7 - 13:53, Editado sábado diciembre 7 - 13:53
Dramatische 2e seizoenshelft voor ons. Uiteindelijk nog lang in de running geweest voor plek 3, maar uiteindelijk heeft KV Brussel ons toch nog gepakt. Eens kijken hoe we gaan versterken... Proficiat aan henry met de titel en Vilvoorde (wat een opmars!) en Sint-Pieters-Woluwe met het europese voetbal!
be Mats
Usuario
Registrado2013-03-31
be Mats >> sábado diciembre 7 - 15:02
Straks na Napoleon - Genk of morgen zal ik een update van mijn tabel posten (met KV Brussel er bij ingestoken ;) )
be Mats
Usuario
Registrado2013-03-31
be Mats >> domingo diciembre 8 - 01:22
Zo gezegd, zo gedaan :)

https://www.dropbox.com/s/sgspu04uwqvoe55/statsRS.png

En dan is het heel duidelijk dat vooral ik het heel slecht doe tegen toppers :/
be Mats
Usuario
Registrado2013-03-31