Forum: Nizozemščina rss-feed

To je forum o splošnem pogovoru v jeziku Nizozemščina. Ko objavljaš v ta forum moraš uporabljati ta jezik. Objave v drugih jezikih so lahko odstranjene brez opozorila. Ta forum vsebuje podrubrike za objave z drugačno tematiko ali namenom. Prosimo objavi napake v rubriko, ki je temu namenjena, obenem pa si vzemi čas in ugotovi kam spadajo katere objave.

Nizozemščina >> Tekmovanja

Belgi (242)


be triion >> torek april 1 - 07:34, Spremenjen torek april 1 - 07:38
Wij zijn ook niet echt versterkt, enkel in het doel is er een meerwaarde bijgekomen. Voor de rest ontbreekt het aan financiële slagkracht... Diegene die ik wou verkopen raken niet verkocht, zelfs niet serieus onder de marktwaarde... En als de TL niet goed draait, gaat het spel de verkeerde kant uit denk ik zo...
Vooral steunen op de jeugd dus en op tactische beslissingen hoewel ik dat in rocking zéér moeilijk vind.
be triion
Uporabnik
Registriran2013-04-18
be Rydeck >> torek april 1 - 10:18
Mijn ploeg is ook quasi gelijk gebleven. Mijn vaste verdediger van 26 heb ik wel vervangen door een iets zwakkere maar jonger exemplaar. Bovendien is deze 'lang' en daar zocht ik wel al een tijdje naar.
Ik heb getracht om Koller te verkopen (hij zaagt nu al twee seizoenen voor een grote transfer) maar ik heb geen koper gevonden. Er rest hem niets anders dan dit seizoen de pannen van het dak te spelen zodat grote teams niet meer naast hem kunnen kijken.
De bedoeling is dat ik dit seizoen mijn jeugdcentrum naar level 8 breng.
be Rydeck
Uporabnik
Registriran2013-04-18
be Mats >> torek april 1 - 18:58
Sterke eerste helft van onze nieuwkomer B_L_A. Ik was ongerust, omdat we op geen enkel aspect van de statistieken boven lagen. Al een geluk voor ons kwam de ploeg in de tweede helft een stuk gretiger uit de kleedkamer en werd het verschil gemaakt. Dupont liet ook nog zien dat hij nog niet versleten is. 3 assists.
be Mats
Uporabnik
Registriran2013-03-31
be Ralph >> torek april 1 - 21:58
Eerste wedstrijd zuinig gewonnen!! Hopen dat we morgen in de beker even goed doen en een ronde verder kunnen geraken (kan het geld goed gebruiken)
TC5 bijna klaar, heeft er iemand nog wat raad? Sparen voor Stadion3 en dan Catering en Fanshop om wat meer geld binnen te krijgen of eerst voor YC5 gaan om zo de kern hopelijk wat te versterken?
be Ralph
Novinec
Registriran2014-02-26
be okapi >> torek april 1 - 22:20
zie vooral dat uw health center niet te ver op uw TC achter loopt anders ga je snel met (zware) blessures kampen en dan verzwak je enkel je kern.
Vervolgens moet je voor jezelf wat uitmaken waar je het accent wil leggen. Uiteraard rijf je geld binnen door uw stadion uit te breiden en de catering mee te vergroten maar soms is dat echt miniem - eerst zien dat uw stadion echt vol geraakt.
ik leg het accent vooral bij de jeugd dus verwaarloos ik mijn scout office.
als je de transfermarkt wil afspeuren steek je best daar wat geld in.

Gewoon voor jezelf uitmaken.
Maar zorg dat je blessures vermijdt door uw gezondheidscentrum op peil te houden.
be okapi
Uporabnik
Registriran2013-02-08
be My sharona
be Ralph >> sreda april 2 - 07:09
Thnx, ik vond al dat ik langere blesures kreeg in de laatste wedstrijden. Aangezien men stadion niet echt volloopt zal de keuze na opbouw van het Medisch Centrum naar YC5 gaan tenzij de fans de weg naar het stadion vinden.
be Ralph
Novinec
Registriran2014-02-26
be Rydeck >> sreda april 2 - 07:14
Weinig echte verrassingen in de eerste speelronde. Enkel fastpacers heeft punten laten liggen tegen een sterk spelend BlackOut. Zelfs een nederlaag was mogelijk geweest dus als henry optimistisch is ingesteld, kan hij zeggen dat hij gisteren een punt heeft gewonnen :P Mijn match tegen Nero was bevredigend en vooral in de tweede helft hebben we het gaspedaal wat ingeduwd (omdat we nog steeds geen officiële bedankbrief hebben mogen ontvangen om hen verleden seizoen te redden van degradatiematchen).
Zelf ben ik vooral blij dat ik mijn eerste twee Europese matchen heb gewonnen. In het verleden had ik geen geluk met zulke matchen (net als de NB trouwens). Ook de volgende tegenstander lijkt haalbaar.
@Lorre & okapi: zelf heb ik TC 8 en MC 4 en ik kan niet zeggen dat ik veel last heb van (zware) kwetsuren.
be Rydeck
Uporabnik
Registriran2013-04-18
be Lukas Lava >> sreda april 2 - 10:50
Nog eens bedankt rydeck ; p
be Lukas Lava
Uporabnik
Registriran2013-04-05
be Vipra Rossa
be Rydeck >> sreda april 2 - 11:02
Wat bedoel je met "Nog eens"? ;-)
be Rydeck
Uporabnik
Registriran2013-04-18
be Ralph >> sreda april 2 - 11:33, Spremenjen sreda april 2 - 11:38
@Rydeck, ik zag net dat vanaf MC 3 er "Blessurepreventie 50%" is en dat dat maar mondjesmaat oploopt bij hogere lvl's
Volgende stap MC 2 -> MC 3 dan YC 5

Edit: Nog eff delen dat we een ronde verder bekeren :-)
be Ralph
Novinec
Registriran2014-02-26
be Lukas Lava >> sreda april 2 - 12:09
Omdat ik toch dacht je bedankt te hebben :D

Bedankt alleszins :)
be Lukas Lava
Uporabnik
Registriran2013-04-05
be Vipra Rossa
be Rydeck >> sreda april 2 - 12:43
@Lukas: ach ja, jij refereert naar die 300.000 euro die je stortte op mijn RS account. Dat was ik al vergeten. Nou ja, graag gedaan, hoor ;-)
be Rydeck
Uporabnik
Registriran2013-04-18
be Lukas Lava >> sreda april 2 - 12:50
300.000? dat zal dan toch zonder mijn weten gebeurt zijn ;p kdacht al dat er een pak geld van mijn rekening gegaan was :,(

Tja nu maar dit jaar proberen iets hoger te eindigen maar vrees ervoor :)
be Lukas Lava
Uporabnik
Registriran2013-04-05
be Vipra Rossa
be Mats >> četrtek april 3 - 07:36
Mannekes lief, ik krijg een spits met een MW van 4.5 miljoen niet eens verkocht voor 2.5. Hij staat nu met een laatste poging van onder 2 miljoen op de transferlijst en nog steeds geen biedingen. Als hij niet verkocht raakt heb ik echt een probleem. Ik heb dan 4 A-spitsen, die ik nooit van zijn leven dan allemaal genoeg speelgelegenheid kan geven. + Uitbreiding stadion zal dan moeten wachten... -_-

Precies een transferperiode met veel meer aanbod dan vraag om de één of andere reden...
be Mats
Uporabnik
Registriran2013-03-31
be Rydeck >> četrtek april 3 - 10:28
Zelfde met Koller. ik krijg hem niet verkocht aan zijn minimum bod. dat is natuurlijk nog steeds een 17M (MW = 53M). Ik ga hem natuurlijk WEL kunnen gebruiken in de competitie :P
be Rydeck
Uporabnik
Registriran2013-04-18